[natasha-sieraden.nl] graag uw mening

1
hallo ik ben natasha en ik heb zins een half jaar een sieraden webshop deze heb ik zelf ingericht en probeer iedere week nieuwe sieraden in mijn webshop te doen zodat er altijd nieuwe sieraden bij komen
graag wil ik jullie mening wat jullie er van vinden en wat er verbeterd moet worden zelf ben ik erg dyslectisch en heb daarom ook moeite om begrijpend te lezen dus het kost mij nogal veel moeite om bijvoorbeeld mij bij google adwords goed in te lezen mijn site is http://www.natasha-sieraden.nl
alvast bedankt groetjes natasha

Re: graag uw mening

2
natasha schreef:hallo ik ben natasha en ik heb zins een half jaar een sieraden webshop deze heb ik zelf ingericht en probeer iedere week nieuwe sieraden in mijn webshop te doen zodat er altijd nieuwe sieraden bij komen
graag wil ik jullie mening wat jullie er van vinden en wat er verbeterd moet worden zelf ben ik erg dyslectisch en heb daarom ook moeite om begrijpend te lezen dus het kost mij nogal veel moeite om bijvoorbeeld mij bij google adwords goed in te lezen mijn site is http://www.natasha-sieraden.nl
alvast bedankt groetjes natasha
Ik vind 'm er al aardig uitzien hoor :) Ben zelf ook nog een leek in dit, maar het begint te lukken :)
http://www.exclusivebeautyandhealth.be

grtz Levi

Re: graag uw mening

3
Dit deel van het forum is voor feedback. Niet om je eigen site te promoten. :?

Hierbij wel wat feedback:

Het belangrijkste:
Je shop voldoet niet aan de Nederlands wetgeving: Geen adresgegevens op de site, geen algemene voorwaarden, geen achteraf betaalmethode.
(KVK alleen is niet voldoende)

De foto van de header is onduidelijk.
De tekst op de homepage zou ik anders indelen. De voordelen van bij jou bestellen duidelijker maken.
De foto's op de homepage klikken niet door naar een pagina.
De info pagina kan zo echt niet! Geen teksten daar kopiëren van een ander deel van de site. Overnieuw typen die regels. Maak er een geheel van.
Daarnaast is er een groot gebrek aan informatie: hoe kan ik betalen, hoe kan ik retouren, enz.

Ik zou zeggen: Spit het forum eens door en kijk waar je tenminste aan moet voldoen om een shop te starten.

Re: [natasha-sieraden.nl] graag uw mening

4
Tja zie het als opbouwende kritiek hoor, maar ik denk dat je nog heel veel werk te doen hebt. Een aantal zaken kunnen echt niet. Op de info pagina staat dat als ik iets bestel en het zoek raakt bij de Post NL , ik pech heb en jij niet aansprakelijk bent. Zo werkt het niet in Nederland. De tekst op deze pagina maar ook op andere is echt een ramp, ik begrijp dat je dyslectisch bent, daar kun je natuurlijk niets aan doen maar laat dan als je iets geschreven hebt dit even corrigeren door iemand. De reacties op het gastenboek lijken allemaal van familie te komen, professioneler is het om onafhankelijke klanten reviews te laten zien zoals Kiyoh of Trustpilot. Bij de voorraad van de artikelen staat overal 1, persoonlijk zou ik daar in dat geval 'op voorraad' zetten.

Op de blog pagina verwijs je naar de website 'natasha sieraden' waar ik al al ben. Op een blog schrijf je interessante artikelen over een bepaald product bijvoorbeeld, misschien hoe het gemaakt wordt, wie het maakt, waar het vandaan komt of iets dergelijks. Het is geen twitter waar je meldt ik ga boodschappen doen in Amsterdam, en het volgende bericht terug van boodschappen doen, leuke dingen gekocht.

Ik heb bijna nergens een product met een omschrijving gezien langer dan een halve zin, nergens een leuk gepassioneerd verhaaltje wat mij enthousiast maakt om iets te kopen.

Veel foto's zijn erg donker. Probeer inspiratie op te doen bij grote shops zoals de bijenkorf of Douglas en consorten, hoef je echt niet te kopiëren maar het geeft je een indruk wat de basis moet zijn en dan bouw je met passie en eigen creativiteit er iets leuks om heen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [natasha-sieraden.nl] graag uw mening

5
Als ik dit zo zie vraag ik mij af wat je er nu eerlijk zelf van vindt. Ben je bijvoorbeeld tevreden over de header, het ontwerp, de gebruikte kleuren en productfoto's?

Als je niet veel verstand hebt van het ontwerpen en inrichten van een webwinkel is dat natuurlijk helemaal geen probleem, maar als ik dit zie vraag ik mij af of je wel eens rond kijkt op andere winkels.

Het komt allemaal erg gedateerd en geknutseld op mij over. Geeft naar mijn idee bij lange na niet het vertrouwen wat nodig is om bezoekers tot klant te maken.

Re: [natasha-sieraden.nl] graag uw mening

6
En als ik TNT Post lees dan denk ik dat ik in 2000 leef. PostNL regelt het brievenbuspost in Nederland.

Kiyoh en Trustpilot? Om te beginnen zijn ze leuk als je aanbiedingen van hun krijgt. ReviewSpot.nl is gratis en zo zijn er nog meer die een stuk goedkoper zijn per maand. Dus scheelt in de kosten.

Ik zou inderdaad wat meer doen aan de uiterlijk van de website. Huur een designer in voor je header en kies voor andere kleuren.

Re: [natasha-sieraden.nl] graag uw mening

7
i-mobile schreef:Tja zie het als opbouwende kritiek hoor, maar ik denk dat je nog heel veel werk te doen hebt. Een aantal zaken kunnen echt niet. Op de info pagina staat dat als ik iets bestel en het zoek raakt bij de Post NL , ik pech heb en jij niet aansprakelijk bent. Zo werkt het niet in Nederland. De tekst op deze pagina maar ook op andere is echt een ramp, ik begrijp dat je dyslectisch bent, daar kun je natuurlijk niets aan doen maar laat dan als je iets geschreven hebt dit even corrigeren door iemand. De reacties op het gastenboek lijken allemaal van familie te komen, professioneler is het om onafhankelijke klanten reviews te laten zien zoals Kiyoh of Trustpilot. Bij de voorraad van de artikelen staat overal 1, persoonlijk zou ik daar in dat geval 'op voorraad' zetten.

Op de blog pagina verwijs je naar de website 'natasha sieraden' waar ik al al ben. Op een blog schrijf je interessante artikelen over een bepaald product bijvoorbeeld, misschien hoe het gemaakt wordt, wie het maakt, waar het vandaan komt of iets dergelijks. Het is geen twitter waar je meldt ik ga boodschappen doen in Amsterdam, en het volgende bericht terug van boodschappen doen, leuke dingen gekocht.

Ik heb bijna nergens een product met een omschrijving gezien langer dan een halve zin, nergens een leuk gepassioneerd verhaaltje wat mij enthousiast maakt om iets te kopen.

Veel foto's zijn erg donker. Probeer inspiratie op te doen bij grote shops zoals de bijenkorf of Douglas en consorten, hoef je echt niet te kopiëren maar het geeft je een indruk wat de basis moet zijn en dan bouw je met passie en eigen creativiteit er iets leuks om heen.
zoooo dat is even schrikken maar bedankt ik ben er mee bezig om jouw punten te verbeteren heb er al een paar gedaan en vind het heel fijn dat jullie mij tips geven moet zeggen dat ik echt 4 uur per dag aan mijn webshop bezig ben maar weet nu teminste wat ik moet verbeteren dank je wel hoop dat je mijn verbeteringen in de gaten hou mijn haeder is nog niet best maar we proberen zelf een mooie foto te maken dus deze kan iedere dag anders zijn als ik denk dat ik een betere foto heb

Re: graag uw mening

8
Ilonajoy schreef:Dit deel van het forum is voor feedback. Niet om je eigen site te promoten. :?

Hierbij wel wat feedback:

Het belangrijkste:
Je shop voldoet niet aan de Nederlands wetgeving: Geen adresgegevens op de site, geen algemene voorwaarden, geen achteraf betaalmethode.
(KVK alleen is niet voldoende)

De foto van de header is onduidelijk.
De tekst op de homepage zou ik anders indelen. De voordelen van bij jou bestellen duidelijker maken.
De foto's op de homepage klikken niet door naar een pagina.
De info pagina kan zo echt niet! Geen teksten daar kopiëren van een ander deel van de site. Overnieuw typen die regels. Maak er een geheel van.
Daarnaast is er een groot gebrek aan informatie: hoe kan ik betalen, hoe kan ik retouren, enz.

Ik zou zeggen: Spit het forum eens door en kijk waar je tenminste aan moet voldoen om een shop te starten.
dank je voor je opmerking ik heb al veel van je punten proberen te verbeteren hoop dat je me in de gaten hou gr natasha

Re: [natasha-sieraden.nl] graag uw mening

9
Hoi Natasha,

Leuke site met een leuk aanbod. Wellicht iets om met je hostingbedrijf te bespreken maar je site is erg breed. Ik kan hem op mijn laptop niet helemaal zien zonder dat ik naar links en rechts moet scrollen. Dit is iets wat je zou moeten proberen te voorkomen.

Daarnaast is je URL top, verklaar eigenlijk al wel wat ik op je site kan verwachten! Ik zou het alleen niet als Header gebruiken. Gebruik deze A locatie van je site misschien als titel. Natasja Sieraden - Prachtige zelfgemaakte sieraden (bijvoorbeeld).

Succes met de site!
http://www.onlineopmaat.nl - Dropshipment webshops en Online verkopen

Re: [natasha-sieraden.nl] graag uw mening

10
hallo,

leuk dat je zo'n breed assortiment hebt!

Zelf zou ik beginnen met eens de kleurkeuze te gaan wijzigen. Als je even googled kom je vast ergenst een website tegen waar kleurtabellen staan die bij elkaar matchen.

Ik zie dat je zelf de fotografie doet, heel leuk. maar probeer het iets professioneler te doen. b.v. 2 foto's van een product, 1tje dichtbij/veraf ect. ook je belichting kan beter. Neem eens een kijkje hoe anderen dat doen. Ik weet dat het heel moeilijk is. Daarom dat ik zelf voor standaard product foto's heb gekozen.

je zou ook je thuisvergelijken logo meteen door kunnen linken naar jou pagina.

De Header mag ook best wat aan geknutseld worden. Maar hier was al iets over gezegd geloof ik.

Veel succes! komt allemaal wel goed.
http://www.badsavings.com

Re: [natasha-sieraden.nl] graag uw mening

11
remcovdberg1986 schreef:Hoi Natasha,

Leuke site met een leuk aanbod. Wellicht iets om met je hostingbedrijf te bespreken maar je site is erg breed. Ik kan hem op mijn laptop niet helemaal zien zonder dat ik naar links en rechts moet scrollen. Dit is iets wat je zou moeten proberen te voorkomen.

Daarnaast is je URL top, verklaar eigenlijk al wel wat ik op je site kan verwachten! Ik zou het alleen niet als Header gebruiken. Gebruik deze A locatie van je site misschien als titel. Natasja Sieraden - Prachtige zelfgemaakte sieraden (bijvoorbeeld).

Succes met de site!
dank je heb de haeder direct vervangen door een kleinere lag aan de foto dank je voor de tips

Re: [natasha-sieraden.nl] graag uw mening

12
i-mobile schreef:Tja zie het als opbouwende kritiek hoor, maar ik denk dat je nog heel veel werk te doen hebt. Een aantal zaken kunnen echt niet. Op de info pagina staat dat als ik iets bestel en het zoek raakt bij de Post NL , ik pech heb en jij niet aansprakelijk bent. Zo werkt het niet in Nederland. De tekst op deze pagina maar ook op andere is echt een ramp, ik begrijp dat je dyslectisch bent, daar kun je natuurlijk niets aan doen maar laat dan als je iets geschreven hebt dit even corrigeren door iemand. De reacties op het gastenboek lijken allemaal van familie te komen, professioneler is het om onafhankelijke klanten reviews te laten zien zoals Kiyoh of Trustpilot. Bij de voorraad van de artikelen staat overal 1, persoonlijk zou ik daar in dat geval 'op voorraad' zetten.

Op de blog pagina verwijs je naar de website 'natasha sieraden' waar ik al al ben. Op een blog schrijf je interessante artikelen over een bepaald product bijvoorbeeld, misschien hoe het gemaakt wordt, wie het maakt, waar het vandaan komt of iets dergelijks. Het is geen twitter waar je meldt ik ga boodschappen doen in Amsterdam, en het volgende bericht terug van boodschappen doen, leuke dingen gekocht.

Ik heb bijna nergens een product met een omschrijving gezien langer dan een halve zin, nergens een leuk gepassioneerd verhaaltje wat mij enthousiast maakt om iets te kopen.

Veel foto's zijn erg donker. Probeer inspiratie op te doen bij grote shops zoals de bijenkorf of Douglas en consorten, hoef je echt niet te kopiëren maar het geeft je een indruk wat de basis moet zijn en dan bouw je met passie en eigen creativiteit er iets leuks om heen.
hoe vind je het nu is het beter en wat kan ik nog verbeteren