Netjes voorstellen: Ik ben Dennis

1
Hallo allemaal,

Ik ben Dennis, 21 jaar, en run sinds dit maart 2013 een eigen webwinkel. Dit is mijn eerste onderneming en vele dingen zijn uiteraard nog nieuw voor mij. Voordat ik mijn webwinkel begon ben ik vaker op dit forum geweest om vooral informatie te vergaren. Zo kwam ik ook op het idee om geen verzendkosten te rekenen aan de klant.

Nu ik nog met andere vragen zit leek het voor mij handig om me te registreren, net als bij higherlevel, een forum dat vele van jullie wel zullen kennen.

Ik heb veel ambitie en wil als ondernemer m`n centjes kunnen verdienen. Mijn webshop draait momenteel goed, en ik hoop dat de stijgende lijn door zal zetten.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn site vinden, en of jullie nog tips en aan/opmerkingen hebben.

Ik hoop geholpen te kunnen worden, en uiteraard te helpen waar ik zelf kan!

Groetjes,

Dennis
http://www.Ciggie.nl - Voor al uw elektronische sigaretten & accessoires

Re: Netjes voorstellen: Ik ben Dennis van Ciggie.nl

4
Sprookjeslamp schreef:Een in mijn ogen vreemd product, maar hey what ever sells! :) Vind je site er mooi en strak op het eerst gezicht. Waar draait het op?
Hallo sprookjeslamp, bedankt!

Wij draaien op OpenCart.

Enige nadeel die wij beleven van Opencart is de compabiliteit met Internet Explorer. De site ziet er dan wat vierkant uit omdat we anders maar 4 producten kunnen laten zien in het aanbevolen/nieuw vak beneden op de home pagina.

Dus het is of een beetje vierkant design, of 4 producten op de home pagina waardoor het er een beetje leeg uitziet, wij zoeken hier al een tijdje een oplossing voor, maar zijn er nog niet helemaal uit. In firefox en andere browsers ziet ie er wel goed uit.
http://www.Ciggie.nl - Voor al uw elektronische sigaretten & accessoires
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Netjes voorstellen: Ik ben Dennis van Ciggie.nl

5
Leuke webshop en ook een leuk product :) . Is goed om in een leuke niche te zitten...

Wat het keurmerk van onze concurrent op de website betreft, wanneer ik jullie opzoek op Keurmerk.info kan ik jullie niet terug vinden? Is het keurmerk echt aangevraagd? Ik kan je namelijk afraden alleen een afbeelding te voeren. Zelf krijgen we dagelijks vragen van consumenten welke de echtheid van een keurmerk willen opvragen. Val je dan door de mand dan zorgt zon nep keurmerk juist voor wantrouwen.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: Netjes voorstellen: Ik ben Dennis van Ciggie.nl

6
libertes schreef:Leuke webshop en ook een leuk product :) . Is goed om in een leuke niche te zitten...

Wat het keurmerk van onze concurrent op de website betreft, wanneer ik jullie opzoek op Keurmerk.info kan ik jullie niet terug vinden? Is het keurmerk echt aangevraagd? Ik kan je namelijk afraden alleen een afbeelding te voeren. Zelf krijgen we dagelijks vragen van consumenten welke de echtheid van een keurmerk willen opvragen. Val je dan door de mand dan zorgt zon nep keurmerk juist voor wantrouwen.

Hallo libertes, bedankt!

Het keurmerk word nu inderdaad onofficieel gevoerd. Wij wouden het keurmerk al eerder aanvragen, maar wij misten wat betalingsmethodes om goedgekeurd te worden. Wij voerde op dat moment (1,5-2 weken terug) het keurmerk al. Vandaag hebben wij o.a. de missende betalingsmethode Achteraf betalen aangevraagd, zodat wij aan de juiste eisen van het keurmerk voldoen. Uiteraard zullen wij na het activeren van deze betalingsmethode direct een lidmaatschap aanvragen bij webshop keurmerk.

Mijn persoonlijke mening is dat ik het er ook niet vind uitzien, want als je over het logo met je muis gaat zie je natuurlijk ook geen URL link. Het was of het logo even onofficieel voeren, of met een gebroken lay-out aan de linkerkant van de homepage zitten. Gelukkig heb ik hier binnenkort geen last meer van :)
http://www.Ciggie.nl - Voor al uw elektronische sigaretten & accessoires