Re: Is er een add-on voor importeren van een affiliate progr

2
Alles kan, zolang je maar een beetje kennis hebt van PHP en feeds.
Maar onthoud wel dat je als je volledige feeds inlaad alles dubbele content bevat en dus voor geen meter zal ranken in Google.
Het beste is gewoon alles handmatig invoeren en eigen unieke productomschrijvingen typen.
Zie je dat al niet zitten? Begin er dan niet aan.

De grootste fout die beginners maken is denken "hup even die feed inladen en ik ben binnen". Nee, zo werkt dat niet.
Actief in webshopontwikkeling

Re: Is er een add-on voor importeren van een affiliate progr

3
Jordi schreef:Alles kan, zolang je maar een beetje kennis hebt van PHP en feeds.
Maar onthoud wel dat je als je volledige feeds inlaad alles dubbele content bevat en dus voor geen meter zal ranken in Google.
Het beste is gewoon alles handmatig invoeren en eigen unieke productomschrijvingen typen.
Zie je dat al niet zitten? Begin er dan niet aan.

De grootste fout die beginners maken is denken "hup even die feed inladen en ik ben binnen". Nee, zo werkt dat niet.
Hoi Jordi,

Bedankt voor je reactie.

De kennis van PHP en feeds is vrij aardig aanwezig. Ik wil deze shop dan ook niet aanmaken vanwege het verkrijgen van een hogere ranking o.i.d. maar gewoon als 'service' naar onze bezoekers (en ja, als we daar een paar euro's mee verdienen is daar ook niks mis mee ;-) )

Ik wil daar best even wat tijd insteken om de shop in te richten en te 'smoelen' maar het is voor mij geen core-business om elke keer te checken of de handmatig ingevoerde producten nog actueel zijn en of de prijzen nog kloppen cq beschikbaar zijn. Daar hebben ze net een mooi iets voor uitgevonden, dat heet feeds ........ ;-)

Ik heb al zitten zoeken bij de grote jongens maar ik kan nu niet echt vinden of er een add-on is dit dit vrij eenvoudig kan regelen.