Gebruik RSS

1
Gebruiken jullie RSS? We hebben deze functie recent toegevoegd aan webwinkelforum, het is wat makkelijker nu het forum te volgen via iGoogle of RSS readers. Gebruiken jullie zelf ook RSS? Zowel voor het lezen van feeds, als zelf op je webwinkel of weblog? Hebben jullie er goede resultaten mee?

Zelf gebruik ik het name voor het lezen van content geloof ik, maar we verspreiden voor verschillende weblogs ook wel RSS feeds. Ik heb niet het idee dat mensen er veel mee doen, maar er zijn wel handige verspreidingsmogelijkheden mee. Zoals Twitter, Facebook, Linkedin etc waar je allemaal je RSS feed kan koppelen.

2
en vergeet de extra indexering door de zoekmachines niet... net als twitterfeeds en dergelijke... allemaal extra indexering met backlinks... :)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

3
Ik gebruik Google Reader op mijn iPhone. Ik vind het lekker zo op dooie momenten even snel wat berichten te browsen van forums of blogs/sites..

4
eentje schreef:en vergeet de extra indexering door de zoekmachines niet... net als twitterfeeds en dergelijke... allemaal extra indexering met backlinks... :)
Die backlinks van Twitter heb ik mijn twijfels bij. Ik weet dat 'nofollow' links ook wel gevolgd worden maar alleen geen pagerank geven, en dus nog steeds waardevol zijn. Maar die Bit.ly links zijn toch wat lastiger te indexeren lijkt me. Ik vraag me af of Google daar echt doorheen komt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.