Re: Feedback Theebloemen.nl

2
Erg leuke producten en laat men moeder nou volgende week jarig zijn!

Mijn eerste indruk:
Ik vind de site nogal kil, er hangt niet echt sfeer. Maar ziet er erg betrouwbaar uit.

Pros:
Website werkt prima
Lage verzendkosten
SSL beveiliging
Veel betaal mogelijkheden
Youtube filmpje geeft duidelijke uitleg

Verbeter punten (naar mijn mening)
Logo (Ik ben toch op Theebloemen.nl?)
Afbeeldingen krijg ik niet groot (alleen vergroot glas)
Hoge ''geen verzendkosten'' prijs


Al met al een leuk product dat meer aandacht nodig heeft in de media... Ik heb er nog nooit eerder van gehoord.

Ik ga even een potje met wat thee bloemen bestellen voor de verjaardag van mijn Moeder;)


EDIT: Ik krijg een ongevuld bericht als ik me aanmeld bij de nieuwsbrief

Re: Feedback Theebloemen.nl

3
Ik ben het niet met Drok eens dat als je op een website zit het logo de naam van de URL moet bevatten... Vind het totaal niet storend dat ik op Theebloemen.nl zit en het logo zie van Sensatea.

Dat zou betekenen dat bedrijven voor iedere url die ze gebruiken een ander logo moeten hebben?

Dat de afbeeldingen niet vergoot kunnen worden, vind ik zelf ook prima.

Ik vind de site mooi , snel, strak ..

Ik zou alleen proberen om op de homepage de tekst die onder het filmpje staat om die ernaast te krijgen.
Muurstickers & Sjablonen

Re: Feedback Theebloemen.nl

4
hallo Jeroen,

voor meer traffic, heb je een betere ranking nodig, en die kun je verkrijgen door te werken met Google gerelateerde reviews, en ja daar ben je dan bij kiyo aan het verkeerde adres.
Ja ok jij krijgt voor weinig geld reviews, en wellicht beter iets meer uitgeven voor reviews en wat minder voor adwords. Google gerelateerde reviews heben zelfs een beter effect dan elke maand een hoop geld in adwords steken.
Via ons ( EKOMI ) heb je al snel, binnen 2 tot 3 maanden 20% meer traffic, minder kosten per klick en worden alle reviews ook door gezet naar je facebook fanpage en op twitter.

meer weten, vanaf dinsdag kun je mij bereiken op telnr: 0049 30 2000 444 802

groet

Raymon
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback Theebloemen.nl

6
en die kun je verkrijgen door te werken met Google gerelateerde reviews, en ja daar ben je dan bij kiyo aan het verkeerde adres.
Wat is dat nu weer voor onzin?
Google gerelateerde reviews, bedoel je daarmee de sterren die je verkrijgt in google? Want die krijg je zowel bij kiyoh als bij het pokkedure ekomi hoor