Betaal filter op klantengroepen

1
Beste..

Ik heb de volgende vraag, In mijn webwinkel heb ik een aantal klantengroepen. Deze plaatsen natuurlijk bestellingen, welke afgerekend dienen te worden. Nu wil ik bij mijn vaste klanten de moegelijkheid bieden om ook op rekening te kunnen kopen.

op google al gezocht maar enkel een aantal extensies gevonden welke niet compatible zijn met 1.7. Nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft en een oplossing?

Het is dus de bedoeling dat ik per klantengroep kan kiezen welke betaal methodes ze te zien krijgen.

een extensie die zou voldoen aan mijn eisen is deze: http://www.magentocommerce.com/magento- ... roups.html

Echter doet deze het niet binnen mijn 1.7 omgeving terwijl het er wel bijstaat.

ik wacht het graag even af

MVG Laurent Twint

Re: Betaal filter op klantengroepen

2
Het is even werk, maar je zou een 2e storeview kunnen opzetten speciaal voor deze groep klanten, dan kan je voor die store andere betaaloptie's laten zien. Je kan daar misschien nog meer mee doen dan alleen verschillende betaaloptie's aan te bieden. Ik denk aan een speciale sale organiseren, of een nieuwe collectie als primeur te laten tonen eventueel afgeschermd voor de buitenkant.

In mijn geval gebruik ik een storeview voor b2b klanten, die bestellen alleen daar, daar zien ze de actuele voorraden, speciale prijsafspraken, en heb ik andere betalingsoptie's staan. Je maakt deze klanten ook gelijk belangrijk hierdoor (een soort member).

Dit is alleen interessant als je deze optie's nu of in de toekomst wilt toepassen, alleen voor de betaaloptie's denk ik dat het simpeler kan met een extensie.
De mooiste Leren babyslofjes van BabySteps in de meest unieke collecties vanaf 2012.