Maar morgen nieuwe update

Sinds kort heb ik het nieuwe Thema Sensa ziet er super uit maar ik mis zooooo veel functies die bijv Enoza wel heeft.. Alleen vind ik dat template niet zo mooi.. Dilemma's
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
biedmeer/ccvshop ondersteund beslist wel. is met 1 muisklik aan te zetten. maar ze hebben de meetpixel dus gewoon op de verkeerde plek geintergreerd waardoor de kosten door beslist dus al in rekening gebracht worden voordat de order (betaling daarvan) is afgerond.Ward schreef:Dat is raar dat Beslist.nl en CCV Shop v/h BiedMeer elkaar niet ondersteunen. Beslist.nl staat namelijk bij de partners van CCV Shop.
Ze wisselen toch uit, dus hoezo niet.Ward schreef:Dat is raar dat Beslist.nl en CCV Shop v/h BiedMeer elkaar niet ondersteunen. Beslist.nl staat namelijk bij de partners van CCV Shop.
Als ik gebruik zou maken van "Beslist" en het inderdaad zoals jij beschrijft om grotere bedragen gaat, zou ik niet veel tijd nodig hebben om "Beslist" een andere aanbieder dan Biedmeer / CCVShop te kiezen....Vossie75 schreef: Vraag me af hoe andere hier mee omgaan.
Dat. Dus.Vossie75 schreef:Ze kunnen het wel op andere manier meten maar willen dat dus niet.
Tja, of je gaat teveel afrekenen of te weinig. Als je een stapje te vroeg bent kan het gebeuren dat Beslist iets vangt wat niet terecht is. Ga je een stap verder bestaat de kans dat de klant wel koop maar dat de pixel niet in werking komt.Ward schreef:Dat. Dus.Vossie75 schreef:Ze kunnen het wel op andere manier meten maar willen dat dus niet.
eerlijk gezegd begrijp ik dat niet en heb ik er ook niet veel begrip voor.Jan Roelofsen schreef:Het proces heeft de volgende stappen:
Je kunt je druk maken over dat je zo teveel kwijt bent maar begrijp je dat het lastig is om de pixel juist te plaatsen?
Ik zou het inderdaad even aankijken.
via beslist zou ik rekening mogen houden met straks een tiental orders per dag.Jan Roelofsen schreef: Tja, of je gaat teveel afrekenen of te weinig. Als je een stapje te vroeg bent kan het gebeuren dat Beslist iets vangt wat niet terecht is. Ga je een stap verder bestaat de kans dat de klant wel koop maar dat de pixel niet in werking komt.
Zo'n techneut ben ik wel: je kunt het kloppend maken. Vooral je zegt "partners" te zijn.Jan Roelofsen schreef:Niet anders kunnen heb ik zo mijn twijfels over. Maar ik ben geen techneut.
Alleen kijken naar ROI, probleem opgelost.En kan me ook niet voorstellen dat andere die kosten maar voor lief nemen.
dat is achteraf kijken en dan ben je telaat. een paar keer een flinke Ideal storing en/of wat grote orders die door Afterpay afgewezen worden en de kosten kunnen ineens heel hard gaan.PaulG schreef:Alleen kijken naar ROI, probleem opgelost.En kan me ook niet voorstellen dat andere die kosten maar voor lief nemen.
Je geeft het zelf al aan, je hebt geen invloed op storingen en afgewezen betalingen. Dus is het sowieso iets dat je achteraf pas door hebt en op in kunt spelen. Uiteindelijk draait het altijd om ROI, hoe je het ook wendt of keert en ja, dat is altijd achteraf.Vossie75 schreef:
Normaal kan je wel op ROI sturen en besluiten nemen, maar je hebt in deze situatie geen enkele invloed op ROI doordat je geen invloed hebt op storingen en afgewezen betalingen.
Klopt, ROI is altijd achteraf.Klaas Koopman schreef:Je geeft het zelf al aan, je hebt geen invloed op storingen en afgewezen betalingen. Dus is het sowieso iets dat je achteraf pas door hebt en op in kunt spelen. Uiteindelijk draait het altijd om ROI, hoe je het ook wendt of keert en ja, dat is altijd achteraf.Vossie75 schreef:
Normaal kan je wel op ROI sturen en besluiten nemen, maar je hebt in deze situatie geen enkele invloed op ROI doordat je geen invloed hebt op storingen en afgewezen betalingen.
Een vraag over bovenstaande:
* betaling mislukt (door ideal storing of afwijzing afterpay)
in laatste geval gaat klant terug naar edit payment optie.
Daar heeft hij 3 opties:
1. aangeven dat hij wel betaald heeft
kiest hij 1 dan gaat hij alsnog naar de bedanktpagina.
CCVshop gaat er vanuit dat als 1 gekozen wordt er ook echt een betaling gedaan is. Bij optie 2 gaan ze er vanuit dat dat de start van communicatie is waarbij de klant alsnog zal gaan betalen.