2
Je voorwaarden zijn bij mij niet te lezen. Of de pagina laadt niet helemaal of de pagina is gewoon leeg. Ik zou van het woord conditions ook gewwoon voorwaarden maken. Hoofdtaal is Nederlands, dan zou ik dat ook Nederlands maken. Ik kijk nu even wat beter en zie dat al je menu-items in het Engels zijn en de teksten in het Nederlands. Kun je dit niet beter op één lijn trekken?

Ik mis je kvk-nummer en BTW-nummer. Ook zie ik geen adresgegevens staan.

Informatie over je winkel vind ik een beetje karig.
1 of 2 cd\'s € 2,00 3 of 4 cd\'s € 2,50
De / staat raar en ik vind het een beetje rommelig. Ik zou het wat netter doen en wat duidelijker.

Je indeling op alfabet bij de cd's en dergelijke vind ik wel handig. Misschien kun je het ook nog op categorie doen?

Dit is wat ik nu zo gezien heb :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

3
Als je meer bezoekers wilt via de zoekmachines dan kan ik maar één ding zeggen: CONTENT! Oftewel inhoud. Tekstueel gezien is je site gewoon erg mager. Bijna net zo mager als je "terms of conditions" ;)

Begin om te beginnen eens met de term "2e hands cd" op elke pagina te gebruiken. En verder dus gewoon wat meer omschrijvingen, meer tekst. Dan heb je in ieder geval een start. Mensen zoeken op Google door het intypen van tekst. Google zoekt naar deze tekst op websites. Zonder tekst vind Google je niet. Zo simpel is het. Ok er komt veel meer bij kijken maar naar mijn mening is dat wel de basis.

Hoelang heb je de webshop trouwens?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Hey usedcdmarket,

Ik weet niet of hier markt voor is maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hier op zitten te wachten. Webshop heeft in mijn ogen wel potentie.
Dat er op het moment niemand iets koopt begrijp ik wel, het lijkt wel alsof de site nog helemaal niet af is.
Hier voor genoemde punten ben ik het volledig mee eens. Verder:

- Copyright tekst staat niet onder aan.
- Bij F.A.Q. kun je wel wat meer neerzetten zoals "wat is de levertijd" en "waar komen de gebruikte CD's vandaan en waar bevinden ze zich nu?".
- Singles en albums worden door elkaar heen gelpaats bij zoekresultaten zonder dat er aangegeven word wat het is.
- Gmail adres, rly?


Voornaamste redenen waarom ik nu niks bij je zal kopen zijn toch geen KvK, geen adres, lege woorwaarden pagina, alleen paypal betaling en totaal geen informatie over de werkwijze en wie jij/jullie zijn.
En hoeveel gebruikte CD's zijn er van ieder? Ik zie een "Bestseller" kopje, neem dus aan dat er meerdere exemplaren zijn?

Eerst even alles netjes op orde hebben, kun je daarna de layout optimaliseren.

Re: usedcdmarket.com graag jullie mening

6
Om meer bezoekers te krijgen op je website, moet je zorgen dat er veel links op andere websites verwijzen naar jouw website.

Hoe meer hoe beter!

Het aantal (kwaliteits) links bepaald het belang van jouw website voor de zoekmachines en dus ook de positie in de zoekmachines.

Zoek dus eerst uit wat voor jou de beste zoekwoorden zijn en zoek gerelateerde sites om links aan te vragen.

Zorg er ook voor dat deze zoekwoorden gebruikt worden in alle webpagina onderdelen: Titel, meta tags, kop teksten, tekst, etc.

Het is veel werk, maar levert je ook veel bezoekers op.

Groeten en veel succes,

Oebidoebie
[url]http://www.oebidoebie.com/[/url]

7
Probeer je huidige handel te combineren met vinyl dan hebt je niet alleen een grotere doelgroep maar ook een doelgroep erbij van fanatieke verzamelaars.

Re: usedcdmarket.com graag jullie mening

8
Oebidoebie schreef: Zoek dus eerst uit wat voor jou de beste zoekwoorden zijn en zoek gerelateerde sites om links aan te vragen.
Ik denk dat OP beter eerst zijn site af kan maken. Sales > clicks, en op deze manier blijft het toch bij die-zien-we-nooit-meer-terug-clicks.

Re: usedcdmarket.com graag jullie mening

9
Oebidoebie schreef:Om meer bezoekers te krijgen op je website, moet je zorgen dat er veel links op andere websites verwijzen naar jouw website.

Oebidoebie
Het helpt vaak ook om stukjes te schrijven op sites als twitter, nujij.nl, en andere bekende websites (natuurlijk met een link naar jouw website). Deze worden snel door google geindexeerd zodat je sneller via google te vinden bent.
Begin met backlinks vanuit zelfgeschreven (EN) artikelen op HubPages

Promoot uw webwinkel met zelfgeschreven artikelen (NL)! Meld u dan gratis HIER aan!

10
Iedereen bedankt voor jullie reacties hier kan ik wel wat mee. Wat betreft de metatags ik kan deze niet instellen omdat dit een standaard webshop is via biedmeer.nl. Het is wel de bedoeling dat ik ooit een eigen webshop ga/laat maken. Als iemand nog meer tips heeft of weet hoe ik via een standaard shop hoger kan komen bij google dan houd ik mij graag aanbevolen.

11
hey usedcd-dude,

de bestsellers rubriek links op je site is wel een handige tool.
Mijn oog viel meteen op een cd van nirvana en dat is toch wel de bedoeling (maakt natuurlijk niet uit over welke groep of titel het gaat).

Handig zou zijn dat je, wanneer je dan op dit item tikt, een lijst of aanwijzing kan krijgen naar meer titels van de muzikant in kwestie of suggesties van "andere cd's die in diet genre vallen".
Concreet in dit geval "grunge"-gerelateerde titels genre mud honey, bush, pearl jam, sonic youth etc...

greets

14
De webwinkel zit goed in elkaar. Ik vraag me wel af of het business model ook zo goed in elkaar zit. Winst maken op CD's van 4 euro lijkt mij erg lastig.
Daarnaast is het inkopen van bezoekers (dmv adwords e.d.) onmogelijk.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html