Re: Feedback gevraagd op nieuwe webshop feestmand.be

2
Duidelijke site, leuke producten. Ziet er strak uit. Paart kleine puntjes:

- Op de homepage staat 'Bent U op zoek naar een stijlvol geschenk...' in het vervolg is 'u' steeds met kleine letter. Geen idee wat de regels zijn in het Vlaams maar lijkt me dat je voor kleine letter of hoofdletter moet kiezen.
- Op zowel de pagina 'Geschenkmanden' als 'Ontbijtmanden' springt de laatste regel van de tekst bovenaan de pagina tegen de linkerkantlijn. Dit staat een beetje slordig.

Verder geen commentaar. Sterkte met de webshop!
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback gevraagd op nieuwe webshop feestmand.be

5
De reden van het telefoonnummer is gisteren veranderd geweest. Het stond zo goed als op elke pagina. Nu heb ik het gisteren laten controleren en men zei dat dit allemaal overbodige informatie was. Als ze je willen contacteren gaan ze wel automatisch naar contactpagina gaan. Vandaar heb ik deze nu verwijderd. OF dit goed is hoor ik graag van jullie?

Qua koerierdiensten leveren wij alles zelf in een straal van 15km, daarbuiten zal een koerierdienst dat voor ons gaan doen.

Zijn er nog opmerkingen?

groetjes

Frederic
http://www.feestmand.be

Re: Feedback gevraagd op nieuwe webshop feestmand.be

6
Ik zit net even te kijken, en het eerste wat ik doe is kijken waar mijn leesbril is. Ofwel, wat een gruwelijk kleine lettertjes gebruik je voor de site :wink:

Zelf zou ik daarop als klant waarschijnlijk afhaken, een site moet voor mij prettig leesbaar zijn. Sites/shops met het bekende "witte tekst op zwarte achtergrond" en/of hele kleine lettertjes vallen voor mij niet onder 'prettig leesbaar'.

Qua contact gegevens: zelf kijk ik altijd of een shop het adres en telefoonnummer duidelijk op de voorpagina heeft staan. Zo niet dan vraag ik me altijd af waarom, zeker als het telefoonnummer niet direct te vinden is. Zou het zelf dus gelaten hebben, maar misschien is het in België minder gebruikelijk dan in NL om dit op elke pagina, en in ieder geval de voorpagina, te vermelden?
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen

Re: Feedback gevraagd op nieuwe webshop feestmand.be

7
Een goede site!

De structuur van de site is duidelijk. Daar houd ik van.

Zoals zonnepakje al gezegd heeft. De letters zijn inderdaad aan de kleine kant, daar zou ik nog even naar kijken.

Wat mij opvalt is dat je op de site wel een e-mail nieuwsbrief opt-in hebt. Maar deze is bijna onzichtbaar.

Mijn vraag is ook of jij actief opzoek bent naar het vergaren van email adressen?
Zo ja? Maak de opt-in duidelijker.

Hoe goed verkoopt de 'valentijns ontbijtmand'? Ik zou namelijk verwachten dat de naam te suggestief is om te kopen buiten valentijnsdag? Misschien zou een 'split test' tussen Valentijns Ontbijtmand en Romantische Ontbijtmand te doen zijn?

Overal echt een prima site, maar maak de letters echt een flink stuk groter!

Groetjes, Ori.
Elke maandag een artikel voor jouw webshop: Waarom jij User Experience niet over het hoofd mag zien

Re: Feedback gevraagd op nieuwe webshop feestmand.be

8
Leuk om leuke reacties te horen. En wat je zegt over de namen van manden, die ben ik nu aan het veranderen om het aangenamer te laten klinken.

Lettertypes moet ik ook eens goed naar kijken om het groter te zetten en evt opvallender laten overkomen.

Nieuwsbrief is momenteel nog niet 100% aan de orde aangezien ik alles op mijn facebookpagina zet van Feestmand. Maar toekomstgericht zal ik daar rekening mee moeten houden.

Zijn er nog opmerkingen dat evt beter zou kunnen?

groetjes

http://www.feestmand.be

Re: Feedback gevraagd op nieuwe webshop feestmand.be

9
Op basis van Drupal Commerce als ik me niet vergis? Nice.

Belangrijke tip mijnentwege is de laadtijd van de je website, die is enorm lang. Ga dus even na hoe je de servertijd kan versnellen, nieuwe host of dergelijke, want mocht ik de site niet willen bekijken, ik had weggeklikt wegen to damn slow :)
Hippe webshop met babykleding & accessoires voor 0-18 maanden - Studiobebe.be -

Re: Feedback gevraagd op nieuwe webshop feestmand.be

10
Tja,

De opt-in op mijn site is gigantisch. En de opt-in onder elk artikel is ook gigantisch.

Maar als jij denkt meer geld te gaan verdienen aan clicks op producten en jouw E-mail lijst meer bijzaak is zal ik deze niet positioneren als meest opvallende element van de site.

Denk goed na over de elementen op jouw website en welke jij graag wilt laten opvallen.

Groetjes,
Ori.
Elke maandag een artikel voor jouw webshop: Waarom jij User Experience niet over het hoofd mag zien