Assortiment uitbreiding

1
Beste lezers,

Dit bericht heb ik geschreven naar aanleiding dat we ons assortiment hebben uitgebreid. Eerst maar een korte toelichting, de webwinkel verkocht eerst consumenten elektronica maar nu mijn zus in het bedrijf erbij is gestapt verkopen we ook dames mode, nu vind ik persoonlijk dat de dames mode veel meer op de site overheerst dan de consumenten elektronica. Nu wil ik jullie mening/feedback hier graag over!

Alle feedback is welkom, negatief, positief.

De link van de webwinkel is: http://www.deweektopper.nl

Hoor het graag van jullie, alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Koppenol

Re: Assortiment uitbreiding

2
Deweektopper schreef:Beste lezers,

Dit bericht heb ik geschreven naar aanleiding dat we ons assortiment hebben uitgebreid. Eerst maar een korte toelichting, de webwinkel verkocht eerst consumenten elektronica maar nu mijn zus in het bedrijf erbij is gestapt verkopen we ook dames mode, nu vind ik persoonlijk dat de dames mode veel meer op de site overheerst dan de consumenten elektronica. Nu wil ik jullie mening/feedback hier graag over!

Alle feedback is welkom, negatief, positief.

De link van de webwinkel is: http://www.deweektopper.nl

Hoor het graag van jullie, alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Koppenol
Ik denk allereerst dat uit de layout nog meer gehaald kan worden, het ziet er wat goedkoop en knullig uit.

Waarom dat youtube filmpje? Waarom geen leuke banner?

Bij woonaccesoires denk ik niet aan een koptelefoon ed. Maak je categoriën duidelijker ;)

Dat damesmode of electronica overheest is, tsja, niet echt belangrijk toch? Voor welke branche ben je ingeschreven bij de kvk?

Algemene voorwaarden: "Algemene Voorwaarden van SaJeKo, gevestigd te ‘s-Hertogenbosch."
Euh, de webshop heet toch "de week topper?"

blog; probeer elke maand een nieuw (relevant) artikel te schrijven?

Gastenboek had ik ook, toen ik 10 was en een site over CSI had gemaakt.. Misschien zou je dit iets van klanten review of Uw mening kunnen noemen?

Ik kan dit niet vinden;
kvk nummer
btw nummer
algemene voorwaarden
betaalmogelijkheden

Ik zou eerst de webshop even goed onder handen nemen. Ik had het gevoel dat ik op een forum zat kwa layout. En me dan zorgen maken of jouw artikelen of die van je zus meer aanwezig zijn.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

3
Ik snap niet helemaal wat ik met deze website moet. Het lijkt een weekaanbiedingen website door de naam, en het assortiment gaat met totaal ±40 producten van led lampen tot oorbellen.

Wat was het plan toen de webshop werd opgericht?

4
Aller eerst bedankt voor de feedback! Het is nu een grote rotzooi op de site, het filmpje is er om aan te tonen dat we nieuwe producten hebben maar u heeft gelijk dat kan/moet anders. Het idee toen ik de site begon was inderdaad iedere week een andere aanbieding en hier zijn we ook mee gestart. Maar door dat het de laatste tijd hectisch is (mijn zus is erbij betrokken geraakt) zijn we dit helaas niet aan toegekomen, als ik dit zo lees klinkt dit eigenlijk wel heel nonchalant *schaam me*

Betrekking op SaJeKo, dit is het moeder bedrijf van de webwinkel. Maar misschien dat we dit op de site moeten uitleggen. De blog artikelen gaan maandelijks geschreven worden, misschien wel wekelijks zijn de afgelopen dagen met een hele nieuwe werkplanning gekomen.

De product groepen ga ik ook onder de loep leggen en aanpassen waar het kan!

Nog maals hartelijk bedankt!

*edit

Sta ingeschreven voor sieraden en consumenten elektronica
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
Deweektopper schreef:Aller eerst bedankt voor de feedback! Het is nu een grote rotzooi op de site, het filmpje is er om aan te tonen dat we nieuwe producten hebben maar u heeft gelijk dat kan/moet anders. Het idee toen ik de site begon was inderdaad iedere week een andere aanbieding en hier zijn we ook mee gestart. Maar door dat het de laatste tijd hectisch is (mijn zus is erbij betrokken geraakt) zijn we dit helaas niet aan toegekomen, als ik dit zo lees klinkt dit eigenlijk wel heel nonchalant *schaam me*

Betrekking op SaJeKo, dit is het moeder bedrijf van de webwinkel. Maar misschien dat we dit op de site moeten uitleggen. De blog artikelen gaan maandelijks geschreven worden, misschien wel wekelijks zijn de afgelopen dagen met een hele nieuwe werkplanning gekomen.

De product groepen ga ik ook onder de loep leggen en aanpassen waar het kan!

Nog maals hartelijk bedankt!

*edit

Sta ingeschreven voor sieraden en consumenten elektronica
Ik zou echt wat gaan doen met de layout van de webshop. Dit kost tijd en kennis (of geld ipv kennis) maar dit kun je er 100x weer uithalen. De layout past meer bij een discount winkel ofzo.

Maar succes! Ook met je broer en zus bedrijf ik zou het niet kunnen of willen haha ;)

6
Aller eerst nogmaals bedankt voor de Feedback!
Heb vele ideeën hierdoor gecreëerd, en zal als dit uitgewerkt is een nieuwe Feedback vragen over de site.

Persoonlijk dacht ik dat ik met mijn zus ook niet samen kon werken, maar vanaf het moment van de voorbereiding tot het uiterlijke resultaat tot nu toe is er nog geen ruzie gekomen. We zijn het niet altijd eens maar twee verschillende visie's is altijd beter als een, en ik moet ook wel eens op mijn vingers getikt worden.

Als ik voor jullie iets terug kan doen, dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Koppenol

7
Deweektopper schreef:Aller eerst nogmaals bedankt voor de Feedback!
Heb vele ideeën hierdoor gecreëerd, en zal als dit uitgewerkt is een nieuwe Feedback vragen over de site.

Persoonlijk dacht ik dat ik met mijn zus ook niet samen kon werken, maar vanaf het moment van de voorbereiding tot het uiterlijke resultaat tot nu toe is er nog geen ruzie gekomen. We zijn het niet altijd eens maar twee verschillende visie's is altijd beter als een, en ik moet ook wel eens op mijn vingers getikt worden.

Als ik voor jullie iets terug kan doen, dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Jeroen Koppenol
Als je het aanbied;

Een reactie'tje hier zou altijd fijn zijn KLIK