productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoor!!

1
Hallo allemaal ben druk bezig meer producten 360 te maken alle nieuwe producten die ik binnen krijg worden nu 360!!

werkt ook op elk mobiel apperaat dus ook op DE iphone en ipad..

Normaal staat er dan need flash,en komt er niks…. Nu wel!!

veel positieve reacties van de bezoekers

Ze sturen spontaan mails !!

Verkoop is er ook stijgende door!!

Ik verstuur en retour gratis mijn producten.. kan nu al merken dat ik minder retour krijg dus verdienen de 360fotos zichzelf terug!

Gedaan bij KNIP

Snel en heel goedkoop!!

Hier een paar voorbeelden
KNIP

en nog veel meer!!
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 25 mei 2013, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Links weggehaald ivm. misleidende reclame.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

5
Nou nee hoor niet te snel met je oordeel he!
Pas iets zeggen als het onderbouwd is!

Ze zitten in hetzelfde gebouw..
Google maar es het is een complex!

net zoals deze bedrijven
witteveen import export
stukje design
360 productfotografie bv
mijntas
ksb repro
evolve media
debets kantoor en meer


dacht dat je hier nieuwe marketing en ontwikkelingen kon plaatsen!

moet ik toch voorbeelden geven ..of niet dan!!

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

6
Maar wel héél toevallig dat beide domeinen geregistreerd zijn door iemand met dezelfde achternaam. Naast dat, is het wel erg verdacht dat jij (blijkbaar als eigenaar van de webwinkel) met overdreven veel lof reclame komt maken voor een ander bedrijf.
Actief in webshopontwikkeling

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

7
ja natuurlijk moet ik er dan slecht over praten??

ik gebruik het zelf toch in mijn webwinkel..

en de techniek is nieuw..


en ze zijn de goedkoopste van nederland!!

maar als je liever 80 euro ervoor betaald en niet werkend op een i phone dan moet je deze topic negeren!

dacht dat het ook wel voor jou interessant was Jordi als webshop ontwikkelaar moet je toch in deze ontwikkeling verdiepen!
kan je misschien met ze samenwerken ;-) om het te impleteren in de webshops van je …klanten?

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

11
wat een negativiteit hier, breng een nieuw idee en krijg beschuldigingen (vooral van webdesigners:-/ jaloezie ??) van hier en daar, ben nog maar n half jaar met mijn website bezig ..
en dacht vertel dit nieuwtje maar word niet in dank afgenomen..
gelijk beschuldigingen van vooral webdesigners dat ik promotie maak voor een bedrijf ..

enige wat ik zeg is dat er iet nieuws op de markt is en geef voorbeelden van mijn website hoe het lijkt en waar je het kan doen..

daar is deze item in het forum toch voor?

in iedergeval voor alle webshophouders je kan nu 360 foto's laten draaien op je website en werkt ook ook op alle apple machines.. dat je het weet... over een jaar heeft iedereen het!

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

12
Het is toch zo doorzichtig als wat... als je bij SIDN kijkt zie je meteen, dat dezelfde achternaam bij het 'andere bedrijf' staat.

Je geeft aan, dat hier mensen enkel negatief zijn, maar weer legt compleet niets van wat hier gezegd wordt. Leg dan eens uit, waarom heel toevallig beide domein namen op dezelfde achternaam staan...

Daarbij 'vooral van webdesigners'? Ik ben de enige hier met 'webdesign' in mijn naam en ik heb tot nu toe het minste kritiek gehad van iedereen er op. Daarbij betekend mijn forum naam niet, dat ik 'webdesigner' als core bussiness heb. Dat is namelijk absoluut niet eens waar.

Jaloezie waar op? Is dat een verkapte bekentenis, dat je inderdaad zelf product360fotos, stukje design en meer van deze 'handelsnamen' bent? Waarom zou een webdesigner immers jaloers moeten zijn op een tasjes webshop?
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

14
heel goed Paul !

Ik heb mijn bedrijf, en hij meerdere andere zoals 360foto die samen is met stukje design..

Stukje design is de eigenaar en oprichter van de php hulp website!

Dus ben ik NIET de eigenaar van 360 productfotografie..,stukje design etc..

Ik zat niet eens in hetzelfde gebouw tot een maand geleden!

Maar ook al was het Jan Piet l*l uit de biertent zoals wij hier dat zeggen die de 360 foto's had gemaakt
had ik het nog steeds hier geplaatst.

En natuurlijk omdat MIJN bedrijf IN hetzelfde complex zit en elke dag de mensen tegenkom die daar werken,Ga ik daar wel positief over schrijven!


Zou een beetje raar zijn als ik het gebruik op mijn site en dan er negatief over schrijven..

Maar volgens sommigen is dat NOT done..en heb ik een wet?? gebroken.

Ik vind meer dat je je moet richten op wat ik hier vertel en dat het over 1 of 2 jaar achterhaald is dat je Nog met 1 enkele foto op je webshop werkt i.p.v 360 foto's..

En laten zien hoe het resultaat is,zodat je straks niet achter de feiten aanloopt..

Wat mij tegenhield om het eerst niet te doen was dat het niet op de iphone en ipad werkte..

Maar dat behoort nu tot het verleden en houdt het geen enkele webshop meer tegen om het niet te doen..
Ik merk gewoon dat de retours van mijn artikelen gedaald is en dus minder geld kwijt ben aan verzending en retours.

Als ik dan een berekening maak,kosten de meeste 360fotos me nu al niks meer als ik het zo bereken dat Ik per artikel op de webshop 3x verzend en retours bespaar a €5.85
Het product beter the bekijken zoals: kleur ,inzoomen, alle kanten te bekijken ,en natuurlijk cool er uit ziet!

Dat was wat ik wilde vertellen….

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

15
360 graden foto's bestaan al jaren en ook al jaren javascript based. Daar is weinig nieuws aan. De redenen, dat heel veel het niet doen zijn er zeker. Ik zou het zeker nooit doen om o.a. de volgende redenen:

- Bandbreedte gebruik (360 graden foto's vergen veel meer bandbreedte dan gewoon 5 foto's van verschillende kanten).
- laadtijd van de pagina's (dit kan natuurlijk opgevangen worden door de 360 graden foto pas te open als er op geklikt wordt, maar toch...)
- kosten zowel financieel als in tijd

Als ik dan deze nadelen afzet tegen de zeer geringe voordelen, zou ik hier nooit in investeren. Dit verdien je in mijn branche absoluut van ze leven niet terug.

Het is ook niet voor niets zo, dat ondanks dat het al best wel wat jaren bestaat. Grote bedrijven als bol.com e.d. hier ook niets mee doen.

Als mijn echtgenoot echter deze dienst zou aanbieden, zou ze natuurlijk ook voor mijn webshop dit mogen doen. Dat zou dan een ander verhaal zijn.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

16
Snap ik ..maar nu is het plug en play!

Bandbreedte word opgevangen zoals ik het gehoord hebt door een externe server? hij laad pas echt in als je het gebruikt daarom is als je het draait ook wazig als je full screen zet en zodra je stilstaat laat hij die foto in en is het scherp!

en betaalbaar! 25 ipv dan 80 euro per foto!

Als je veel van hetzelfde product hebt is het beter om het wel te doen.. en met duurdere producten en objecten zoals dure vazen,kunst, etc..

Ik ben een vrouw en weet dat als ik een tas uitkies ..het zo goed mogelijk wil bekijken op kleur,stof etc..
en als ik de tas binnen krijg en de kleur komt niet overeen .. of het ziet er anders uit als op een foto stuur ik het terug..dat probleem had ik heel vaak.. en dat is nu 70% verminderd op de producten die 360 zijn ,ik spaar nu veel kosten uit op verzending dat is wat ik kan zeggen..


Ze hebben al veel klanten die hun webshop omzetten.. ook veel veilinghuizen in antiek.. die hebben anders 2 kijkdagen en zit je in een vitrine te kijken en kan je het object niet goed bekijken ..

Nu kan je thuis op je gemak achter de computer het product draaien,inzoomen etc.. zodat je het product rustig en goed kan bekijken..wel belangrijk als je een bijv. ming vaasje wil kopen van €2000

En heb je meer internet bieders dus gaat de prijs omhoog als meerdere tegen elkaar bieden..goed voor de klant en het veilinghuis die % commissie krijgt! ;)

denk toch dat iedere webshop het straks heeft!

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

17
Het is niks nieuws, en daarnaast laat je het heel erg slecht overkomen. Ik zal hier in ieder geval nooit mijn foto's laten maken, dat is zeker met deze slechte reclame. En laten wij het nog maar niet hebben op de manier waarop je communiceert met driehonderd uitroeptekens en enters.

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

20
Voor de producten waar ik in handel, zou ik nooit 360 graden foto's gebruiken om vele redenen. Maar even los van die discussie.

Ik wil jullie wel complimenteren op jullie enthousiasme. Het is altijd goed te zien, als iemand enthousiast is over zijn / haar eigen diensten en producten.

Om nog een beetje extra positiviteit in dit topic te brengen erken ik wel, dat het voor sommige bedrijven en producten wel kan werken. Een mooi voorbeeld van effectief gebruik van 360 graden foto's is

http://www.gamesworkshop.com

Maar die hebben een product, wat je van alle kanten wilt bekijken en allicht nog belangrijker. Die hebben 1 product jaren in het assortiment. Als je een wisselend assortiment hebt, wat de meeste hebben, is het een ander verhaal natuurlijk.

Daarbij zou ik je wel adviseren om inderdaad anders te communiceren. Ik denk dat de reacties hier heel anders geweest waren, als je opener communiceert over het feit, dat dit product van je man is. Dus in feite een beetje ook van jou. Dan zullen mensen er denk ik objectiever naar kijken.

Nu is het hier vooral een discussie in het begin over of het wel of niet jou product is en daarna of het wel of niet een handige manier van communiceren is. Daarmee bereik je duidelijk niet wat je wilt. Namelijk dat mensen serieus gaan kijken naar en nadenken over 360 graden productfoto's.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: productfotos 360 aan het maken nu al meer verkopen erdoo

26
mijntas schreef: Maar volgens sommigen is dat NOT done..en heb ik een wet?? gebroken.
Ja, meerdere zelfs.

Je pleegt misleidende reclame door te doen alsof je klant bent bij een bedrijf, terwijl je in feite belangen hebt bij dat bedrijf. Daar staat een boete van maximaal 450.000 euro op, opgelegd door de ACM. Eerder hadden we Groupon die onder andere op dit forum kwam spammen al aardig te kakken gezet. Nu was dat wellicht op een iets andere schaal dan jij die hier op zijn zachtst gezegd wat onhandig binnen gelopen komt, maar wellicht wil je wel weten dat je strafbaar bezig bent.

Maar bovendien is het tegen onze regels om dit forum gebruiken puur ter zelfpromotie. Dit topic gaat daarom dicht omdat er niet eerlijk gecommuniceerd is geweest en het puur ter zelfverheerlijking geplaatst is.