[Studiobebe.be] Graag Uw Feedback

1
Beste leden

Exact een maand geleden ging onze webshop Studiobebe.be online. Een webshop die vanuit België beheert wordt. Wij merkten dat er een pak webwinkels zijn met babykleding, maar de goede kon je op een enkel hand tellen, en dan had je allicht nog vingers over... Met andere woorden, we denken dat we het qua website en aanbod beter konden.

We selecteerden onze collectie op kleur, onze missie is immers: color your kids. Een kleurrijk aanbod dus voor ouders wiens kinderen gezien mogen worden.

Studiobebe biedt de merken Aymara, blablabla, Sture & Lisa en mundo melocoton aan. Daarnaast hebben we ook een eigen merk dat "BOOOM!" heet en erg stijlvolle slabbetjes verkoopt. Alles samen vijf merken dus, al is het de bedoeling zo snel mogelijk een groter aanbod aan te bieden.

De eerste bestellingen zijn afgerond, beter dan initieel gedacht maar nooit voldoende uiteraard ;-)

Bij deze. Graag uw feedback, graag op alle gebied: looks, gebruiksvriendelijkheid, seo, enzovoort.

http://www.studiobebe.be
of
http://www.studiobebe.nl

Alvast bedankt!

ons logo:
Afbeelding
Hippe webshop met babykleding & accessoires voor 0-18 maanden - Studiobebe.be -

Re: [Studiobebe.be] Graag Uw Feedback

3
Pieter A. schreef:Ik wacht nog op eerste feedback / meningen / reacties 8)
Leuke webshop,

Erg vrolijk, leuke binnenkomer. Die terugkomende kikker is ook tof!
Over ons pagina is ook erg leuk! Persoonlijk zou ik het niet doen, maar bij dit segment past het wel denk ik.
Gratis verzending

Vanaf 80 euro geniet u gratis verzending in België en Nederland. Het is goed mogelijk dat we met Studiobebe acties houden waarbij gratis verzending wordt aangeboden.

ACTIE: Tijdens onze openingsmaand kan u al vanaf 40 euro genieten van gratis verzending. Deze actie loopt van 21 april tot 20 mei.
uhu. effe aanpassen :).


Wat maakt jullie uniek? De website ziet er tof uit erg aanlokkelijk en alles. Maar elke moeder met een pasgeboren kind begint deze dag een webshop. Jullie prijzen zijn niet scherp (naar mijn mening). Dus dat vraag ik me af, wat is jullie USP?

> ik kan geen telefoonnummer vinden? Of ik zoek verkeerd...
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [Studiobebe.be] Graag Uw Feedback

5
Elecs schreef: Wat maakt jullie uniek? De website ziet er tof uit erg aanlokkelijk en alles. Maar elke moeder met een pasgeboren kind begint deze dag een webshop. Jullie prijzen zijn niet scherp (naar mijn mening). Dus dat vraag ik me af, wat is jullie USP?

> ik kan geen telefoonnummer vinden? Of ik zoek verkeerd...
Telefoon nummer staat er inderdaad niet bij. We zijn er niet fulltime mee bezig waardoor een klantenservice per telefoon ontbreekt. Mail/facebook/Twitter worden erg snel beantwoord, dat voldoet momenteel.

Wat ons uniek maakt? Op prijs concurreren doen we enkel binnen ons segment en vergelijkbare merken. Vooral in NL moet je stevig op prijs concurreren, en aangezien er nog wel iets verdiend moet worden doen we daar niet echt aan mee. Gezien de kwaliteit van onze producten, is de prijs wel scherp ;)

En zoals je correct aangaf, elke moeder start tegenwoordig een webshop, en net daarom wou ik me daarin storten, want er was geen deftige of professionele variant te vinden. Allemaal vrijetijds shops zonder veel IT kennis. Wij hopen met deze shop daar alvast in uit te blinken. We vertalen binnenkort ook nr het engels, wat ook geen enkele moeder doet ;-) En op termijn komen daar de nodige keurlabels bij, alsnog iets dat een mamawebshop niet doet. Om maar te zeggen, wij willen het professioneel en deftig aanpakken! Hopelijk lukt dat.

ps: actie is verwijderd. Thanks

@PaulG bedankt!
Hippe webshop met babykleding & accessoires voor 0-18 maanden - Studiobebe.be -

Re: [Studiobebe.be] Graag Uw Feedback

6
Pieter A. schreef:
Elecs schreef: Wat maakt jullie uniek? De website ziet er tof uit erg aanlokkelijk en alles. Maar elke moeder met een pasgeboren kind begint deze dag een webshop. Jullie prijzen zijn niet scherp (naar mijn mening). Dus dat vraag ik me af, wat is jullie USP?

> ik kan geen telefoonnummer vinden? Of ik zoek verkeerd...
Telefoon nummer staat er inderdaad niet bij. We zijn er niet fulltime mee bezig waardoor een klantenservice per telefoon ontbreekt. Mail/facebook/Twitter worden erg snel beantwoord, dat voldoet momenteel.

Wat ons uniek maakt? Op prijs concurreren doen we enkel binnen ons segment en vergelijkbare merken. Vooral in NL moet je stevig op prijs concurreren, en aangezien er nog wel iets verdiend moet worden doen we daar niet echt aan mee. Gezien de kwaliteit van onze producten, is de prijs wel scherp ;)

En zoals je correct aangaf, elke moeder start tegenwoordig een webshop, en net daarom wou ik me daarin storten, want er was geen deftige of professionele variant te vinden. Allemaal vrijetijds shops zonder veel IT kennis. Wij hopen met deze shop daar alvast in uit te blinken. We vertalen binnenkort ook nr het engels, wat ook geen enkele moeder doet ;-) En op termijn komen daar de nodige keurlabels bij, alsnog iets dat een mamawebshop niet doet. Om maar te zeggen, wij willen het professioneel en deftig aanpakken! Hopelijk lukt dat.

ps: actie is verwijderd. Thanks

@PaulG bedankt!
Jullie willen dus laten zien hoe het wel moet haha.
Maar oké! De uitstraling is wel tof en leuk van de site, dat alleen zou al sales moeten werven. Ik zou trouwens niet gelijk alle webshops beoordelen zo ;). Toevallig ken ik 2 "moeders" (al 5 jaar geleden alá) die een goed draaiende webshop hebben ;).

Ik weet niet hoe dit in België is, maar in Nederland is een telefoonnummer helaas verplicht. (zelf vind ik het ook storend, en ik hou al niet van bellen...)

Misschien dat jullie er een budget merk bij zouden kunnen doen? Midden in een crisis lokt dit vanzelfsprekend wel ;). Ik zou namelijk geen slabbetje voor €12.99 kopen als ik bij Kruidvat bijvoorbeeld 5 voor €15.00 kan halen.

Maargoed, die kikker is en blijft tof bedacht! Ik wens jullie veel succes :).
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: [Studiobebe.be] Graag Uw Feedback

8
Ik zou namelijk geen slabbetje voor €12.99 kopen als ik bij Kruidvat bijvoorbeeld 5 voor €15.00 kan halen.
En ik zou geen slabbetjes in mijn webwinkel willen verkopen die je in de prijskrakers kunt kopen. Goedkope rommel vind je al genoeg in andere kinderkledingwebhops. Wil je een kans hebben om het te maken, dan zal dat door onderscheiding moeten, niet door de elfendertigste webshop te zijn met goedkope brol.
Concept ziet er goed uit, gamma ziet er goed uit, maar of het aanslaat,....
Ikzelf geef je alvast een kans, maar jammer genoeg zijn de boelekes voor mij al passé. Maar wellicht worden we nog wel grootouders, en dan passeer ik wel eens. Tegen dan ben je al een gesettelde speler op de markt, of is er geen sprake meer van je.
Maar dat heb je zelf in de hand. Bouw die SEO op en groei op die manier.
P.S: je ondernemingsnummer is geen tel. nr., die schrijf je niet op de manier 0497/xx.xx.xx maar wel BE0497.xxx.xxx.
Of misschien is die 0497/ enz. wel je tel. nr., maar dan moet je het niet je ondernemingsnummer noemen. Want bij jullie A.V. zie ik en ander ondernemingsnummer voorbijkomen

Succes.

Re: [Studiobebe.be] Graag Uw Feedback

9
Bedankt dvannoten, het is inderdaad zo dat je er net moet uitspringen. Ik ben ervan overtuigd dat er in de toekomst opnieuw betaald wordt voor leuke dingen, nu is dat ook al. Maar vandaag overheerst het aspect: hoe goedkoper hoe beter. Kijk naar de lokale groentenboer die het niet op kan nemen tegen de supermarktketens, perfecte voorbeeld daarvan. Hopelijk verandert dit ooit terug, of wordt er een beter evenwicht gevonden.

Het ondernemingsnummer is trouwens correct, klein foutje.

Heb ook naast elk product onze service genoteerd. Op die manier hopen we onze bezoekers snel op de hoogte te brengen van enkele belangrijke aspecten. Voorbeeld: http://www.studiobebe.be/jongens/jongen ... shirt-auto

En binnen tweetal maanden staat de wintercollectie op de site, waardoor het aanbod zal verdubbelen!
Hippe webshop met babykleding & accessoires voor 0-18 maanden - Studiobebe.be -