Re: Wat vinden jullie van Hullus.eu

2
Door een verkeerd geplaatste punt lijken de prijzen op de voorpagina waanzinnig hoog. Verder staan ze soms inclusief, dan weer exclusief btw afgebeeld: alles MOET inclusief btw geprijsd zijn voor consumentenwebwinkels in het hele EU gebied
Verder de bekende punten: geen beveiligde verbinding bij het invoeren van gegevens. Een adres van de zaak is niet te vinden. Er staan geen voorwaarden op en daarmee snijd je jezelf in de vingers.
Of een breed publiek op deze webwinkel met dit assortiment zit te wachten weet ik niet: er zijn al zoveel winkeltjes die dit soort spulletjes verkopen.

Re: Wat vinden jullie van Hullus.eu

3
BertB schreef:Door een verkeerd geplaatste punt lijken de prijzen op de voorpagina waanzinnig hoog. Verder staan ze soms inclusief, dan weer exclusief btw afgebeeld: alles MOET inclusief btw geprijsd zijn voor consumentenwebwinkels in het hele EU gebied
Verder de bekende punten: geen beveiligde verbinding bij het invoeren van gegevens. Een adres van de zaak is niet te vinden. Er staan geen voorwaarden op en daarmee snijd je jezelf in de vingers.
Of een breed publiek op deze webwinkel met dit assortiment zit te wachten weet ik niet: er zijn al zoveel winkeltjes die dit soort spulletjes verkopen.

Dankjewel, voorwaarden heb ik wel maar staan nog niet afgebeeld. Met die prijzen op de homepage zit ik ook in de maag. Krijg het nog niet goed. Kan er niks over vinden. Wel dankjewel! En klopt inderdaad dat sommige excl. staan.

Re: Wat vinden jullie van Hullus.eu

4
Beste Hulluseu,

Er mag wel wat meer informatie bij. Een 'Over ons'-pagina bijvoorbeeld. Er worden ook geen usp's genoemd. Waarom zou ik bij jullie willen bestellen? Hoe kan ik betalen en wat is de levertijd? Die informatie mag allemaal helder en duidelijk op de homepage. Die prijzen moet je snel corrigeren. Ik vermoed dat het aan het decimaalteken ligt. Als je prijzen op de Amerikaanse manier invoert 3.25 (punt als decimaalteken) in plaats van op de Nederlandse manier 3,25 (komma als decimaalteken) dan maakt het systeem er blijkbaar 3.250 van.

En uit nieuwsgierigheid, wat is een hullus en waarom heet je shop zo?
Eigen webshop starten? Probeer Shoppagina nu 30 dagen gratis!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wat vinden jullie van Hullus.eu

5
Ik vind het een elektronica/technische uitstraling hebben. Maar zie ook dat je Beauty spullen gaat verkopen?
op de homepage heb je rechtsonder een blok staan. Deze moet je in PNG opslaan om de hoekjes in een bochtje te krijgen.
U probeert het product binnen 10 dagen te leveren? U kunt beter onderzoeken of dit niet verkort kan worden. Want hierdoor haken heel veel consumenten af.

Op de pagina 'Veel gestelde vragen' klopt het enter gebruik niet helemaal.

Re: Wat vinden jullie van Hullus.eu

7
Bij de producten staat wel weinig informatie.

Bijvoorbeeld het starterspakket gel: 82 delig:
Dit pakket bevat alles wat u nodig heeft, inclusief UV lamp

Ok, maar wat zit er dan precies in?
Zelfde geldt voor bv de acrylstartersset.
Ook de omschrijving bij de electronica producten bestaat in de meeste gevallen maar uit 1 zin. Klanten willen uitgebreid geïnformeerd worden, geen informatie kost je klanten.

10 dagen levertijd. Dat is niet meer van deze tijd!

Je biedt geen achteraf betaalmethode aan, de pagina met veelgestelde vragen is een rommeltje. Pagina bedrijfsinformatie staat vol met vreemde tekens. Geen telefoonnummer?
Contactformulier is moeilijk te vinden.
Kan ik mijn producten ook ruilen?

U kunt uiteraard uw product ruilen. Het product moet zich dan wel in originele verpakking bevinden.
De klant hoeft het product niet in originele verpakking te retourneren. Alleen indien mogelijk. Verder weer hetzelfde verhaal: Weinig tot geen informatie over het ruilen en retouren.


Nog genoeg te doen, dacht ik zo.

Succes.

Re: Wat vinden jullie van Hullus.eu

9
Ik vind de combinatie beauty en tech een beetje raar, ik had daar toch een aparte shop voor gemaakt.

Ook zou ik ergens je selling points vertellen op de voorpagina, wat maakt jou speciaal.

Verder is het design redelijk strak.
Gx. Media

Re: Wat vinden jullie van Hullus.eu

10
Hallo Hullus.eu,

Prima Magento installatie, uiterlijk maar ik mis de laatste stappen.

- Facivon icoontje toevoegen
- Engelse teksten weghalen
- Logo is erg groot hierdoor wordt je header ook erg hoog, persoonlijk zou ik die kleiner maken.

Daarnaast vind ik dat je een erg interessante keuze hebt qua assortiment. Accessoires voor tablet & smartphone en verzorgingsproducten? Zoekmachine technisch zou ik deze twee producten nooit op een website plaatsen aangezien er totaal geen relevante link tussen de producten zit. Dit kan uiteindelijk dus verwarrend werken voor klanten op beide productgroepen.
http://www.onlineopmaat.nl - Dropshipment webshops en Online verkopen