Mijn naam is Bianca en sinds 28 mei dit jaar gelukkig getrouwd met Johan.
Ik ben werkzaam en de zorg als verzorgende bij een intern uitzendburo van het ggz.
Ik ben als hobby begonnen met het maken van zeepjes en zeepkettingen. ook onze huwelijks kadootje heb ik zelf gemaakt van zeep.
Aangezien ik veel complimenten kreeg en ook de vraag of ik ze ook verkocht ben ik hiermee begonnen. Eerst gewoon zo maar verkocht best wel redelijk en kreeg ook opdrachten van collegas en vrienden.
Na lang wikken en wegen besloten om toch een webwinkel hierin te beginnen. Dit is een droom die ik al heel lang had. En onder het mom van als je het niet probeert gebeurt er ook niks ben ik er 1 gestart.
Naast zeepkettingen, hangers en losse zeepjes verkoop ik ook produkten van natuursteen. Op dit moment agaatvlinders waxinelicht houders van natuursteen en partnerharten ook van natuursteen. Dit assortiment wil ik nog gaan uitbreiden.
Kritisch als ik ben zocht ik naar feedback over mijn webwinkel en kwam hier uit. In mijn enthousiasme heb ik meteen gisteren al een topic voor feedback geopend alleen hierdoor dus ook vergeten mij voor te stellen. Dus bij deze.