Koppeling tussen KiyOh en Wooocommerce maken

1
Mijn shop draait op WooCommerce, en sinds kort maak ik ook gebruik van KiyOh. Graag wil ik KiyOh koppelen aan WooCommerce zodat klanten automatisch een uitnodiging krijgen X dagen nadat ik de bestelling op 'verzonden' heb gezet.

Tot nu toe heb ik alles zelf kunnen doen, maar dit gaat mijn petje even te boven, en KiyOh heeft ook geen flauw idee hoe de koppeling te maken.

Hierbij (een deel van) de uitleg die ik van KiyOh ontving:
Het aanroepen van de koppeling kan bijvoorbeeld met een pixel of klein iFrame op de laatste pagina in het bestelproces van de webshop. Of indien het om een andere systeem gaat, kan vanuit daar een seintje worden afgeven bij een afgeronde bestelling. U bent zelf verantwoordelijk voor de installatie en het aanroepen van deze koppeling.

Indien dit is gebeurd wordt er na een bestelling (of indien verzonden) in je webshop automatisch na xx dagen een mail gestuurd om te beoordelen.

De connector kan via de volgende URL worden aangeroepen:
https://www.kiyoh.nl/set.php?user={user}&connector={connector}&action={action}&targetMail={targetMail}&delay={delay}
of
http://www.kiyoh.nl/set.php?user={user}&connector={connector}&action={action}&targetMail={targetMail}&delay={delay}

WAARDEN
- {user} is het e-mail adres waarmee het bedrijf op Kiyoh de uitnodigingen verstuurd (bedrijfs emailadres in uw account)
- {connector} is een unieke code die het bedrijf terugvindt onder Uw account na het inloggen op Kiyoh
- {action} bevat de actie die uitgevoerd moet gaan worden, in dit geval dus het uitnodigen (waarde: sendInvitation)
- {targetMail} bevat het e-mail adres waar de uitnodiging heen dient te worden gestuurd
- {delay} bevat het aantal dagen (integer) waarna de mail verstuurd moet worden, waarbij 0 direct versturen is (standaardwaarde: 10)
Klinkt simpel genoeg, maar ... geen idee hoe ik het aan moet pakken ;) Hoop dat er hier een WooCommerce gebruiker is die de koppeling werkend heeft en mij hierbij kan & wil helpen?

PM of mail (hulp apenstaartje zonnepakje punt nl) me s.v.p. als je hiermee kunt helpen, en wat de kosten zijn. Dank je wel alvast!
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen