Verzendkosten instellen.

1
Hoi,

Ik weet niet of ik op het juiste forum zit maar ik kan in mijn webwinkel de verzendkosten niet goed ingesteld krijgen.
Het betalen gaat via Paypal en die rekent per colli aparte verzendkosten, bestel je dus 3 producten dan betaal je 3 x verzendkosten.
Dat is uiteraard niet de bedoeling maar ik heb geen idee meer wat ik fout doe.
Ook de Paypal helpdesk heeft nog steeds niet gereageerd.
Ik hoor graag jullie ideeën en tips !

groeten Bas.

Re: Verzendkosten instellen.

3
Hoi,
Mijn website wordt gehost door Vistaprint en daar heb ik ook de hele website gebouwd (erg eenvoudig). Dit werkt al jaren tot volle tevredenheid.
Mu hebben ze de nieuwe optie om in de sitebuilder ook een webwinkel te maken maar de betaling gaat enkel via Paypal helaas.

Re: Verzendkosten instellen.

4
Brabantpalm schreef:Hoi,
Mijn website wordt gehost door Vistaprint en daar heb ik ook de hele website gebouwd (erg eenvoudig). Dit werkt al jaren tot volle tevredenheid.
Mu hebben ze de nieuwe optie om in de sitebuilder ook een webwinkel te maken maar de betaling gaat enkel via Paypal helaas.
Ik weet niet hoeveel producten je wilt verkopen, maar doe dat nou niet via Vistaprint. Alleen paypal kunnen aanbieden dat is net iets als producten verkopen op Etsy.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Verzendkosten instellen.

5
Ja dat klopt maar de website heb ik hier al jaren en de webshop implementeren was erg makkelijk, alleen dat Paypal is inderdaad niet alles.

Zou een webshop via SEO beter werken, dan heb ik wel alle betaalmethodes...

Re: Verzendkosten instellen.

6
Brabantpalm schreef:Ja dat klopt maar de website heb ik hier al jaren en de webshop implementeren was erg makkelijk, alleen dat Paypal is inderdaad niet alles.

Zou een webshop via SEO beter werken, dan heb ik wel alle betaalmethodes...
Bedoel je SEOshop? Je gaat van (volgens mij) goedkoop, naar best prijzig. Terwijl er genoeg tussenstappen zijn. Als je nodig onder licentie wilt zijn alle goede en bekende die alle betaalmethodes hebben (mijnwebwinkel, biedmeer, luondo, etc).

En anders een stuk hosting huren en zelf software (vaak kun je die al installeren met installatron) erop zetten.

Re: Verzendkosten instellen.

7
Hoi,

Ja Vistaprint is niet erg duur en erg makkelijk dus mijn website blijft daar sowieso.
Ik heb al geëxperimenteerd op mijn webwinkel inderdaad maar daar zijn de verzendkosten pas in te stellen als je een pakket koopt en daar zit je dan meteen een jaar aan vast.

Ben nu aan het experimenteren op SEO, wel prijzig inderdaad maar geen jaarcontract en 14 dagen gratis op proef.
Wat mij betreft moet Vistaprint meer betaalopties inbouwen dat scheelt een hoop gedoe.

Re: Verzendkosten instellen.

8
Sowieso afstappen van Vistaprint als webshop optie.
Ik heb al jaren plezier gehad van Biedmeer, kijk daar eens naar, lage kosten en veel opties.
SEOshop is ook interessant, iets duurder maar ook meer opties.

Re: Verzendkosten instellen.

9
frafra schreef:Sowieso afstappen van Vistaprint als webshop optie.
Ik heb al jaren plezier gehad van Biedmeer, kijk daar eens naar, lage kosten en veel opties.
SEOshop is ook interessant, iets duurder maar ook meer opties.
Wat dacht je van met alles afstappen van Vistaprint ;) nog beter.