[giftsunlimited.nl] Feedback gevraagd

1
Wij hebben een aantal (succesvolle) webwinkels. Uiteraard zien we aan ons conversie percentage dat we marktconform zitten met betrekking tot bezoeker versus sales. Toch willen we een sprong in het diepe wagen en hier een url van onze webwinkel plaatsen waarop iedereen kan "schieten"...

Houd het wel gericht zodat we er iets mee kunnen doen en uiteindelijk iets bereiken.

Linkje naar onze webwinkel: Gifts Unlimited

De kernwaarden van deze website:
- simpel en gemakkelijk

Alvast bedankt voor de feedback!
~ Yvo

Re: [giftsunlimited.nl] Feedback gevraagd

2
Beste lezer,

Mijn eerste indruk van de website was goed. Maar toen ik door de producten op de homepage ging scrollen wist ik eigenlijk niet waar ik naar moest kijken.
Misschien is dit meer te categoriseren. Want nu is er niets wat mijn aanspreekt, maar wanneer ik goed kijk er best producten tussen zitten die mijn interesse wekken.

Ook zie ik het Sisow logo staan. Voor een consument die vrij weinig met webshops te maken heeft zegt dit niet zoveel. Ik denk dat een ideal logo veel meer spreekt.

Verder heb ik niet veel aan te merken en is het in mijn ogen een nette site!

Re: [giftsunlimited.nl] Feedback gevraagd

4
Bekertje schreef:Beste lezer,

Mijn eerste indruk van de website was goed. Maar toen ik door de producten op de homepage ging scrollen wist ik eigenlijk niet waar ik naar moest kijken.
Misschien is dit meer te categoriseren. Want nu is er niets wat mijn aanspreekt, maar wanneer ik goed kijk er best producten tussen zitten die mijn interesse wekken.

Ook zie ik het Sisow logo staan. Voor een consument die vrij weinig met webshops te maken heeft zegt dit niet zoveel. Ik denk dat een ideal logo veel meer spreekt.

Verder heb ik niet veel aan te merken en is het in mijn ogen een nette site!
Dit
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [giftsunlimited.nl] Feedback gevraagd

5
Bedankt voor jullie feedback, hier kan ik al wat mee :D

De logo's zijn inderdaad vervangen, top idee hier heb ik niet over nagedacht. De gerelateerde producten was een conflict met een module die ik geïnstalleerd had en is weer opgelost.
Maar toen ik door de producten op de homepage ging scrollen wist ik eigenlijk niet waar ik naar moest kijken.
Misschien is dit meer te categoriseren.
We werken bovenin wel met categorieën, valt dit niet genoeg op?
Wellicht een optie om per categorie een image uit te werken en deze onder de producten te plaatsen waarmee je rechtstreeks naar de categorie gaat....
~ Yvo