even voorstellen

1
hoi allemaal

ik wil heel graag een webshop beginnen in.....

spullen voor dieren voornamelijk honden.

ik zelf ben husky gek, en ik wil bv een dekbedhoes met motief Husky
nergens te krijgen,
ik weet dat er meer vraag naar is, dus waarom niet zelf beginnen.
ik wil bv ook voor mijn supergrote eettafel een tafelloper
in het grijs met hondenpootjes afdruk

je kan niet eens zoiest groots kopen,dus wil ik het zelf maken, maar dan zou ik het ook
kunnen verkopen( wat ik zelf maak)
5 jar terug maakte ik tuinbeelden van dieren, maar verkopen kon alleen thuis( gewichtprobleem)
het liep geweldig, maar ik kkon geen grote markt bereiken anders deed ik dat nog

dus ik wil selectief inkopen, evt zelf dingen aanpassen en dan doorverkopen.
ik heb een kvk nummer, maar waar zitten de bedrijfen waar je kan inkopen
bv sleutelhangers of witte t-shirts, die kan ik dan zelf weer aanpassen
ik zoek dus hulp

Re: even voorstellen

3
Welkom!

Veel succes met de webshop. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen! Ik heb zelf op google gezocht naar groothandel's die voor mijn product geschikt waren.

gr niels
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: even voorstellen

5
Max24 schreef:Hoi welkom,

Ikzelf ben ook husky gek en heb er zelf 2 en run al jaren siberischehusky.info en tevens hondensteps.nl. Heb je zelf honden?
ja max
wij hebben nu 5 huskys
doen wedstrijden ( vriendschappelijk om vrienden te ontmoeten) gaan naar de sneeuw om daar te trainen en doen vrijwilligerswerk voor stichting de opkikker met onze husky's
wij helpen op superopkikkerdagen,rijden dan met onze huskys, de zieke kinderen en/of hun broerjtes/zusjes rond. en ook vaak een opkikkerdag speciaal
dus wij doen heel veel met onze honden.
laatst een demo gedaan bij de scandinavische dagen enz.
ik heb op je sites gekeken.
leuk hoor, doe je dat allemaal met dropshipping of heb je de boel thuis??