Wij zoeken Kortingscodes

1
Heb jij een webwinkel en ben je op zoek naar een site waar je kortingscodes kunt plaatsen? Je kunt jouw kortingscode nu gratis plaatsen op onze nieuwe site http://www.kortingscodes.nl . Klik bovenaan op
"Kortingscode Aanmelden" om jouw code toe te voegen.

Er zijn verder geen voorwaarden of kosten aan de actie verbonden. Wij behouden wel het recht om kortingscodes of branches (erotiek) te weigeren.

Update:
Naar aanleiding van vragen via mail het volgende. Het plaatsen van een kortingscode gaat na deze periode niet over in een betaald abonnement of iets dergelijks. Ik heb deze periode er alleen even voor de duidelijkheid bij gezet.

Update 28 december 2010:
Ook in het nieuwe jaar kunnen kortingscodes gratis in worden gestuurd. Klik bovenaan op Kortingscode Aanmelden en stuur je kortingscode in.

Netjes geregeld

2
Wij hebben hier ook een code geplaats op deze site er was wel een bug , maar ze hebben het heel netjes opgelost.
Precies zoals we het wilden hebben.
Een aanrader.
Online groothandel in sieraden, horloges en tassen.
Httt://www.bijouxinstyle.nl

3
Het instuur formulier functioneerde nog niet helemaal naar behoren. Het is nu opgelost.

Er zijn al weer enkele nieuwe aanmeldingen. Deze zal ik vanmiddag plaatsen.

Re: Wij zoeken Kortingscodes

4
Hallo,

beter laat dan nooit....(hoop dat je hier nog wel eens leest!)

ik heb ook een kortingscode toegevoegd maar miste bij al je categorieën iets van hobby en cadeauartikelen. Kun je die categorieën toevoegen (heb m nu maar onder internet gezet, in de zin van internetwinkel)

Bedankt!
http://www.regenboogschaap.nl alles voor vilten, (antroposofische)poppen maken, breien, haken Veel gevilte slofjes, kralen, mutsen sieraden bloemen etc.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.