Re: [1000en1smaken.nl] webshop in delicatessen en lekkernije

2
Complimenten voor het mooie template. Het ziet er erg gelikt uit! Klein puntje van aandacht is de winkelmand in de header. Het aantal wordt niet bijgewerkt zie ik. Daarnaast is bij sommige producten, bijvoorbeeld deze, geen bestelknop te zien. Het product zal uitverkocht zijn gok ik, maar dat is dus niet helemaal duidelijk.

Als laatste zag ik dat er bij producten die geen afbeelding hebben nog het standaard Magento logo staat. Dit kan je eenvoudig via de backend vervangen door een eigen standaard afbeelding. Zie dit product.

Re: [1000en1smaken.nl] webshop in delicatessen en lekkernije

3
Ik vind het alleen erg jammer dat er pas na een jaar nagedacht wordt om SSL te installeren. Vooral bij een webshop is het gewoon belangrijk om dit te hebben, u bent niet de enige hoor, zie het nog bij veel te veel die SSL niet installeren.

Ik heb je kunnen vinden bij webshop keurmerk en daar staat dat je sinds 2010 bent aangesloten. In die tijd zul je geen SSL nodig hebben gehad voor een keurmerk, maar dat houdt in dat ze het dus niet meer nakijken.

Ook is het minimum bestelbedrag erg klantonvriendelijk.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [1000en1smaken.nl] webshop in delicatessen en lekkernije

5
TiaID schreef:Winkel ziet er mooi uit...

Het minimale bestelbedrag vind ik ook niet klantvriendelijk. Kan me best voorstellen dat daardoor mensen niet bestellen.
Misschien niet alleen dat, ik kan het zelfs nergens vinden.
Als ik een oregano plantje in mijn winkelmandje leg voor 5 euro, en dan op de knop afrekenen wil klikken gaat dat niet goed. Er gebeurd helemaal niks.

Als klant denk ik dan dat de website kapot is, en ga ik wel ergens anders heen.

Re: [1000en1smaken.nl] webshop in delicatessen en lekkernije

6
Dank voor alle tips!

-het SSL certificaat gaan we installeren.
-Een standaard foto ipv de het magento logo gaan we neerzetten
-Het winkelmandje is een uitdaging met magento en de cache. Het zou goed moeten werken, maar dat die hij nu niet.
-Minimale ordergrootte is een lastige...We hebben het gedaan om de verzendkosten laag te houden (€ 2,95) We betalen meer aan de vervoerder. Bij een bestelling onder de € 10,- hebben we dan een negatieve marge en dat willen we natuurlijk ook niet. (kosten voor verpakking, ideal e.d. daargelaten)
Misschien een optie om de verzendkosten voor deze bestellingen te verhogen naar € 4,95?) Zou dat een betere optie zijn? Wat denken jullie? Wel hebben we dan 3 verschillende verzendkosten (4,95, 2,95 en gratis). Is dat niet verwarrend?

Wat vinden jullie van de producten?

Met vriendelijke groet,

Michel

Re: [1000en1smaken.nl] webshop in delicatessen en lekkernije

7
Michel-1000en1smaken schreef:Dank voor alle tips!

-het SSL certificaat gaan we installeren.
-Een standaard foto ipv de het magento logo gaan we neerzetten
-Het winkelmandje is een uitdaging met magento en de cache. Het zou goed moeten werken, maar dat die hij nu niet.
-Minimale ordergrootte is een lastige...We hebben het gedaan om de verzendkosten laag te houden (€ 2,95) We betalen meer aan de vervoerder. Bij een bestelling onder de € 10,- hebben we dan een negatieve marge en dat willen we natuurlijk ook niet. (kosten voor verpakking, ideal e.d. daargelaten)
Misschien een optie om de verzendkosten voor deze bestellingen te verhogen naar € 4,95?) Zou dat een betere optie zijn? Wat denken jullie? Wel hebben we dan 3 verschillende verzendkosten (4,95, 2,95 en gratis). Is dat niet verwarrend?

Wat vinden jullie van de producten?

Met vriendelijke groet,

Michel
Op het laatste is het voor mij ja! Ik betaal dan liever €4,95 verzending voor 1 product dan dat ik er 3 van moet kopen of andere dingen erbij om dan mijn pakje geleverd te krijgen.

Je hebt altijd kans dat mensen het ergens anders gaan zoeken, maar je hebt ook kans dat ze bij jou terug komen.

En zolang jij goed communiceert dat bijvoorbeeld tot €25,- €4,95 is, boven de €25,- €2,95 en boven de €50,- gratis is, is dat geen enkel probleem.

Re: [1000en1smaken.nl] webshop in delicatessen en lekkernije

11
Super mooie site! Ik heb er ook niks op aan te merken, behalve dat ik er heel veel lekkere trek van krijg ;). Het enige puntje wat ik dan heb is dat ik het lettertype in het linkermenu van de verzendkosten, klantenservice enz. niet zo mooi gekozen vind. Maar dat is misschien gewoon persoonlijk. En dat er nu geen min. aan bestelling is, is een hele grote verbetering.

Re: [1000en1smaken.nl] webshop in delicatessen en lekkernije

12
Zeer mooie website! Kan ik nog van leren :D
Vlug eens doorgenomen en het volgende heb ik van opmerkingen:

- Als je een product toevoegd, staat er "is toegevoegd aan uw winkelmand" en staat deze effectief ook bovenaan in het winkelmandje. Echter veranderd het getal wel niet dat aangeeft hoeveelproducten er in de winkelmand zitten.
- "Tags" vind ik persoonlijk wat overbodig op een productpagina.
- Heb je reeds een A/B test gedaan met die one page checkout als met de standaard one page checkout die enkel stap per stap toont? Op zich werkt deze nu zeer goed maar het kan nogal druk lijken en is moeilijk te bekijken bij lagere resoluties.

PS: Mocht je nog een ambachtelijke koffie zoeken om te verkopen, stuur ik met veel plezier een staal op :wink:
Trotse eigenaar van https://www.koffiemakers.be

Re: [1000en1smaken.nl] webshop in delicatessen en lekkernije

13
Hallo allen,

Bovenaan het winkelmandje is een 'uitdaging' met de cache. Ik maak gebruik van een magento webshop en die zijn standaard nogal traag. 1000en1smaken is best snel en dat komt door de cache (lesti FPC). Ik kan bepaalde zaken niet laten cachen, maar het winkelmandje bovenin werkt nog niet mee. Als er een forumlid is die alles weet van magento en lesti FPC, die mag het mij vertellen!

Ik heb geen a/b splittesten gedaan, maar een tijd geleden gekozen voor de onestepcheckout module. Ik zie deze heel vaak bij andere magento webshops en ik geloofde natuurlijk gelijk het gelikte marketingverhaal achter deze module.

Tags zijn idd overdreven. Ik gebruik ze ook niet en mijn klanten ook niet. Tijd om ze weg te halen! (dank voor de tip)

We hadden in het verleden koffie en thee, maar zijn daar (tijdelijk) mee gestopt. In de toekomst misschien weer wel. Ik zal zeker jouw site even checken.

groeten,

Michel