Heeft een webwinkel en wilt u een zakelijke uitstraling voor uw bedrijf?
Denk dan eens aan een postadres bij basickantoor .nl
Hiermee scheidt u uw priveadres en die van u bedrijfsadres.
Dit kan al voor € 69.95 ex btw per maand.
Re: Zakelijk postadres/vestigingsadres voor uw webwinkel
2Waarbij we natuurlijk wel netjes aankaarten dat je als webwinkelier wettelijk verplicht bent om je vestigingsadres en niet (alleen) een postadres te vermelden.
3U kunt zowel uw post- als vestigingsadres bij ons inschrijven!
4Regels
We kunnen dus onze computers verhuizen naar een vestigingsadres van jullie en daar gaan werken?2. Het geografische adres van uw webwinkel
Het geografische adres is het adres waar de economische activiteiten worden uitgeoefend. Dat wil zeggen: het adres van waaruit uw webwinkel gerund wordt. Meestal - maar niet per definitie - is dat het vestigingsadres zoals vermeld bij de KvK.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5@ Wouter: Ze hebben ook een filiaal in Mallorca. Dat lijkt me wel wat!

6Ik wist ook niet dat dit verplicht was. Dat van het vestigingsadres. Dit heb ik wel altijd al gedaan uit mezelf. Ik biedt mijn klanten graag zoveel mogelijk informatie. Ik heb immers niets te verbergen.
Wel leuk, zo kom ik er achter, dat ik toch aan meer regels voldoe, dan ik zelf wist...
Wel leuk, zo kom ik er achter, dat ik toch aan meer regels voldoe, dan ik zelf wist...