Assortiment uitbreiden

1
Ik ben van plan op termijn mijn assortiment van producten uit te breiden. Daar ik dit allemaal product per product wil doen daar het voedingsmiddelen zijn. In plaats van alles in te kopen en na een tijd de hele voorraad weg te gooien.

Hoe doen jullie marktonderzoek om te zien welke producten jullie juist gaan toevoegen aan jullie assortiment?
Spaanse recepten en Guarana Antarctica

Re: Assortiment uitbreiden

3
Heb intussen een afspraak te pakken met een importeur die actief is in de Benelux - hoofdkantoor in Spanje. Ik ben benieuwd.

Ik ga wat producten inkopen waarvan ik denk dat ze succes gaan hebben op vraag van diverse mensen. Ik kan daarna nog steeds geleidelijk aan mijn assortiment uitbreiden.
Spaanse recepten en Guarana Antarctica

Re: Assortiment uitbreiden

4
Misschien een idee om het op een Spaanse trouwerij te doen ofzo. Heb je gelijk weer wat naamsbekendheid.
In de winkelstraat zijn mensen met hun gedachten ergens anders en vrienden en kennissen geven niet dezelfde mening als een onbekende consument.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Assortiment uitbreiden

6
Hoi!

Zoek je nog een groothandelaar die groene thee importeert?
Wij hebben namelijk een eigen merk 'Bamira' dat de beste kwaliteit groene thee levert aan winkels.
Zoals je weet is groene thee zeer gezond vanwege de antioxidanten en momenteel zeer populair bij mensen die een gezonde levensstijl hanteren.

Als je interesse hebt ben je van harte welkom in onze showroom in Balen, België.
Voor vragen of een afspraak mag je me steeds contacteren: sales@unitra.be