Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar maanden een eigen webwinkel voor woonaccessoires en de website doe ik zelf maar als je een tijdje bezig bent met een website zie je bepaalde dingen niet meer dus wellicht willen jullie eens een kijkje nemen op de site en je mening hier achterlaten.
wellicht zie ik dingen over het hoofd of doe ik iets verkeerd.
De link van mijn website is http://www.sfeercenter.nl
Groetjes Yvette van huet
Re: Graag Feedback
2Wat doet dat logo met een adresboek op je site?
Dit ben ik nog nooit eerder tegen gekomen. Lijkt me ook erg zonde van de ruimte op je website.
3x social media knoppen .. Overbodig dus.
Verschillende lettertypen op 1 pagina.
Verschillende groottes van teksten op 1 pagina, en zeer onlogische. Bijv. Een titel is kleiner dan de tekst er onder.
Ieder navigatiemenu geeft tekst en geen producten weer. Waarom staat het assortiment niet in de navigatiebalk?
Geen adresgegevens in algemene voorwaarden. Dit is wettelijk verplicht dus asap aanvullen.
Verder prima voorwaarden.
Onopvallende kleine bestelknop.
Veels te groot logo in de header.
Geen keurmerk.
Succes! Pas het aan en je conversie zal stijgen..
Dit ben ik nog nooit eerder tegen gekomen. Lijkt me ook erg zonde van de ruimte op je website.
3x social media knoppen .. Overbodig dus.
Verschillende lettertypen op 1 pagina.
Verschillende groottes van teksten op 1 pagina, en zeer onlogische. Bijv. Een titel is kleiner dan de tekst er onder.
Ieder navigatiemenu geeft tekst en geen producten weer. Waarom staat het assortiment niet in de navigatiebalk?
Geen adresgegevens in algemene voorwaarden. Dit is wettelijk verplicht dus asap aanvullen.
Verder prima voorwaarden.
Onopvallende kleine bestelknop.
Veels te groot logo in de header.
Geen keurmerk.
Succes! Pas het aan en je conversie zal stijgen..
3- Geen achteraf betaalmethode. Dat is wettelijk verplicht.
- De koeieletters bij o.a. veelgestelde vragen zijn zeer storend.
- je banners zijn niet gelinkt, wanneer je er op klikt ga niet naar de bijbehorende pagina.
- Je vraagt in het winkelwagentje om een verzendlocatie?
- He leuk; in pakservice. Goeie!
- Je hebt zoveel informatie staan in je banners zowel links als rechts, ik zou het wat rustiger houden.
- Nog een klein puntje: De prijzen in je slide zijn rood. Rood schrikt klanten af. Een andere kleur is beter.
Succes!
- De koeieletters bij o.a. veelgestelde vragen zijn zeer storend.
- je banners zijn niet gelinkt, wanneer je er op klikt ga niet naar de bijbehorende pagina.
- Je vraagt in het winkelwagentje om een verzendlocatie?
- He leuk; in pakservice. Goeie!
- Je hebt zoveel informatie staan in je banners zowel links als rechts, ik zou het wat rustiger houden.
- Nog een klein puntje: De prijzen in je slide zijn rood. Rood schrikt klanten af. Een andere kleur is beter.
Succes!
4ik heb niet veel verstand van webshops dus ik bekijk het meer als klant. drukke pagina met veel te veel dingen rechts en links en ik zie daar hyves staan? bestaat toch niet meer?
http://www.naturebabies.nl voor betaalbare co-sleepers, draagdoeken, dragers, borstvoedingskleding en houten speelgoed.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Ik denk dat je veel meer uit de fotografie kan halen. Een deel is mooi en professioneel gedaan. Maar er is ook een deel wat erg slecht belicht is en donker. Komen alle beelden van een leverancier? Of heb je ook een deel zelf gedaan?
Kijk eens naar een fotostudio/tafelstudio. Dit kan je website mooier maken.
Ook vind ik de site erg druk. Een enorme lijst met categorieën. Misschien kun je een paar hoofd catergorieen kiezen zoals, tuin, badkamer, e.d. en daaronder subcategorieën maken.
Zelf word vind ik al die icoontjes onder link erg vervelend en niets zeggend. Zou je in een nationaal woonblad staan zou ik dat eerder melden.
Succes!
Kijk eens naar een fotostudio/tafelstudio. Dit kan je website mooier maken.
Ook vind ik de site erg druk. Een enorme lijst met categorieën. Misschien kun je een paar hoofd catergorieen kiezen zoals, tuin, badkamer, e.d. en daaronder subcategorieën maken.
Zelf word vind ik al die icoontjes onder link erg vervelend en niets zeggend. Zou je in een nationaal woonblad staan zou ik dat eerder melden.
Succes!
6Welk systeem zit achter de webshop?
101Dashcam.nl- De mooiste beelden vanuit je auto
8haha ik zie het..en ik heb het weer naar boven gehaald sorry!!
http://www.naturebabies.nl voor betaalbare co-sleepers, draagdoeken, dragers, borstvoedingskleding en houten speelgoed.