Webshop te koop in smartphones! omzet 2000,- a 2.500 per maa

1
Goed draaiende webshop in de populairste smartphones, de webshop
heeft een omzet van 2000 tot 3000 per maand, bewijzen via
bankoverschriften te zien, op dit moment huur ik de webshop gewoon,
voor 10,- per maand, je kan de domeinnaam overnemen en heel de
webshop. de domeinaam scoort ook heel hoog in googele,

Ik ga fulttime buitenshuis werken en daarom verkoop ik de webshop,
er is helaas ook niemand in de familie die het kan overnemen aangezien ze allemaal een drukke hoofd job hebben

overname prijs: 3000,-
Daar zit inbegrepen:

Leveranciers
domeinnaam zelf
Email
Klanten

Re: Webshop te koop in smartphones! omzet 2000,- a 2.500 per

4
smartphones schreef:
RicardoV schreef:De populairste smartphones, laten we zeggen dat die gemiddeld 400 euro kosten.

Je hebt dus ongeveer 5-7 orders per maand?
Het gaat om een goede alternatief voor de mensen die geen echte kunnen betalen en die een kopie er van kopen. 10 a 15 bestellingen per maand
10 tot 15 orders per maand en dat kan niet naarst een full-time baan? Zelfs niet met de omzet die je ermee verdient?

Als het gaat om nep-artikelen ben je denk ik behoorlijk illegaal bezig. Wil je de winkel daarom kwijt?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop te koop in smartphones! omzet 2000,- a 2.500 per

7
Het Varaantje schreef:Als het gaat om nep-artikelen ben je denk ik behoorlijk illegaal bezig. Wil je de winkel daarom kwijt?
smartphones schreef:Iedereen verkoopt die dingen, het is een particuliere webshop voor mensen die te ver wonen en toch dat toestel willen hebben.
Dus als ik het goed begrijp heb je een webshop in illegale nep-toestellen te koop; maar dat het illegaal is mag geen probleem zijn want je hebt geen KvK maar doet het 'particulier'? En da's OK omdat meer mensen dat doen?

Misschien heb ik het helemaal mis, maar het komt op mij niet over als zuivere koffie ...
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: Webshop te koop in smartphones! omzet 2000,- a 2.500 per

8
Het kan hier prima gaan om de zogenaamde China phones.

Niets mis mee met het verkopen daarvan, zo lang ze maar niet proberen op een ander merk te lijken. Zoek maar eens op merken als JiaYu, Huawei, Neo, Lenovo.

Ik -denk- dat de TS bedoelt dat hij telefoons verkoopt met soortgelijke specs als bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S3 alleen dan een Chinees alternatief die stukken goedkoper is.

Zelf twee China phones laten komen voor elk ~175 euro inclusief alle bijkomende kosten waar een gelijkwaardig toestel hier in Nederland minimaal 300 euro was.