Re: Gisteren geopend.

2
Welkom!

Hierbij opmerkingen:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /usr/local/lib/php/suhosin.php:373) in /home/chadya/domains/baberci.nl/public_html/catalog/includes/functions/sessions.php on line 102
Reclame zou ik weghalen.

Betre afbeeldingen, bij een armband wil je ook de aansluiting zien, niet alleen het middenstuk van de armband bijvoorbeeld.

Succes!

3
Hoi Cindy,

-Wat me als eerste opvalt is dat je op de homepage vraagt of in te loggen of te registeren. Dat is voor veel klanten een afknapper.
- Je logo kan ik niet plaatsen? Je verkoopt sieraden, maar het logo bestaat uit een berg en een zon?
- Bij 'verzending en retourneren' heb je gekopieerd uit de algemene voorwaarden. Dit is lastige tekst om te lezen. Ik zou het vereenvoudigen.
- Bij de algemene voorwaarden loopt nog een banner met afbeeldingen door de tekst. Dat hoort vast niet. Daarnaast staat er ook nog een foutmelding bovenin.
- Foto's zijn niet scherp.
- Geen informatie over de verzendkosten, hoe kan ik betalen, enz.
- Ik ben verplicht om te registreren om te bestellen. (zie ook mijn opmerking boven)
- Daarnaast vind ik de site vrij mat, niet de goede uitstraling bij deze producten. Je verkoopt aan vrouwen, je verkoopt sieraden. Ik zou zeggen: doe er wat mee. :wink:

Succes, hopelijk kun je er wat mee.

4
Ilonajoy schreef:Hoi Cindy,

-Wat me als eerste opvalt is dat je op de homepage vraagt of in te loggen of te registeren. Dat is voor veel klanten een afknapper.
- Je logo kan ik niet plaatsen? Je verkoopt sieraden, maar het logo bestaat uit een berg en een zon?
- Bij 'verzending en retourneren' heb je gekopieerd uit de algemene voorwaarden. Dit is lastige tekst om te lezen. Ik zou het vereenvoudigen.
- Bij de algemene voorwaarden loopt nog een banner met afbeeldingen door de tekst. Dat hoort vast niet. Daarnaast staat er ook nog een foutmelding bovenin.
- Foto's zijn niet scherp.
- Geen informatie over de verzendkosten, hoe kan ik betalen, enz.
- Ik ben verplicht om te registreren om te bestellen. (zie ook mijn opmerking boven)
- Daarnaast vind ik de site vrij mat, niet de goede uitstraling bij deze producten. Je verkoopt aan vrouwen, je verkoopt sieraden. Ik zou zeggen: doe er wat mee. :wink:

Succes, hopelijk kun je er wat mee.
hoi Ilona.
thanks voor je feedback.
wat betreft het inloggen/registreren is zeker een punt waar we iets mee kunnen.
wat betreft de algemene voorwaarden heb ik net gekeken maar zie geen banner en/of foutmelding.
wat betreft het logo.deze heeft te maken met onze naam . de site op zich een beginsel en gaat nog een andere layout krijgen.dit is een eerste opzet en de site wordt in dekomende periode voorzien van een ander uiterlijk.
wat betreft de verzendkosten etc.dat gaat indd nog anders vermeld worden.

groetjes
cindy
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!