Re: [Gerichtekeuze.nl] Graag jullie kritische blik

31
Mijn eerste indruk was dat het een coachings website was, 2 seconde later zag ik de producten op de homepage.

De producten icm de erg zakelijk ogende website stroken voor mijn gevoel niet met elkaar. De website is erg mooi, zit goed in elkaar, overzichtelijk en alles op de te verwachte plaats.

Maar de producten passen niet echt bij deze website. Het zijn echte consumenten producten, geen B2B.

Door op de homepage te kiezen voor sfeer foto's ipv puur de productfoto ontstaat er een wat rommelig geheel. Past niet bij de rest van de website of de banner.
Deze producten zou ik met een witte achtergrond presenteren.

Een sfeer foto kan absoluut bijdragen aan de conversie van deze type producten, maar dan wel als extra foto. De basis foto gaat om het product.
Daarnaast hebben de foto's allemaal een ander formaat. Probeer hier een lijn in te vinden.

Sommige teksten zijn erg groot tov de reguliere tekst. bijv. "Product beschrijving" Zorg dat hier balans in komt.

De teksten als categorie en tags bij de producten vind ik geen meerwaarde hebben en zou ik persoonlijk achterwege laten.

De "Pin it" logo valt over de tekst

Ik zie geen duidelijke pagina met de verzendkosten, alleen ergens op de pagina van verzenden, bezorging en retourneren staat ergens in het midden dat verzenden € 6,70 kost.
De verzendkosten zou ik veel prominenter laten zien. Een onlinekoper wilt dit weten.

Ook geen beknopt overzicht van de betaalmogelijkheden, toch redelijk belangrijk lijkt mij :-) Alleen een pagina met Veilige betaalomgeving waar het iDeal logo staat.

Werk met logo's van de verzendpartij, betaalmogelijkheden etc. De aandacht van de bezoeker verlies je snel wanneer de bezoeker overladen wordt met lappen tekst.

Succes!
FotoCube | Specialist in productfotografie

Voor alles op het gebied van online productpresentatie.

http://www.fotocube.nl en