Modefabriek!

1
Via browsen heb ik ontdekt dat op zondag 14 juli en maandag 15 juli de Modefabriek wordt georganiseerd in de Amsterdam Rai. Waar honderden labels en merken hun nieuwe collecties presenteren aan het zakelijke publiek.

Ik heb zelf besloten om zondag 14 juli te gaan (hopelijk is dat genoeg om alles een beetje te bekijken). Zijn hier leden die er ook (altijd) naartoe gaan? Wat is jullie ervaring met de Modefabriek? Voor mij is het helemaal nieuw, maar gezien het zo dichtbij is en ik al wat merken gezien heb die ik (in de toekomst) graag wil toevoegen aan mijn assortiment. Lijkt het mij een goed idee om erheen te gaan. En voor mij er eerst niet in zit om internationaal naar dit soort evenementen te gaan (in Augustus is er ook eentje in London, die ideaal aansluit bij mijn niche, helaas is dat financieel nog niet haalbaar om daar naartoe te gaan).

En wat is gebruikelijk bij zulke evenementen? Is het ook heel normaal om zakelijk contacten te leggen? Of zul je toch veel merken via agenturen/groothandels moeten inkopen? Ik ben redelijk nieuw in het hele fashion wereldje. Ik leg mij eerst voornamelijk toe op het verkopen in lager/gemiddeld segment.
Looks Like Vintage, webwinkel in 40s, 50s en 60s kleding!...::...Looks Like Vintage op Facebook

Re: Modefabriek!

2
Hilda schreef: En wat is gebruikelijk bij zulke evenementen? Is het ook heel normaal om zakelijk contacten te leggen? Of zul je toch veel merken via agenturen/groothandels moeten inkopen? Ik ben redelijk nieuw in het hele fashion wereldje. Ik leg mij eerst voornamelijk toe op het verkopen in lager/gemiddeld segment.
Daar zijn dat soort evenementen voor? Je kan alles even in je hand houden om goed te beoordelen van een leverancier te bieden heeft en direct face-to-face contact hebben. Ik ben zelf niet thuis is fasion maar ik neem aan dat het niet anders is dan andere markten en dat het dus juist de agenturen/groothandels zijn die er staan. Het is ook goed om zo contacten te onderhouden.
Ik ga zelf ook af- en toe naar een gerelateerde beurs. Al is het puur om weer even een gezellige babbel te hebben met mijn leveranciers. Nooit verkeerd.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Modefabriek!

3
Hilda schreef: En wat is gebruikelijk bij zulke evenementen? Is het ook heel normaal om zakelijk contacten te leggen? Of zul je toch veel merken via agenturen/groothandels moeten inkopen? Ik ben redelijk nieuw in het hele fashion wereldje. Ik leg mij eerst voornamelijk toe op het verkopen in lager/gemiddeld segment.
wat ga je er anders doen dan dingen in het echt bekijken en contacten leggen?
Denk alleen wel dat je er niet vind wat jij zoekt, is toch voornamelijk wat hoger segment.

Re: Modefabriek!

4
jupiter schreef:
Hilda schreef: En wat is gebruikelijk bij zulke evenementen? Is het ook heel normaal om zakelijk contacten te leggen? Of zul je toch veel merken via agenturen/groothandels moeten inkopen? Ik ben redelijk nieuw in het hele fashion wereldje. Ik leg mij eerst voornamelijk toe op het verkopen in lager/gemiddeld segment.
wat ga je er anders doen dan dingen in het echt bekijken en contacten leggen?
Denk alleen wel dat je er niet vind wat jij zoekt, is toch voornamelijk wat hoger segment.
klopt idd jupiter :)
Bent u Benieuwd naar ons of de nieuwste collectie volg ons op FB @jhnewtrend
tassen, portemonnees,horloges en parfum http://www.jhnewtrend.nl/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.