Webwinkel met 1750€ omzet per maand te koop

1
Webwinkel met 1750€ omzet per maand
Website : http://goo.gl/LPI43Z


Gezien deze webwinkel eigenlijk niet binnen ons netwerk past (it) doen wij deze van de hand. De webwinkel is in januari 2013 gestart en heeft zich inmiddels bewezen. Er is aardig wat omzet geweest en de marges op de product zijn fantastisch (tot 300%).

Over de webwinkels
In de webwinkel zijn zon 51 producten te vinden, waarbij uitbreiding zeker mogelijk is. Deze 51 producten bevinden zich in 2 hoofd categorieën. De daadwerkelijke producten en de accessoires.

Bezoekers
De webwinkel heeft zon 3000 bezoekers per maand waarvan 52% organisch is.

Bestellingen
In de periode van Januari t/m Augustus zijn er zon 321 bestellingen geweest.

Marketing
Op dit moment wordt de gemaakte en eerder gebruikte Adwords campagne niet gebruikt. Alle bestellingen en bezoekers die nu binnenkomen zijn organisch.

Wij hebben in juni een professionele linkbuilder aan het werk gezet waardoor de webwinkel nu op plaats 5 en 8 staan met de 2 belangrijkste zoekwoorden.

Voorraad
De inkoopprijs van de voorraad bedraagt zon € 1900,-. De voorraad zal bij overname meegenomen worden. Het verkoopbedrag is inclusief deze voorraad.

Prijs
De vraagprijs is € 12.500,-- excl. 21% btw gebaseerd op de huidige voorraad, de omzet en potentie.

Meer informatie?
Voor meer informatie gelieve een email te sturen naar aron [at] shopem [dot] nl, Wij hebben een verkoopdocument opgesteld met overige informatie.
Goedkope LED Strips, RGB LEDStrips en LED Verlichting
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel met 1750€ omzet per maand te koop

10
Begrijp ik Ward, daarom ben ik ook zo "fel" in dit topic.
Mijn reactie was voor de persoon boven mij die interesse toonde en die ik wilde waarschuwen.

Volgens mij is de ts zelfs ook actief geweest onder een andere naam maar heeft vanwege de vele kritieken (en terecht) inmiddels een andere "schuilnaam" genomen. Iets met XL staat mij bij.

Ik vind het echt erg jammer dat op het forum dit soort "bedrijfjes" toegelaten worden om mensen te misleiden. Buiten mijn post over de winst komt er veel meer bij kijken bij het runnen van een shop en wil de mensen hiervoor behouden omdat de forumleiding dat zelf niet doet.