wie zit er achter echtkeramiek?

1
Hallo, allemaal,
ik ben Michel Jilderda, ben 35 jaar en werk in het dagelijks leven als salesconsultant bij een bedrijf dat zich 100% richt op het helpen van organisaties met het optimaliseren van klantcontact. Meestal puur gericht op klantenservice. Binnen mijn huidige baan kom ik in aanraking met de grotere webwinkels in Nederland, en ik ben dus wel enigzins bekend binnen de retail / e-commerce branche.

Onlangs besloot ik samen met een goede vriend van me om een webwinkel te starten in handgemaakt keramiek. Reden hiervoor was dat ik het aanbod online gewoon niet divers genoeg vond toen ik een mooie schaal voor mijn vriendin wilde kopen. (Dat is inmiddels 2 maanden geleden ongeveer.

Inmiddels zijn we lekker onderweg met echtkeramiek.nl; de Magento webshop draait, maar de voorraad is er nog niet. We zijn bezig de inkoop te regelen. Daarvoor stapt mijn compagnon over 2 weken op het vliegtuig naar Tunesie en Turkije.

Al met al heb ik in de afgelopen 2 maanden al behoolijk wat geleerd over het starten van een webwinkel, maar zijn er ook nog een hoop gaten in mijn kennis, en daar helpt dit forum in veel gevallen bij. Hopelijk kunnen we elkaar helpen, en lees ik niet alleen, maar kan ik ook zo nu en dan nog iets toevoegen :)

Groeten, Michel
eigenaar van http://www.echtkeramiek.nl , de webshop voor kwaliteitskeramiek uit o.a. Turkije, Marokko en Tunesie
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.