Haarproducten

1
Hallo,

Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Sarina 28 jaar en wil graag een webshop beginnen in haar verzorgingsproducten.
Het zal vast wel ergens op het forum gemeld zijn ( ik heb echt mijn best gedaan het te vinden) maar ik kom niet door het web van dropshippers heen. Ik ben opzoek naar een Nederlandse dropshipper voor haarproducten (om vandaag voor 1600 besteld morgen in huis te halen). Het lijkt onmogelijk maar ik kan het me niet voorstellen.

Can somebody point me in the right direction?

Alle tips zijn welkom!

Re: Haarproducten

2
Ik wens je dan veel succes! Weet je wanneer je voor 16:00 besteld morgen in huis haalt? Als je zelf een voorraad hebt, dan kan je het nakomen aan je klanten.

Sowieso is het een stom iets, want de post kan er soms wel 2 dagen over doen en dan gaat de klant klagen, want jij beweert als die persoon voor 16:00 besteld hij/zij het morgen in huis heeft.

Voor 16:00 besteld en dezelfde dag verzonden is een betere, want dan beweer je niet dat het morgen in huis zal zijn.

En zoek je alleen maar haarproducten of echt ook specifieke merken?

Re: Haarproducten

3
voor 16:00 bestellen morgen in huis met dropshipping :)
kijk Uit eigen ervaring weet ik dan ook dat de dropshipping in bepaalde gevallen goed kan werken, maar dropshipping is niet heilig. en ben je afhankelijk van de levertijden van je dropship partner e

jij moet wel geld investeren om zo snel te kunnen leveren.
Bent u Benieuwd naar ons of de nieuwste collectie volg ons op FB @jhnewtrend
tassen, portemonnees,horloges en parfum http://www.jhnewtrend.nl/