Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

1
Hallo iedereen!

Ik ben voor het eerst een eigen webshop begonnen. Ik ben er mij van bewust dat het z'n tijd nodig heeft vooraleer een nieuwe webshop zijn vruchten zal afwerpen. Maar zoals men zegt: 'Goed begonnen is half gewonnen' wil ik mijn webwinkel zo snel mogelijk optimaal hebben.
Graag had ik wat suggesties, tips, kritiek gekregen en de mening van jullie over mijn webshop.

http://www.exclusivebeautyandhealth.be

Groetjes uit België
Levi

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

2
- Pas het lettertype van je logo aan. Dit is volgens mij een standaard Windows-font. Oogt nogal goedkoop.
- Te blauw, twee kleuren kan denk ik geen kwaad. Bekijk anders eens colourlovers.com voor wat inspiratie
- Homepagetekst onder de producten. Niemand gaat die tekst lezen. Hoewel mijn moeder sinds kort een iPad heeft, en het toch wel fascinerend is hoe oude mensen websites ''gebruiken''
- Ik zou de animatiesnelheid van de slider verhogen
- De wolkenachtergrond oogt nogal jaren 2000
- Dat je de wolkenachtergrond in het contentgebied ook zichtbaar laat oogt best wel storend vind ik. Vooral omdat daardoor de productafbeeldingen heel slecht te zien zijn. Wel netjes dat je de productafbeeldingen trouwens hebt uitgeknipt :p
- Ik mis trouwens wel een beetje structuur op de categoriepagina's, oogt een beetje rommelig omdat er totaal geen hierachie is. De kopjes staan te dicht op de oranje bekijken button. Ik zou sowieso die button links naast de prijs plaatsen, en niet eronder. Bovendien snap ik niet waarom je voor de prijzen zo'n groot lettertype gebruikt. Vooral omdat het ook nog eens reteduur is, als je nou een prijsstunter was.

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

3
nescioo schreef:- Pas het lettertype van je logo aan. Dit is volgens mij een standaard Windows-font. Oogt nogal goedkoop.
- Te blauw, twee kleuren kan denk ik geen kwaad. Bekijk anders eens colourlovers.com voor wat inspiratie
- Homepagetekst onder de producten. Niemand gaat die tekst lezen. Hoewel mijn moeder sinds kort een iPad heeft, en het toch wel fascinerend is hoe oude mensen websites ''gebruiken''
- Ik zou de animatiesnelheid van de slider verhogen
- De wolkenachtergrond oogt nogal jaren 2000
- Dat je de wolkenachtergrond in het contentgebied ook zichtbaar laat oogt best wel storend vind ik. Vooral omdat daardoor de productafbeeldingen heel slecht te zien zijn. Wel netjes dat je de productafbeeldingen trouwens hebt uitgeknipt :p
- Ik mis trouwens wel een beetje structuur op de categoriepagina's, oogt een beetje rommelig omdat er totaal geen hierachie is. De kopjes staan te dicht op de oranje bekijken button. Ik zou sowieso die button links naast de prijs plaatsen, en niet eronder. Bovendien snap ik niet waarom je voor de prijzen zo'n groot lettertype gebruikt. Vooral omdat het ook nog eens reteduur is, als je nou een prijsstunter was.
Beste,

Alvast bedankt voor de reactie. Ik heb alvast een paar tips van je opgevolgd. Dankjewel hiervoor!

Wat betreft de prijzen. Het zijn inderdaad niet de goedkoopste producten als je ze vergelijkt met 'kruidvat-kwaliteit'. Om maar een voorbeeld te noemen: in onze aloë vera drinkgel zit tot 98,2% zuivere bladgel. Bij de kruidvat is dat tussen de 2 en 5 %. Tel maar uit hoeveel flesjes je van de kruidvat nodig hebt om hetzelfde resultaat te bekomen. :D
Anderzijds zijn onze parfums dan weer de helft goedkoper dan in de Parfumerie zaak én ook nog eens kwalitatiever. :wink:
Ook belangrijk om weten is dat wanneer een klant niet tevreden is van zijn/haar aangekocht product een 100% 'niet tevreden, geld terug' garantie geldt, gebruikt of niet gebruikt. Ook zijn er geen verzendingskosten.
Aan de foto's van de categoriepagina's wordt aan gewerkt. Ben ook helemaal eens met jou!

Wat vindt je van de tot nu toe aangepaste versie? Ik hoor het graag.
http://www.exclusivebeautyandhealth.be

Groetjes

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

4
Levi schreef:
nescioo schreef:- Pas het lettertype van je logo aan. Dit is volgens mij een standaard Windows-font. Oogt nogal goedkoop.
- Te blauw, twee kleuren kan denk ik geen kwaad. Bekijk anders eens colourlovers.com voor wat inspiratie
- Homepagetekst onder de producten. Niemand gaat die tekst lezen. Hoewel mijn moeder sinds kort een iPad heeft, en het toch wel fascinerend is hoe oude mensen websites ''gebruiken''
- Ik zou de animatiesnelheid van de slider verhogen
- De wolkenachtergrond oogt nogal jaren 2000
- Dat je de wolkenachtergrond in het contentgebied ook zichtbaar laat oogt best wel storend vind ik. Vooral omdat daardoor de productafbeeldingen heel slecht te zien zijn. Wel netjes dat je de productafbeeldingen trouwens hebt uitgeknipt :p
- Ik mis trouwens wel een beetje structuur op de categoriepagina's, oogt een beetje rommelig omdat er totaal geen hierachie is. De kopjes staan te dicht op de oranje bekijken button. Ik zou sowieso die button links naast de prijs plaatsen, en niet eronder. Bovendien snap ik niet waarom je voor de prijzen zo'n groot lettertype gebruikt. Vooral omdat het ook nog eens reteduur is, als je nou een prijsstunter was.
Beste,

Alvast bedankt voor de reactie. Ik heb alvast een paar tips van je opgevolgd. Dankjewel hiervoor!

Wat betreft de prijzen. Het zijn inderdaad niet de goedkoopste producten als je ze vergelijkt met 'kruidvat-kwaliteit'. Om maar een voorbeeld te noemen: in onze aloë vera drinkgel zit tot 98,2% zuivere bladgel. Bij de kruidvat is dat tussen de 2 en 5 %. Tel maar uit hoeveel flesjes je van de kruidvat nodig hebt om hetzelfde resultaat te bekomen. :D
Anderzijds zijn onze parfums dan weer de helft goedkoper dan in de Parfumerie zaak én ook nog eens kwalitatiever. :wink:
Ook belangrijk om weten is dat wanneer een klant niet tevreden is van zijn/haar aangekocht product een 100% 'niet tevreden, geld terug' garantie geldt, gebruikt of niet gebruikt. Ook zijn er geen verzendingskosten.
Aan de foto's van de categoriepagina's wordt aan gewerkt. Ben ook helemaal eens met jou!

Wat vindt je van de tot nu toe aangepaste versie? Ik hoor het graag.
http://www.exclusivebeautyandhealth.be

Groetjes
Sorry, nog een vraagje. Wat bedoel je precies met '- Homepagetekst onder de producten.'?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

5
Een paar tips mijnerzijds:
- implementeer Google Analytics of een andere web analytics pakket. Dan krijg je inzicht in web statistieken zoals hoeveel bezoekers op je site komen en via welk kanaal je bezoekers je site weten te vinden. Maar analytics laat ook zien wat je bezoekers op je site doen (bezoekersgredrag). Op basis hiervan kun je je site weer verbeteren.
- De homepage carroussel zou ik heroverwegen of in ieder geval testen of het loont om deze weg te laten. In veel gevallen wordt zo'n carroussel als storend ervaren.
Tip: gebruik een A/B testing programma om hiermee te experimenteren
- Maak de logo's m.b.t. betaalmethoden zoals "Bank transfer' iets mooier en flitsender. Dit kan het vertrouwen verhogen van je bezoekers wat weer kan leiden tot betere conversieratio's

Veel succes met je webshop!

Adriaan
Met Impactful.nl ben ik beschikbaar voor freelance online marketing opdrachten. Lees mijn blog over Enhanced Ecommerce.

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

6
Font van logo wijzigen? Ik vind het logo juist mooi, mooi duidelijk lettertype. Niets standaards aan. Het logo mag wel iets groter.

En wolkenachtergrond? Waar?
Enige wat ik zie is een plant op de achtergrond, niet dat ik dat mooi vind, maar hoort erbij.

De homepage-tekst zal wel de tekst op de homepage zijn onder de slider? Ik zie niet in wat hier mis mee is.

Daarbij de prijs valt echt wel mee! Hoe geconcentreerder het is hoe duurder. Ik verkoop eerdaags arganolie dat rond de prijs van €40,- ligt voor 100ml. Maar goede pure arganolie ga je echt niet voor €5,- vinden. En zo is dat ook met goede pure Aloë Vera en vele andere producten.

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

7
AdriaanBoot schreef:Een paar tips mijnerzijds:
- implementeer Google Analytics of een andere web analytics pakket. Dan krijg je inzicht in web statistieken zoals hoeveel bezoekers op je site komen en via welk kanaal je bezoekers je site weten te vinden. Maar analytics laat ook zien wat je bezoekers op je site doen (bezoekersgredrag). Op basis hiervan kun je je site weer verbeteren.
- De homepage carroussel zou ik heroverwegen of in ieder geval testen of het loont om deze weg te laten. In veel gevallen wordt zo'n carroussel als storend ervaren.
Tip: gebruik een A/B testing programma om hiermee te experimenteren
- Maak de logo's m.b.t. betaalmethoden zoals "Bank transfer' iets mooier en flitsender. Dit kan het vertrouwen verhogen van je bezoekers wat weer kan leiden tot betere conversieratio's

Veel succes met je webshop!

Adriaan
Beste Adriaan,

Alvast bedankt voor uw reactie.

Wat betreft de Analystics, deze zijn ingebouwd in mijn software. Vast en zeker een meerwaarde! :)
Weet u zeker dat zo'n dia-promotie storend is? het leek mijn een leuke manier om bepaalde dingen in de kijker te zetten... Ik neem uw advies zeker mee, en zoek het even uit.
De betaal logo's kan ik helaas zelf niet veranderen. :( Zal eens horen wat ik hier aan kan doen.

Bedankt!
Vriendelijke groet
Levi

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

8
Zyra schreef:Font van logo wijzigen? Ik vind het logo juist mooi, mooi duidelijk lettertype. Niets standaards aan. Het logo mag wel iets groter.

En wolkenachtergrond? Waar?
Enige wat ik zie is een plant op de achtergrond, niet dat ik dat mooi vind, maar hoort erbij.

De homepage-tekst zal wel de tekst op de homepage zijn onder de slider? Ik zie niet in wat hier mis mee is.

Daarbij de prijs valt echt wel mee! Hoe geconcentreerder het is hoe duurder. Ik verkoop eerdaags arganolie dat rond de prijs van €40,- ligt voor 100ml. Maar goede pure arganolie ga je echt niet voor €5,- vinden. En zo is dat ook met goede pure Aloë Vera en vele andere producten.
Zyra,

Bedankt voor uw reactie!
Ook leuk trouwens om een paar positieve puntjes te horen :)
De wolkjes heb ik ondertussen aangepast. De reactie was dus wel terecht. :)
Leuk om te horen dat we op dezelfde lijn liggen wat prijs/kwaliteit -verhouding betreft!

Wat is uw website? Dan neem ik eens een kijkje.

Groetjes,
Levi

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

9
Zyra schreef:Font van logo wijzigen? Ik vind het logo juist mooi, mooi duidelijk lettertype. Niets standaards aan. Het logo mag wel iets groter.

En wolkenachtergrond? Waar?
Enige wat ik zie is een plant op de achtergrond, niet dat ik dat mooi vind, maar hoort erbij.

De homepage-tekst zal wel de tekst op de homepage zijn onder de slider? Ik zie niet in wat hier mis mee is.

Daarbij de prijs valt echt wel mee! Hoe geconcentreerder het is hoe duurder. Ik verkoop eerdaags arganolie dat rond de prijs van €40,- ligt voor 100ml. Maar goede pure arganolie ga je echt niet voor €5,- vinden. En zo is dat ook met goede pure Aloë Vera en vele andere producten.
Het logo is inmiddels aangepast en oogt inmiddels inderdaad een stuk beter. Het oude logo maakte gebruik van de MS-Office klassieker Brush Script. Wolkenachtergrond idem dito.

De homepagetekst voegt op dit moment gewoon niets toe, er is echt geen hond die dit leest en ik zie op mijn eigen websites dat de gemiddelde gebruiker binnen een mum van tijd vanaf de homepage verder klikt. Beter kan je deze ruimte dus gebruiken voor elementen die wel iets toevoegen: zoals de producten.

Zyra, kan jij mij een professionele webwinkel tonen die meer dan vier zinnen boven de vouw heeft staan? Ik ben heel benieuwd. Wat de prijzen betreft: ik denk dat ik simpelweg niet tot de doelgroep behoor.

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

10
nescioo schreef:
Zyra schreef:Font van logo wijzigen? Ik vind het logo juist mooi, mooi duidelijk lettertype. Niets standaards aan. Het logo mag wel iets groter.

En wolkenachtergrond? Waar?
Enige wat ik zie is een plant op de achtergrond, niet dat ik dat mooi vind, maar hoort erbij.

De homepage-tekst zal wel de tekst op de homepage zijn onder de slider? Ik zie niet in wat hier mis mee is.

Daarbij de prijs valt echt wel mee! Hoe geconcentreerder het is hoe duurder. Ik verkoop eerdaags arganolie dat rond de prijs van €40,- ligt voor 100ml. Maar goede pure arganolie ga je echt niet voor €5,- vinden. En zo is dat ook met goede pure Aloë Vera en vele andere producten.
Het logo is inmiddels aangepast en oogt inmiddels inderdaad een stuk beter. Het oude logo maakte gebruik van de MS-Office klassieker Brush Script. Wolkenachtergrond idem dito.

De homepagetekst voegt op dit moment gewoon niets toe, er is echt geen hond die dit leest en ik zie op mijn eigen websites dat de gemiddelde gebruiker binnen een mum van tijd vanaf de homepage verder klikt. Beter kan je deze ruimte dus gebruiken voor elementen die wel iets toevoegen: zoals de producten.

Zyra, kan jij mij een professionele webwinkel tonen die meer dan vier zinnen boven de vouw heeft staan? Ik ben heel benieuwd. Wat de prijzen betreft: ik denk dat ik simpelweg niet tot de doelgroep behoor.
Mag ik eens een kijkje nemen bij jou websites? Kan wel wat voorbeelden gebruiken. grtz

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

11
nescioo schreef:
Zyra schreef:Font van logo wijzigen? Ik vind het logo juist mooi, mooi duidelijk lettertype. Niets standaards aan. Het logo mag wel iets groter.

En wolkenachtergrond? Waar?
Enige wat ik zie is een plant op de achtergrond, niet dat ik dat mooi vind, maar hoort erbij.

De homepage-tekst zal wel de tekst op de homepage zijn onder de slider? Ik zie niet in wat hier mis mee is.

Daarbij de prijs valt echt wel mee! Hoe geconcentreerder het is hoe duurder. Ik verkoop eerdaags arganolie dat rond de prijs van €40,- ligt voor 100ml. Maar goede pure arganolie ga je echt niet voor €5,- vinden. En zo is dat ook met goede pure Aloë Vera en vele andere producten.
Het logo is inmiddels aangepast en oogt inmiddels inderdaad een stuk beter. Het oude logo maakte gebruik van de MS-Office klassieker Brush Script. Wolkenachtergrond idem dito.

De homepagetekst voegt op dit moment gewoon niets toe, er is echt geen hond die dit leest en ik zie op mijn eigen websites dat de gemiddelde gebruiker binnen een mum van tijd vanaf de homepage verder klikt. Beter kan je deze ruimte dus gebruiken voor elementen die wel iets toevoegen: zoals de producten.

Zyra, kan jij mij een professionele webwinkel tonen die meer dan vier zinnen boven de vouw heeft staan? Ik ben heel benieuwd. Wat de prijzen betreft: ik denk dat ik simpelweg niet tot de doelgroep behoor.
Bedoel je de "grote jongens" of de gewone webshops? Want als ik een paar grote jongens pak dan word ik tureluurs van de bende (lees: drukte) op de homepage (bol.com bijv is verschrikkelijk geworden. Ik zoek direct, omdat ik de homepage een drama vind).
Ga ik naar een paar (ja zijn vrouwelijke shops) webshops met cosmetica of andere producten dan kom ik heus wel wat zinnen tegen boven de "vouw" (zou ze de slider groter maken zou de tekst onder de vouw zitten).

En de tekst is bij haar al weg hoor. Maar vind ik het zinnetje "oktober aanbiedingen" nu slordig er tussen staan.

Wat ik nu wel vervelend vind is als ik nagellak zoek, dat ik dan een paar keer door moet klikken. Blijkbaar gebruikt Easywebshops.com dezelfde methode als vele andere webshopaanbieders, want dit is gewoon vervelend.

Producten » Make-up » Make-up Colours » Nagels » Nagellak / Nailpolish

Ik zou onder nagels al een overzicht willen van nagellak en andere producten.

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

12
Zyra schreef: Bedoel je de "grote jongens" of de gewone webshops? Want als ik een paar grote jongens pak dan word ik tureluurs van de bende (lees: drukte) op de homepage (bol.com bijv is verschrikkelijk geworden. Ik zoek direct, omdat ik de homepage een drama vind).
Ga ik naar een paar (ja zijn vrouwelijke shops) webshops met cosmetica of andere producten dan kom ik heus wel wat zinnen tegen boven de "vouw" (zou ze de slider groter maken zou de tekst onder de vouw zitten).

En de tekst is bij haar al weg hoor. Maar vind ik het zinnetje "oktober aanbiedingen" nu slordig er tussen staan.

Wat ik nu wel vervelend vind is als ik nagellak zoek, dat ik dan een paar keer door moet klikken. Blijkbaar gebruikt Easywebshops.com dezelfde methode als vele andere webshopaanbieders, want dit is gewoon vervelend.

Producten » Make-up » Make-up Colours » Nagels » Nagellak / Nailpolish

Ik zou onder nagels al een overzicht willen van nagellak en andere producten.
Met professioneel bedoel ik vooral door een professionele ontwerper ontworpen. Dus geen easywebshop, seoshop of wat dan ook. Wat bol betreft; daar ben ik ook geen fan van, maar Amazon (zelfde verticale menu) vind ik bijvoorbeeld ook niet fijn werken. Hoewel ze bij Bol volgens mij flink aan het testen zijn, want zojuist kreeg ik weer een horizontaal navigatiemenu voorgeschoteld.

Levi: Ik ben er niet zo happig op om mijn eigen dingen hier te delen. Sowieso ontwerp ik weinig webwinkels, en de webwinkels die ik maak zijn vooral voor klanten. Binnenkort hoop ik zelf iets te lanceren, en dan plaats ik hem hier natuurlijk met alle liefde. Ik zal kijken of ik later vanmiddag of anders morgen je iets verder op weg kan helpen.

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

13
nescioo schreef:
Zyra schreef: Bedoel je de "grote jongens" of de gewone webshops? Want als ik een paar grote jongens pak dan word ik tureluurs van de bende (lees: drukte) op de homepage (bol.com bijv is verschrikkelijk geworden. Ik zoek direct, omdat ik de homepage een drama vind).
Ga ik naar een paar (ja zijn vrouwelijke shops) webshops met cosmetica of andere producten dan kom ik heus wel wat zinnen tegen boven de "vouw" (zou ze de slider groter maken zou de tekst onder de vouw zitten).

En de tekst is bij haar al weg hoor. Maar vind ik het zinnetje "oktober aanbiedingen" nu slordig er tussen staan.

Wat ik nu wel vervelend vind is als ik nagellak zoek, dat ik dan een paar keer door moet klikken. Blijkbaar gebruikt Easywebshops.com dezelfde methode als vele andere webshopaanbieders, want dit is gewoon vervelend.

Producten » Make-up » Make-up Colours » Nagels » Nagellak / Nailpolish

Ik zou onder nagels al een overzicht willen van nagellak en andere producten.
Met professioneel bedoel ik vooral door een professionele ontwerper ontworpen. Dus geen easywebshop, seoshop of wat dan ook. Wat bol betreft; daar ben ik ook geen fan van, maar Amazon (zelfde verticale menu) vind ik bijvoorbeeld ook niet fijn werken. Hoewel ze bij Bol volgens mij flink aan het testen zijn, want zojuist kreeg ik weer een horizontaal navigatiemenu voorgeschoteld.

Levi: Ik ben er niet zo happig op om mijn eigen dingen hier te delen. Sowieso ontwerp ik weinig webwinkels, en de webwinkels die ik maak zijn vooral voor klanten. Binnenkort hoop ik zelf iets te lanceren, en dan plaats ik hem hier natuurlijk met alle liefde. Ik zal kijken of ik later vanmiddag of anders morgen je iets verder op weg kan helpen.
AH op die manier. Dan begrijpen wij elkaar en nee dit zijn ook niet mijn favorieten onder licentie, al zijn er wel die mooi en professioneel overkomen (maar dan zie ik de footer en denk ik jammer en begrijp ik niet dat ze zijn overgestapt na jaren. Misschien vanwege het gemak?). Bol is al maanden bezig, vind het er niet beter op worden.

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

14
Ja, inderdaad, het is easy webshop. Ik ken helemaal niets van informatica, vandaar dat ik ook hier om wat raad vraag. Ook is easy webshop goed betaalbaar. Ik denk als ik in zee zou gaan met een professionele ontwerper het ongelooflijk duur zou zijn... Nu betaal ik € 48,34 per maand. Dat is te doen. Vinden jullie het een minpunt dat ik easy webshop gebruikt heb? Welke zijn de betere betaalbare alternatieven?
Ik zie uit naar je werk necioo!
Allesinds, ik apprecieer heel erg jullie reacties en tips. Ik vind het er nu ondertussen ook al een stuk beter uit zien.
Zyra, de pagina met de nagellak is ook aangepast. Beter zo?
Een volgend moeilijk traject zal het bekend maken van de webshop zijn he...

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

15
Levi schreef:Ja, inderdaad, het is easy webshop. Ik ken helemaal niets van informatica, vandaar dat ik ook hier om wat raad vraag. Ook is easy webshop goed betaalbaar. Ik denk als ik in zee zou gaan met een professionele ontwerper het ongelooflijk duur zou zijn... Nu betaal ik € 48,34 per maand. Dat is te doen. Vinden jullie het een minpunt dat ik easy webshop gebruikt heb? Welke zijn de betere betaalbare alternatieven?
Ik zie uit naar je werk necioo!
Allesinds, ik apprecieer heel erg jullie reacties en tips. Ik vind het er nu ondertussen ook al een stuk beter uit zien.
Zyra, de pagina met de nagellak is ook aangepast. Beter zo?
Een volgend moeilijk traject zal het bekend maken van de webshop zijn he...
Van de buitenkant kon ik niet zien dat het easywebhop was, maar aan de onderkant staat ergens ´Powered by EasyWebshop´. Dit is wat Zyra neem ik aan ook met de footer bedoelt. Ik vind het eerlijk gezegd ook enigszins merkwaardig dat ze een link bij de footer plaatsen, dan betaal je 48 euro per maand en zadelen ze je alsnog op met zo´n backlink. Volgens mij zijn die Nederlandse aanbieders ook de enige die dit doen, bij bigcartel en shopify heb ik dit - volgens mij - nog nooit gezien.

Ik zal als ik tijd heb in photoshop laten zien hoe ik het zou aanpakken. Maar om terug te komen op easywebshop: als ik in jouw schoenen zou staan, en ik zou geen greintje verstand van computers hebben, dan zou ik allereerst een hostingpakket ergens afsluiten (6 euro in de maand), bij transip een domeinnaam kopen (.be is denk ik iets van 10 euro p/j). Vervolgens zou ik op zoek gaan naar een handige buurjongen (10 euro per uur), hem vragen of hij WordPress en WooCommerce kan installeren (1 1/2 uur werk max). Daarna zou ik een bijpassende template op themeforest kopen (http://themeforest.net/category/wordpre ... oocommerce). Je bent een stuk goedkoper uit, en het oogt tien keer beter.

Re: Graag jullie mening over www.exclusivebeautyandhealth.be

16
Levi schreef:Ja, inderdaad, het is easy webshop. Ik ken helemaal niets van informatica, vandaar dat ik ook hier om wat raad vraag. Ook is easy webshop goed betaalbaar. Ik denk als ik in zee zou gaan met een professionele ontwerper het ongelooflijk duur zou zijn... Nu betaal ik € 48,34 per maand. Dat is te doen. Vinden jullie het een minpunt dat ik easy webshop gebruikt heb? Welke zijn de betere betaalbare alternatieven?
Ik zie uit naar je werk necioo!
Allesinds, ik apprecieer heel erg jullie reacties en tips. Ik vind het er nu ondertussen ook al een stuk beter uit zien.
Zyra, de pagina met de nagellak is ook aangepast. Beter zo?
Een volgend moeilijk traject zal het bekend maken van de webshop zijn he...
Mijnwebwinkel is goedkoper en daar kan je wel een mooie site bij opzetten of Biedmeer, Luondo. Ik ken een aantal webwinkels die daar zitten (als je er 100en gezien hebt dan weet je het wel qua opbouw dat het er vandaan komt, iemand die er niet oplet ziet het niet en merkt het pas in de footer) en ik vind ze persoonlijk heel erg mooi.

Een professioneel ontwerper hoeft niet duur te zijn. En ja zou inderdaad ook nog kunnen doen wat Nescioo zegt. En ja alle Nederlandse aanbieders hebben een link in de footer. Bij mijnwebwinkel ook die mooie shops waar ik het over heb, die bestaan al een jaar of 5 en betalen al aardig wat en de kans om de footerlink weg te halen is er gewoon niet. Ik zou zoiets dan zelfs willen afkopen. Van een Open Source dat ik zelf host wil ik dat ook gewoon niet laten zien.

Je nagellakpagina ziet er al een stuk beter uit, je kunt dan inderdaad altijd nog verfijnen, maar ik zou ook al direct kunnen kijken naar wat ik wil.