Kado World

1
WELKOM BIJ KADO WORLD

De ultieme kado en gadget webwinkel!

Voor b.v. een verjaardag, trouwerij, carnaval of feestje, verkopen wij de geinigste kadootjes en coolste gadgets. Blader door onze categorieën, gadgets en kado's en verwen jezelf of iemand anders met een geweldig cool hebbeding.

www.kadoworld.nl
WELKOM BIJ KADO WORLD

De ultieme kado en gadget webwinkel!

2
WELKOM OP HET FORUM

Je hebt je webwinkel in het vraag & aanbod - handel forum geplaatst. Betekent dit dat je webwinkel te koop staat? Of wil je graag feedback van andere webwinkeliers? Dan zal ik deze even verplaatsen voor je.

3
Mijn winkel staat niet te koop, ik wil graag feedback.
WELKOM BIJ KADO WORLD

De ultieme kado en gadget webwinkel!

4
Je prijzen zijn goed.
Maar je layout en foto's kunnen nog veel verbetering hebben.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Vertel eens wat meer over je webwinkel. Wat maakt jouw webwinkel anders dan de andere cadeau en gadget webwinkels? Zit er een bepaalde gedachte achter de naam "Kadoworld"? Het is namelijk een samenvoeging van Nederlands en Engels.
Waar heb je extra aandacht besteed en/of ben je nog met bepaalde punten bezig? Wat voor type input wil je graag?

Re: Kado World

6
Leuke site, ben benieuwd hoe je het bevalt? slaan de artikelen aan? heb je redelijke omzet? doe je veel aan marketting? oftewel je hebt een goede domeinnaam en nu ben ik benieuwd of die domeinnaam je verder brengt. Overigens heb je de producten zelf in voorraad?? en hoeveel dan??
hoe vind je je leveranciers??

Re: Kado World

7
In plaats van vragen ook maar even een korte feedback :lol:

Ik vind het kleurverloop achter je product foto's niet mooi en ook niet professioneel. Het product mag/moet de aandacht krijgen, het kleurverloop helpt daarin niet. Ik vind het trouwens ook goedkoop/hobby-achtig staan. KISS toepassen.

Je header vind ik het weer te saai en bovendien niet aanklikbaar.

Aangezien je een vrij standaard winkel hebt, qua layout. Mis ik wel een menu aan de linkerkant, ze staan nu bovenaan. Wel geef je aan hoeveel producten er zijn enzo, aan de linkerkant, maar ook hier valt er weer niks aan te klikken.

EDIT - Stukje tekst verwijderd

Re: Kado World

8
Waarom staat dit in je footer?

Powered by CubeCart™
Copyright Devellion Limited 2006. All rights reserved.
Australian Lingerie Shop - Plus Size Lingerie in Stock
http://www.ikkrijg.nl biedt webshops een platform om de site en producten te promoten.