Re: Paypal vraag

31
Dat is wel de bekende scam manier ja.

Dit gaat dus ook op voor pakje bij de buren afgeleverd of huisgenoot heeft getekend.


Ik had zelf een paar jaar geleden een akefietje met PayPal. Ik had in America een prachtige rose broche besteld. Toen ik het pakket ontving (met uiteraard factuur van de Doune erbij maar dat weet je van te voren) kreeg ik een lelijke citroengele broche die op 2 plekken verbogen was. Webwinkel reactie: "To bad. This is a new version of the broche. They're yellow now. Sorry for the bends. You can send it back at your own expense.

Waarop ik antwoorde dat ik het wel terug zou sturen maar dat ik dan ook de verzendkosten naar Amerika vergoed wou hebben + de inclaringskosten

Nee ik zou alleen maar de broche vergoed krijgen. Aangezien de verzendkosten naar Amerika alleen al hoger waren dan de waarde van de broche zelf en de verbuiging hun fout was (Kwam in een houden kistje in foam. Kan dus niet door transport gekomen zijn) laat staan de verkeerde kleur ging ik hier niet mee akkoord. Geschil ingedient bij PayPal

Afgewezen. Ik had het namelijk niet op Ebay of Marktplaats gekocht maar in een webwinkel dus ik viel niet onder verkopersbescherming. Snap jij het nog?

Sindsdien betaal ik per Credit Card als het maar even kan.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Paypal vraag

32
NOP Webdesign schreef:Wij hebben PayPal alles tot en met de mail uitwisseling en de getekende ontvangst bewijzen aan toe geleverd om onze gelijk aan te tonen.
Ik heb 1 keer een claim gehad en toen was het tonen van het verzend bewijs (gelukkig) voldoende.

Wat geeft PayPal voor reden om de claim toe te wijzen?

Re: Paypal vraag

33
frafra schreef:
NOP Webdesign schreef:Wij hebben PayPal alles tot en met de mail uitwisseling en de getekende ontvangst bewijzen aan toe geleverd om onze gelijk aan te tonen.
Ik heb 1 keer een claim gehad en toen was het tonen van het verzend bewijs (gelukkig) voldoende.

Wat geeft PayPal voor reden om de claim toe te wijzen?
Zoals ik al zei, PayPal beargumenteerd niet.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

Re: Paypal vraag

34
Nu wil ik toch graag nog even een stukje positiviteit toevoegen over PayPal. Het heeft even enige discussie gekost, maar ze hebben toch mijn geld terug gestort. PayPal heeft het verlies voor eigen rekening genomen. De klant heeft dus ze geld terug gehad, omdat deze volhoudt niets gehad te hebben, maar wij hebben ook ons geld terug gehad, omdat we kunnen bewijzen dat het wel in ontvangst genomen is.

Netjes van PayPal toch? Dus mijn eerste negatieve voorval, is toch positief geëindigd. Ik blijf PayPal aanbieden.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Paypal vraag

35
NOP Webdesign schreef:Nu wil ik toch graag nog even een stukje positiviteit toevoegen over PayPal. Het heeft even enige discussie gekost, maar ze hebben toch mijn geld terug gestort. PayPal heeft het verlies voor eigen rekening genomen. De klant heeft dus ze geld terug gehad, omdat deze volhoudt niets gehad te hebben, maar wij hebben ook ons geld terug gehad, omdat we kunnen bewijzen dat het wel in ontvangst genomen is.

Netjes van PayPal toch? Dus mijn eerste negatieve voorval, is toch positief geëindigd. Ik blijf PayPal aanbieden.
PayPal betaald niets zelf hoor. Waarom denk je dat PayPal accepteren zo duur is? Zit allemaal in de prijs verwerkt.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]

Re: Paypal vraag

36
Het Varaantje schreef:PayPal betaald niets zelf hoor. Waarom denk je dat PayPal accepteren zo duur is? Zit allemaal in de prijs verwerkt.
Als je zo redeneert ken ik er nog wel een paar. Ik heb exact hetzelfde onlangs meegemaakt en vond dat erg netjes van PayPal om het zo op te lossen. Dat er kosten zijn dat weet je vooraf, maar dat problemen zo opgelost worden is gewoon goede service.