Mooiste webwinkels?

1
Wat is volgens jullie de mooiste webwinkel? En kom dan niet met je eigen webwinkel hoe vet die wel niet is, want dat geloof ik best en volgens mij geven we al alle ruimte voor reclame op het forum. Nee gewoon écht een topic voor inspiratie?

Zelf vind ik www.asos.com heel practisch en mooi. www.net-a-porter.com is ook echt heel strak gedaan. Ik houd wel van strakke winkels zoals je merkt. www.yoox.com vind ik ook wel cool. Of zou het het assortiment zijn waarom ik een voorkeur voor dit soort webwinkels krijg?

4
@René dat artikel ken ik maar is niet wat ik zoek. Ik zoek niet zo zeer de meest bijzondere of moderne. Meer gewoon jullie smaak. Een andere die ik nog wel mooi vind is die van www.jimmychoo.com

Ik ben alleen niet zo fan van die lettertypes.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
admin schreef:@René dat artikel ken ik maar is niet wat ik zoek. Ik zoek niet zo zeer de meest bijzondere of moderne. Meer gewoon jullie smaak. Een andere die ik nog wel mooi vind is die van www.jimmychoo.com

Ik ben alleen niet zo fan van die lettertypes.
Ik heb persoonlijk de zelfde smaak qua layout, sober, ik zal eens kijken in mijn favorietenmap "mooie sites" of er ook webwinkels bij zitten en deze hier plaatsen.

8
@Wouter - valt www.repeatcashmere.com dan bij jou ook in de smaak? Stukje braver inderdaad. Persoonlijk vind ik Suitsupply zelfs storend. Maar ik ben ook het braafste jongetje van de klas dus kan weinig hebben.

9
admin schreef:@Wouter - valt www.repeatcashmere.com dan bij jou ook in de smaak? Stukje braver inderdaad. Persoonlijk vind ik Suitsupply zelfs storend. Maar ik ben ook het braafste jongetje van de klas dus kan weinig hebben.
[ot]Twinkle gelezen?[/ot] Doutzen Kroes vind ik wel mooi hoor. Maar bij suitsupply wordt de kleding getoont terwijl het gedragen wordt door een model. Bij repeatcashmere niet. Beide heeft zijn voor en nadelen, maar ik vind dat als het gepresenteerd wordt terwijl het gedragen wordt door iemand dat het dan beter over komt.

11
René schreef:Kwam deze net tegen op een ondernemersforum:
Ah das een bekende voor me. Over geschreven ook. "Ik wil mijn klanten verwennen." Is dat de mooiste webwinkel die jij kent René?

Nog andere webwinkels die volgens jullie kenners hoogtepunten zijn van de branche?

13
Mieke schreef:Maar deze vind ik wel gaaf
Die begint heel cool maar op de shoppaginas zie je zo'n standaard strakke witte pagina. Alsof het een iFrame is, niet custom made. En in mijn ogen niet af. De shop van de website vind ik daarom een beetje teleurstellend. Er kan zoveel meer mee en het begint zo veelbelovend!

16
Dirkjan schreef:
René schreef:Kwam deze net tegen op een ondernemersforum:
Ah das een bekende voor me. Over geschreven ook. "Ik wil mijn klanten verwennen." Is dat de mooiste webwinkel die jij kent René?

Nog andere webwinkels die volgens jullie kenners hoogtepunten zijn van de branche?
Of het de mooiste is? Voor de branche vind ik het een mooie site, alles is heel afhankelijk van de stemming waarin je verkeerd.

Ik zal zo nu en dan een linkje plaatsen.

P.s. ik vond het een interessant interview.

Re: Mooiste webwinkels?

20
Ik vind bouffante een mooie webshop! (webshop voor sjaals, bijoux enz.) Heb er alleen nog nooit wat gekocht, dus weet niet hoe het daar vergaat.
Verder zijn er wel heel veel erg leuke webwinkeltjes, dus de keuze is wel erg moeilijk, veel mensen doen zo hun best!