NLhorloges schreef:Wat betreft de service. Ik vind het vreemd dat u op basis van de site kan beoordelen of we goede service verlenen of niet.
Op het moment dat u iets bij ons koopt en ermee te maken krijgt dan kunt u pas een oordeel vellen en zeker niet eerder. Beetje jammer om zo'n reactie te plaatsen.
Ik zei dus dat ik het eens was met Dirkjan, niet dat het onbetrouwbaar is. Mijn gevoel is er gewoon niet goed bij, maar hieronder in mijn eigen woorden mijn uitleg.
Het punt is dat een klant een beoordeling maakt en een bepaald gevoel bij de site heeft. Mijn gevoel is niet goed bij dermate dure horloges dat ik ze hier zal bestellen. Ik ga niet bestellen dus ik kom er ook niet achter, en dat is juist het hele eiereten met een webshop. Als webshop moet je een goeie indruk achterlaten bij een toekomstige klant. Het is net als iemand die al zijn hele leven lang bij de AH komt en dan voor het eerst een Aldi binnen stapt, velen hebben dan zoiets van, tjee wat is dit dan nu weer. Dat wil niet zeggen dat de Aldi per definitie slecht is, maar hun gevoel is er niet goed bij. De eerste indruk is tegenwoordig wat telt.
Maar goed ik zal wat meer onderbouwen waarom ik er niet zou kopen, omdat ik de shop niet bij mijn dure product vind passen.
- Website foto's, te lage kwaliteit.
- Oranje van het logo, oranje is een prijsvechters kleur.
- De tekst bij levertijd, zoals ik al aangaf. Mijn idee hoeft niet te kloppen maar ik heb m wel...
- De simpele opbouw qua uiterlijk, doet goedkoop en zeer standaard aan.
- Overal dat delen geval, meeste exclusieve shops hebben dat gewoon echt niet.
- Van veel horloges slechts 1 afbeelding, ik wil het product ZIEN voor ik 300 euro uitgeef.
Kortom de uitstraling past gewoon niet bij de producten, en dat is mijn persoonlijke mening. Zoals Dirkjan al aangaf, kijk eens naar een site van Breill, en zelf heb ik elders ook al eens aangegeven, kijk eens bij Armani. Dat zijn shops die wat uitstraling, luxe, exclusief etc. Het maakt helemaal niks uit al lever je de beste service, al kruip je voor je klant door de modder en het stof, de eerste indruk is de indruk die je maakt. En de indruk die ik heb is er maar 1, goedkoop.
Bij de goedkopere modellen vind ik de site gewoon goed, afgezien van te weinig foto's, alleen voor de dure modellen niet. En dat is mijn gevoel en niets meer en niets minder. Ik vind de site ook dus niet per definitie onbetrouwbaar, maar niet doelgroep gericht.
Deze tekst klopt niet op de contact pagina en spreekt elkaar tegen. Dit komt over als ik heb hier wel voorraad maar zeg dat het niet zo is. Standaard zeggen dat ergens niks te vinden is maakt al verdacht/doelwit.
Het adres is een postadres, hier houden wij geen voorraad.
Horloges worden alleen verzonden.