Re: Ervaringen paytor??

2
Geen ervaring maar ze zitten op hetzelfde adres als Mollie. Geen idee waar het verschil in prijs vandaan komt. Misschien mag je alleen klant worden als je een minimum afname kan garanderen?

Ah. Ik zie al de kleine lettertjes:
Helaas moet Paytor selectief zijn in het accepteren van haar klanten. Alle aanmeldingen zullen door ons bekeken worden op integriteit, volume en potentie.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaringen paytor??

5
De iDEAL tarieven worden steeds lager. :)

Misschien moet ik binnenkort maar weer eens overstappen. Ik betaal nu 42 cent per transactie, dus er is wel wat te besparen.

Op overonlinebetalen.nl staat bij Targetpay: "De korting wordt direct verrekend en er geldt geen minimum aantal transacties." Op de website van Targetpay staat echter: "*: heeft u minder dan 10 transacties per dag dan geldt het oude tarief van € 0,70 per transactie. Dit wordt steeds berekend over de laatste 7 dagen." Ik heb meestal wel meer dan 10 transacties per dag, maar het kan best gebeuren dat ik een keer in een periode van 7 dagen iets minder dan 10 transacties per dag heb.

Qantani kende ik nog niet. Heeft iemand ervaring met Qantani? Het iDEAL tarief is erg laag (35 cent), maar je moet wel eerst 149 euro betalen en er zit geen MisterCash bij.
Goedkope Luchtkussenenveloppen, Dymo labels en A4 etiketten

Re: Ervaringen paytor??

7
Quantani nooit aan beginnen! ik heb zeer negatieve ervaringen ervaringen met Qantanipayments, ik ben duizenden euro's omzet verloren door onaangekondigde afsluiting van account.

Zeer onprofessionele organisatie.

Re: Ervaringen paytor??

8
Jeroen__ schreef:Op overonlinebetalen.nl staat bij Targetpay: "De korting wordt direct verrekend en er geldt geen minimum aantal transacties." Op de website van Targetpay staat echter: "*: heeft u minder dan 10 transacties per dag dan geldt het oude tarief van € 0,70 per transactie. Dit wordt steeds berekend over de laatste 7 dagen." Ik heb meestal wel meer dan 10 transacties per dag, maar het kan best gebeuren dat ik een keer in een periode van 7 dagen iets minder dan 10 transacties per dag heb.
Dag Jeroen,

Ik ben destijds (in 2009) ook met een externe kortingscode overgestapt op TargetPay. Dat lagere tarief bleef daarna gewoon van kracht, ook bij lagere transactie-aantallen.

Verder ben ik ook wel tevreden over TargetPay. Professionele club die doet wat een betaalprovider moet doen.