[Xtremecam.nl] Wat vinden jullie er van?

1
Goedendag allemaal,

Een klein maandje geleden ben ik begonnen met een webshop http://www.xtremecam.nl, ik heb nog niet veel bezoekers, +- 30/40 per dag, en tot nu toe ook nog niet veel verkocht.

Ik vraag me af of er iets mis is met de webshop, heb ik iets gruwelijk over het hoofd gezien. Waar liggen de knelpunten?
Voor mijn gevoel zit de shop redelijk in elkaar.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Re: [Xtremecam.nl] Wat vinden jullie er van?

2
Mooie website.

Wat veel klanten belangrijk vinden is een telefoonnummer. Niet alleen om vragen te kunnen stellen maar geeft ook veel vertrouwen...

Je beschrijving op google:
XtremeCam.nl - Sport en Outdoorcameras
www.xtremecam.nl/XtremeCam.nl - Sport en Outdoorcameras. ... Beoordeel ons op beslist.nl · Winterstun · 3 jaar garantie op Rollei Actioncams! Aanbiedingen. E-TIGER ...

Ex Tax:
Excl. btw maken??

Verder zullen de echte kenners gaan vertellen dat je niet alle wettelijke betaal mogelijkheden hebt. En dat de SSL beveiliging mist.

Ik mis bevestigingsmateriaal voor de camera's, extra batterijen reserve opladers...

Ik kan je nog een merk aanbevelen. BearDevil - Neem even contact op met Taco hij helpt je vast verder.

Code: Selecteer alles

http://www.qualityworks.eu/login/beardevil-cameras
Ik heb zelf ook een website gehad in dit segment maar ben er verder niet in door gegaan. Misschien is het domeinnaam iets voor jou?

Code: Selecteer alles

www.actiecam.nl

Re: [Xtremecam.nl] Wat vinden jullie er van?

3
Rvanzantvliet schreef:Goedendag allemaal,

Een klein maandje geleden ben ik begonnen met een webshop http://www.xtremecam.nl, ik heb nog niet veel bezoekers, +- 30/40 per dag, en tot nu toe ook nog niet veel verkocht.

Ik vraag me af of er iets mis is met de webshop, heb ik iets gruwelijk over het hoofd gezien. Waar liggen de knelpunten?
Voor mijn gevoel zit de shop redelijk in elkaar.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen?
Google Analytics is zo eenvoudig als lopen. Kijk eens op de site van google. Staat de uitleg wel ;).

Mijn mening;
Je achtergrond is te aanwezig, weghalen.
Er is geen coockie melding. Dit is wettelijk verplicht.
Wat is je garantie tijd? 1 jaar? 2 jaar? 3 jaar? (2 jaar is wettelijk verplicht, tenzij redelijkerwijs het een product is die minimaal langer dan 2 jaar meegaat.)
Verander in je checkout; Vaste verzendkosten per bestelling naar > PostNL/DHL/FEDEX waar je ook mee verzend...
Plaats bij afrekenen ook een "kortingsbon" hij staat nu alleen in de winkelwagen. Als je gelijk op afrekenen klikt kom je dit dus ook niet tegen.
Ik vind een footer zelf altijd leuk staan > Copyright Xtremecam.nl 2008 - 2013 bijvoorbeeld.

bij over ons;
Naam
kvk
btw
iban
...

En een maand.. heb geduld.
Investeer in een groter assortiment (zie de post hierboven). Schrijf nieuwsbrieven(helpt echt).

Heb vertrouwen.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [Xtremecam.nl] Wat vinden jullie er van?

4
Bedankt voor jullie feedback, ik zal er mee aan de slag gaan.

Betreffende die betaalmogelijkheden:
DorkV89- schreef: Verder zullen de echte kenners gaan vertellen dat je niet alle wettelijke betaal mogelijkheden hebt.
Ik geloof dat omdat je bij paypal de mogelijkheid hebt om je geld terug te vorderen (kopersbescherming) dat dit voor de wet voldoet? Of zit ik hier helemaal mis?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [Xtremecam.nl] Wat vinden jullie er van?

5
Dat van PayPal geldt niet als achteraf betalen zoals de wetgever het bedoelt.
Je betaalt dan immers vooraf. Velen gebruiken rembours als optie, dat mag wel.

Verder zou ik je winkel inderdaad de tijd geven en aan de gang gaan met bovenstaande feedback.

Op het eerste gezicht ziet de winkel er netjes en verzorgd uit.
Enige wat ik nog toe kan voegen is dat je domein bij mij persoonlijk overkomt als en 18+ site, sorry, maar ik kan deze associatie niet negeren.

Re: [Xtremecam.nl] Wat vinden jullie er van?

6
Rvanzantvliet schreef:Bedankt voor jullie feedback, ik zal er mee aan de slag gaan.

Betreffende die betaalmogelijkheden:
DorkV89- schreef: Verder zullen de echte kenners gaan vertellen dat je niet alle wettelijke betaal mogelijkheden hebt.
Ik geloof dat omdat je bij paypal de mogelijkheid hebt om je geld terug te vorderen (kopersbescherming) dat dit voor de wet voldoet? Of zit ik hier helemaal mis?
De wet maakt geen uitzondering voor PayPal ;)
Zou wat zijn als ze de wet afhankelijk maken van bedrijfen als PayPal met betrekking tot het terugvorderen van je geld.

Re: [Xtremecam.nl] Wat vinden jullie er van?

7
Je bent pas net bezig, het bezoekersaantal valt me nog mee eerlijk gezegd....

Oeps, ik zie zojuist dat ik nu reageer op een tread van al ruim 9 maanden oud, sorry! Desondanks blijven de punten hieronder gelijk. Heb je inmiddels al wat meer bezoekers dan die 30 a 40 per dag?


Vind het een net ogende shop, maar ik mis toch wel een paar technische dingen die van belang zijn voor betere vindbaarheid:

Je hebt in de ogen van Google 2 websites online staan: 1x met www en 1x zonder. Ook werk je nogal verkeerd met de headings van je site. Headings zijn op veel plaatsen niet paginaspecifiek. Ook valt het me op dat je niets met meta's hebt gedaan. Heb je al eens nagedacht aan goede metatags? Kijk eens op metatags.nl voor een uitgebreide uitleg over de vele mogelijkheden die je met metatags hebt. Kun je echt een enorm voordeel mee doen!

Naast deze kleine stukjes techniek mis ik nog iets belangrijks: Content. Er is eigenlijk niets op de website waarmee je je kunt onderscheiden van al je concurrenten. Ik lees geen informatie, vrijwel geen producteigenschappen, geen achtergrondinfo etc etc. Juist dit soort uitgebreide artikelen kunnen je geloofwaardigheid flink vergroten.

Succes!
Houtspel Duurzaam houten speelgoed