Ervaringen Trendyworld (groothandel)

1
Hallo,

Ik wil graag iets bestellen op trendyworld.nl, maar ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft. Ik kan namelijk op internet niks van ervaringen en betrouwbaarheid vinden, dus is deze groothandel betrouwbaar?

Re: Ervaringen

2
Over groothandels vind je over het algemeen ook geen reviews of iets dergelijks online. Neem eens contact op zou ik zeggen. Dan merk je vrij snel met wat voor bedrijf je te maken hebt.

SEO technisch hebben ze in ieder geval nog wel wat te leren... Keywords stuffen in de footer werkt tegenwoordig niet meer :lol:

Re: Ervaringen

3
Rudy schreef:Over groothandels vind je over het algemeen ook geen reviews of iets dergelijks online. Neem eens contact op zou ik zeggen. Dan merk je vrij snel met wat voor bedrijf je te maken hebt.

SEO technisch hebben ze in ieder geval nog wel wat te leren... Keywords stuffen in de footer werkt tegenwoordig niet meer :lol:
Ik vind het er inderdaad niet heel professioneel uitzien, daarom dat ik ook twijfel, nu is dit bij veel groothandels wel het geval inderdaad!

Re: Ervaringen

4
Iedereen noemt zich tegenwoordig maar snel een groothandel vind ik...

Bij de KvK staan ze/staat zij i.i.g. geregistreerd als "Markthandel in overige goederen".
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaringen

5
Ze zitten ook nog eens gevestigd in een woonwijk en maken gebruik van een Ziggo e-mail adres..... Komt allemaal niet erg betrouwbaar/professioneel over.

Re: Ervaringen

6
Ik vermoed dat het bericht is gewijzigd? Want dit topic is nu voor mij een raadsel. En vele sites van groothandels zijn werkelijk verschrikkelijk!

Re: Ervaringen

7
Pff, wat zeggen jullie, bestellen of niet? Het gaat om een paar sjaals, maar het is zonde om zo toch wat geld kwijt te raken, misschien kan ik haar vragen of ik mag betalen als het binnen is... daar zal ze vast wel niet akkoord mee gaan.

Re: Ervaringen

8
Ah die groothandel, ben daar wel eens meer opgekomen toen ik op zoek was naar sieraden voor de verkoop. Waarschijnlijk omdat het geen echte link was heb ik jouw bericht niet goed gelezen.

Er staat ook dat je nog onder rembours kunt bestellen. En heb je ze ook al gebeld of gemaild?

Re: Ervaringen Trendyworld (groothandel)

9
Zyra;
Ik heb gemaild, omdat het product wat ik wil tijdelijk uitverkocht is, ze mailde wel heel snel terug.
Onder rembours is wel handig, dan betaal ik bij de deur toch? Dat heb ik namelijk nog niet eerder gedaan, is dat dan contant of met de pin?

Re: Ervaringen Trendyworld (groothandel)

10
Ypie schreef:Zyra;
Ik heb gemaild, omdat het product wat ik wil tijdelijk uitverkocht is, ze mailde wel heel snel terug.
Onder rembours is wel handig, dan betaal ik bij de deur toch? Dat heb ik namelijk nog niet eerder gedaan, is dat dan contant of met de pin?
Ik heb geen idee volgens mij is beide mogelijk, nooit gedaan omdat je gewoon even €15,- of meer moet betalen. Logisch, want als bedrijf wil ik dit ook niet ophoesten.

En ook een groothandel moet gewoon leveren, doen ze dit niet krijgen ze ook snel een slechte naam. Ik vind de website alleen erg slecht in elkaar gezet, maar dat zijn eigenlijk veel sites.

Re: Ervaringen Trendyworld (groothandel)

11
Zyra schreef:
Ypie schreef:Zyra;
Ik heb gemaild, omdat het product wat ik wil tijdelijk uitverkocht is, ze mailde wel heel snel terug.
Onder rembours is wel handig, dan betaal ik bij de deur toch? Dat heb ik namelijk nog niet eerder gedaan, is dat dan contant of met de pin?
Ik heb geen idee volgens mij is beide mogelijk, nooit gedaan omdat je gewoon even €15,- of meer moet betalen. Logisch, want als bedrijf wil ik dit ook niet ophoesten.

En ook een groothandel moet gewoon leveren, doen ze dit niet krijgen ze ook snel een slechte naam. Ik vind de website alleen erg slecht in elkaar gezet, maar dat zijn eigenlijk veel sites.
Oh, dat had ik niet in de gaten! Ja heel veel sites zien er slecht uit, maar als ze rembours aanbieden dan denk ik dat het wel goed zit!

Re: Ervaringen Trendyworld (groothandel)

15
Wouter Hol schreef:Trendyworld is hier al eens komen spammen.

Jij bent toch niet toevallig verbonden aan Trendyworld, toch?
Alsof je dan vraagt of het wel betrouwbaar is bij hun en de link werkt niet eens. Het is voor mij een groothandel waar ik niets wilde bestellen.

Re: Ervaringen Trendyworld (groothandel)

16
Zyra schreef: Alsof je dan vraagt of het wel betrouwbaar is bij hun
Ja, dat wordt juist vaak gedaan. Quasi onwetend vragen of iets betrouwbaar is. Het idee is dat er een kans is dat derden, die in Google iets intikken als "is [groothandel] betrouwbaar?" op een forum als deze uitkomen waar dan staat dat mensen het niet kennen maar de site er leuk uit vinden zien, ofzoiets.

In dit geval heeft de topicstarter trouwens niets met Trendyworld te maken voor zo ver ik zo snel kon zien.

Re: Ervaringen Trendyworld (groothandel)

17
Zyra schreef:
Wouter Hol schreef:Trendyworld is hier al eens komen spammen.

Jij bent toch niet toevallig verbonden aan Trendyworld, toch?
Alsof je dan vraagt of het wel betrouwbaar is bij hun en de link werkt niet eens. Het is voor mij een groothandel waar ik niets wilde bestellen.
Oh, nee hoor! Ik ben bezig met het oprichten van een webshop en dit leek me een goed forum om deze vraag te stellen!

Trouwens volgens mij kun je hier juist niet met iDeal betalen... Nu weet ik nog niet of het betrouwbaar is of niet, misschien moet ik de gok gewoon wagen.

Re: Ervaringen Trendyworld (groothandel)

18
Ik heb onlangs make up tasjes besteld bij ze. Helemaal leuk! Er stond bij dat ze van echt leer waren, daar twijfel ik echter wel aan. Kwaliteit is prima hoor maar voor zes euro vind ik nepleer ook prima. Levering was ook prima. Ik ga er snel weer bestellen want ik wil dezelfde sjaals denk ik :)

Re: Ervaringen Trendyworld (groothandel)

19
ninaceline schreef:Ik heb onlangs make up tasjes besteld bij ze. Helemaal leuk! Er stond bij dat ze van echt leer waren, daar twijfel ik echter wel aan. Kwaliteit is prima hoor maar voor zes euro vind ik nepleer ook prima. Levering was ook prima. Ik ga er snel weer bestellen want ik wil dezelfde sjaals denk ik :)
Een groothandel zegt dat het echt leer is, jij koopt in voor €6,- per stuk en je vindt het wel prima als het dan nepleer is.

Goh dan zou ik er alweer snel klaar mee zijn. Hetzelfde als een merk zegt puur natuurlijk te zijn er alleen maar synthetische ingrediënten in zitten.

Re: Ervaringen Trendyworld (groothandel)

20
Ik zou gewoon een contact opnemen om om tafel te gaan. Je word tenslotte wel een klant van ze!
Je gaat ook bij de autodealer langs om wat te kopen.

Je wil toch wat voorbeelden hebben en wat advies toch? Tenminste in mijn ogen is dat heel normaal.