Ervaring Buckaroo

1
Als startend webwinkel moet je aan zoveel dingen denken en oneindig veel keuzes maken. Nu rest mij nog een belangrijke keuze.. welke PSP moet ik kiezen voor mijn shop. Na veel informatie te hebben ingewonnen neig ik heel erg naar Buckaroo. Waarom? Deze geeft advies op maat en denkt met me mee..

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig of iemand hier ervaringen mee heeft? Je wil uiteindelijke toch de beste keus maken.

Graag hoor ik van jullie!

Re: Ervaring Buckaroo

4
Wij zijn erg tevreden met Buckaroo. Hiervoor met enkele andere partijen gewerkt. Buckaroo levert uitstekende service en bovendien een stabiel platform. Ik kan je zeker aanraden met deze partij samen te werken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaring Buckaroo

5
buckaroo is een zeer gerenommeerde partij als psp-er, zijn al lange tijd actief op de markt en staan ook wel bekend om de goede en overzichtelijke rapportages die te genereren zijn.

succes!
Beginnende ondernemer met een winkel met moestuin artikelen