Goedlopende webwinkel te koop met hoge winstmarges

1
Goedemorgen,

Gezien deze webwinkel eigenlijk niet binnen ons netwerk past (it) doen wij deze van de hand. De webwinkel is in januari 2013 gestart en heeft zich inmiddels bewezen. Er is aardig wat omzet geweest en de marges op de product zijn fantastisch (tot 300%).

Over de webwinkels
In de webwinkel zijn zon 51 producten te vinden, waarbij uitbreiding zeker mogelijk is. Deze 51 producten bevinden zich in 2 hoofd categorieën. De daadwerkelijke producten en de accessoires.

Bezoekers
De webwinkel heeft zon 3000 bezoekers per maand waarvan 52% organisch is.

Bestellingen
In de periode van Januari t/m heden zijn er zon 215 bestellingen geweest.

Marketing
De shop draait op dit moment op een nog niet geoptimaliseerde adwords en marktplaats campagne. Wij hebben vorige maand een professionele linkbuilder aan het werk gezet waardoor de webwinkel nu op plaats 5 en 8 staan met de 2 belangrijkste zoekwoorden.

Voorraad
De inkoopprijs van de voorraad bedraagt zon € 5500,-. De voorraad zal bij overname meegenomen worden. Het verkoopbedrag is inclusief deze voorraad.

Prijs
De vraagprijs is € 22.500,-- excl. 21% btw gebaseerd op de huidige voorraad, de omzet en potentie.

Meer informatie?
Voor meer informatie gelieve een email te sturen naar aron [at] shopem [dot] nl, Wij hebben een verkoopdocument opgesteld met overige informatie.
Goedkope LED Strips, RGB LEDStrips en LED Verlichting

Re: Goedlopende webwinkel te koop met hoge winstmarges

2
Shopem schreef:Goedemorgen,

Gezien deze webwinkel eigenlijk niet binnen ons netwerk past (it) doen wij deze van de hand. De webwinkel is in januari 2013 gestart en heeft zich inmiddels bewezen. Er is aardig wat omzet geweest en de marges op de product zijn fantastisch (tot 300%).

Over de webwinkels
In de webwinkel zijn zon 51 producten te vinden, waarbij uitbreiding zeker mogelijk is. Deze 51 producten bevinden zich in 2 hoofd categorieën. De daadwerkelijke producten en de accessoires.

Bezoekers
De webwinkel heeft zon 3000 bezoekers per maand waarvan 52% organisch is.

Bestellingen
In de periode van Januari t/m heden zijn er zon 215 bestellingen geweest.

Marketing
De shop draait op dit moment op een nog niet geoptimaliseerde adwords en marktplaats campagne. Wij hebben vorige maand een professionele linkbuilder aan het werk gezet waardoor de webwinkel nu op plaats 5 en 8 staan met de 2 belangrijkste zoekwoorden.

Voorraad
De inkoopprijs van de voorraad bedraagt zon € 5500,-. De voorraad zal bij overname meegenomen worden. Het verkoopbedrag is inclusief deze voorraad.

Prijs
De vraagprijs is € 22.500,-- excl. 21% btw gebaseerd op de huidige voorraad, de omzet en potentie.

Meer informatie?
Voor meer informatie gelieve een email te sturen naar aron [at] shopem [dot] nl, Wij hebben een verkoopdocument opgesteld met overige informatie.
Misschien is een URL(even in http://goo.gl/) of wat je verkoopt wel handig
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goedlopende webwinkel te koop met hoge winstmarges

5
Shopem schreef: Prijs
De vraagprijs is € 22.500,-- excl. 21% btw gebaseerd op de huidige voorraad, de omzet en potentie.
Sowieso al knap dat je de vraagprijs op basis van oa. de potentie vaststelt.
Dan ben ik wel benieuwd hoe je deze berekening hebt gemaakt?
Zeker de potentie vraagt om onderbouwing cq. toelichting.
Actief in webshopontwikkeling

Re: Goedlopende webwinkel te koop met hoge winstmarges

6
Shopem schreef:Bezoekers
De webwinkel heeft zon 3000 bezoekers per maand waarvan 52% organisch is.
Concreet: dat is een investering van 17.000 euro in een site die maar 100 bezoekers per dag trekt waarvan naar schatting ongeveer de helft binnenkomt via betaalde advertenties.

Re: Goedlopende webwinkel te koop met hoge winstmarges

7
Jordi schreef:
Shopem schreef: Prijs
De vraagprijs is € 22.500,-- excl. 21% btw gebaseerd op de huidige voorraad, de omzet en potentie.
Sowieso al knap dat je de vraagprijs op basis van oa. de potentie vaststelt.
Dan ben ik wel benieuwd hoe je deze berekening hebt gemaakt?
Zeker de potentie vraagt om onderbouwing cq. toelichting.

Het is zeker niet raar om een deel van de verkoopprijs te baseren op de goodwill of potentie die er in zit om er meer uit te halen.

De informatie in dit topic is een kleine samenvatting.
Ward schreef:
Shopem schreef:Bezoekers
De webwinkel heeft zon 3000 bezoekers per maand waarvan 52% organisch is.
Concreet: dat is een investering van 17.000 euro in een site die maar 100 bezoekers per dag trekt waarvan naar schatting ongeveer de helft binnenkomt via betaalde advertenties.
Sinds wanneer zou je een "investering" baseren op statistieken van bezoekers.

Tevens is het erg vreemd dat je een totaal ongegronde opmerking plaats terwijl je 0,0% weet waar het overgaat.

Naast de 52% heb je ook nog een percentage van direct verkeer, betaald en overige.

Daarbij zou je het eerder rieel gezien andersom moeten zien. Als de site met maar 100 bezoekers al zoveel verkoop, wat zou het doen bij meer bezoekers.

Neem deze post niet op als negatieve reactie enkel als informatief en verduidelijking van het onderstaande;

Voor serieuze interesse staat duidelijk omschreven dat men meer informatie kan aanvragen per email. Details zijn express weggelaten gezien er veel kaapers en gelukzoekers zijn.
Goedkope LED Strips, RGB LEDStrips en LED Verlichting

Re: Goedlopende webwinkel te koop met hoge winstmarges

8
Stel, je hebt een webshop in tablets.

Ik zou een webshop in zonnebrillen (zag ik toevallig net).
Ik vraag informatie aan bij jouw, terwijl ik geen eens weet waarvan. Nu trek je juist goudzoekers aan, omdat je alleen enkele gegevens prijs geeft. Grote kans dat je nu meer aanvragen krijgt zonder resultaat.

btw. Probeer het anders op sitedeals ;)
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.

Re: Goedlopende webwinkel te koop met hoge winstmarges

9
Elecs schreef:Stel, je hebt een webshop in tablets.

Ik zou een webshop in zonnebrillen (zag ik toevallig net).
Ik vraag informatie aan bij jouw, terwijl ik geen eens weet waarvan. Nu trek je juist goudzoekers aan, omdat je alleen enkele gegevens prijs geeft. Grote kans dat je nu meer aanvragen krijgt zonder resultaat.

btw. Probeer het anders op sitedeals ;)
Ik begrijp je wel, maar als ik dat ga doen is het direct duidelijk, er is geen grote verzameling zoals bijvoorbeeld IT is. Er zal ook een NDA getekend dienen te worden voor verdere inzage.
Goedkope LED Strips, RGB LEDStrips en LED Verlichting