Snel en veilig je artikelen bij de klant afleveren

1
* 300 verpakkingen waarvan 250 brievenbus geschikt
* Diefstalveilig door de zelfklevende sluiting
* Makkelijk afgeleverd in één omdoos

Het DS 80 Webwinkel startpakket is een MUST HAVE voor elke webwinkel.

Combinatie van 300 stuks verzendverpakkingen voor een zeer scherpe prijs. Het DS 80 Verzend- en Postpakket is een uniek pakket zelfklevende verpakkingen. Met dit pakket heeft u voor elke verzending van drukwerk, textiel tot kleine onderdelen de beste verpakking, voor elke product een verzendverpakking.

Bekijk de inhoud van het DS 80 Startpakket http://bit.ly/17pzbZn

DS 80 de leverancier van dozen, zelfklevende verpakkingen, opvulmateriaal, folie, postverpakkingen en tape
DS 80 Verpakkingsmaterialen - GOED OVERKOMEN… KWESTIE VAN VERPAKKEN!
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Snel en veilig je artikelen bij de klant afleveren

5
Dennis02 schreef:Ik ben klant bij DS80 en koop al onze verpakkingen daar.
Ben erg te spreken over DS80.
Dan ga je snel failliet aan kosten: VOORBEELD Hier onder

Vergelijking gedaan op 05 oktober 2013 om 21:38 uur
-----------------------------------------------
Bubbeltjesenvelop F16:
100 STUKS !

BIJ DS80

(van de website)
Luchtkussenenveloppen - zelfklevend, wit
210 x 335 / 240 x 345 ( type 16/F )
€ 26,00

Totaal artikelen(1)
€ 26,00

Verzendkosten
€ 15,00

Subtotaal
€ 41,00

Toeslag
€ 9,00

BTW(21%)
€ 10,50

Totaal
€ 60,50
-----------------------------------------------------------

Bij Moniss:
(van de website)

*100 Luchtk.env. Jiffy 220x340mm F-16

€ 25,98 Incl. BTW
€ 21,47 Excl. BTW

Indicatie verzendkosten

TNT Post € 7,25

Totaal: € 33,23
--------------------------------------------------

Zit dus gewoon meer dan € 26,77 extra winst op bij DS80. Bij Moniss heb je wel echte Jiffy enveloppen. Dit is bij DS80 nog maar de vraag.

Ik weet wel waar ik al mijn verpakkingen bestel.

6
Deze vergelijking is heel leuk, maar ietwat uit verband getrokken door het extreem lage order totaal. De verzendkosten van €15,- komen te vervallen bij 175+ zie ik. Dan is het verschil al iets minder. Beetje kortzichtige berekening wat mij betreft.

Als je echt voordeel wilt pakken met verpakkingsmateriaal koop je groot in. Vraag een offerte met prijs per pallet, en ga dan een vergelijking maken met verschillende aanbieders.

7
Ik begrijp dit niet helemaal.

Laten we er even van uitgaan gaan dat ik het over originele Jiffy enveloppen heb en geen goedkope zooi uit een ver land.

Ik hoef geen pallet vol met F16 enveloppen, echt niet.

100 F16 bubbeltjesenveloppen inclusief verzending:
Moniss € 33,23 (Zie boven)
DS80 € 60,50 (Zie boven)

Rudy, Ik begrijp dus echt niet wat je mij probeert uit te leggen. Buiten dat: Deze 100 enveloppen wegen echt niet meer dan tien kilo. Dus € 6,75 is normaal. En geen € 15.- verzendkosten en Geen Toeslag van € 9.-

8
Wat ik probeerde te zeggen is dat je niet moet rekenen met een order van 100 envelopjes. Het is natuurlijk waanzin om zo klein te bestellen. Logisch dat daar hoge verzendkosten bij komen. De toeslag is dan wel weer wat overdreven, maar toch nog begrijpelijk.

Doe dezelfde berekening eens met 1000 stuks, en kom dan terug met je bevindingen. Dan zie je dat je vergelijking niet meer klopt, en de waarschuwing dat we "failliet gaan" als we bij deze club bestellen nergens op slaat. Die uitspraak was voor mij reden om hier op/tegen in te gaan.

9
Sorry, maar ik begrijp wat Ritmeester bedoeld en ik zou dan ook niet bestellen. Ik heb zelf aan 100 enveloppen genoeg van F16, omdat ik anders toch pakketpost er van moet maken.
Waar ik inkoop ben ik incl. BTW €36,95 kwijt (incl. verzendkosten). Zou ik nou ook nog iets anders bestellen en boven de €40,- uitkomen betaal ik al geen verzendkosten meer.

Zo heb ik vorig jaar ook wat D14 enveloppen besteld, gewoon bubbeltjesenvelop van goede kwaliteit. En verzendkosten + toeslag is veel.

En daarbij blijkt Moniss dus zelfs nog iets voordeliger te zijn dan waar ik inkoop.

11
Ludger schreef:Ik zelf bestel altijd bij deze firma: http://www.verpakking-online.nl/

Zijn erg voordelig (Goedkoper heb ik het niet kunnen vinden) en hebben echt prima enveloppen en leveren erg snel. Ik ben een tevreden vaste klant van hun.
Kwaliteit, prijs, goede snelle verzending en afhandeling (faktuur) is altijd een overweging om bij een bepaalde webshop te bestellen. In dit geval met verpakkingsmaterialen koop ik altijd alles bij Moniss. Dit zijn heel veel verschillende soorten verpakkingen. Goede communicatie via de webshop en de producten zijn altijd perfect. Ook het meedenken van Moniss op vragen is geweldig.

Ik blijf bij deze leverancier omdat ik zeer blij ben met deze leverancier en niet op de centen ga zitten qua verpakkingsmateriaal omdat ook een goede verkoper zijn geld waard is. (centen en geen tientalen Euro's die DS80 extra berekend)

Ik ben echt geschrokken van de prijzen die DS80 vraagt. Je zult als beginnend ondernemer daar maar een calculatie op loslaten ...

En dit is niet dat ik bepaalde verpakkingsleveranciers wil promoten. Het gaat om uitgaven, inkomsten en verdienen

12
Omdat ik zelf de bedragen van luchtkussenenveloppen via de "gewone"winkeltjes belachelijk hoog vond ben ik gaan zoeken en ze een stuk goedkoper gaan inkopen. Kan ze daardoor ook voor andere webshops voor een redelijke prijs aanbieden. En dan wel ECHTE Jiffy's

Luchtkussenenveloppen C13 A5 formaat
binnenmaat 150 x 214 mm Wit
per 100 12,95
per 50 7,95
per 25 4,65
per 10 2,95

Luchtkussenenveloppen D14 DVD formaat
binnenmaat 180 x 265 mm Wit
per 100 16,50
per 50 10,10
per 25 5,90
per 10 3,25

Luchtkussenenveloppen G17 A4 formaat
binnenmaat 230 x 340 mm Wit
per 100 23,95
per 50 14,60
per 25 8,50
per 10 4,75

Prijzen excl. 21% BTW.
Verzendkosten 6,95 (incl. BTW) (ophalen in Ridderkerk ook mogelijk, dan geen verzendkosten)
Vanaf € 70,00 netto gratis verzenden

grotere maten prijzen op aanvraag en binnenkort ook brievenbusdoosjes

Bij interesse mail even naar info@robenton.nl
Eigenares van 6 webshops. http://www.enveloppenwebshop.nl met goedkope brievenbusdoosjes en luchtkussenenveloppen. Zie profiel welke webshops nog meer