Fan van romantiek stelt zich voor

1
Hallo forumleden!

Ik ben Nancy Mulder, 41 jaar, getrouwd, 3 kinderen en een hond. Eigenaar van een webdesign bureau en sinds kort ook van een webwinkel in luxe erotica http://www.0pm.nl.

Als voorstander van een zinderend liefdesleven ben ik altijd op zoek naar mooie dingen om het romantische aspect van mijn relatie te vernieuwen en spannend te houden.

Het was vroeger al met een lampje zoeken naar een sexshop waar ik als keurige jongedame naar binnen durfde te stappen en mij op mijn gemak voelde. Maar de opkomst van online shoppen heeft een prettige erotische winkelervaring helaas nog niet veel verbeterd. Nog steeds zijn er niet heel veel mooie, nette webshops in de plezierindustrie te vinden.

Voor je het weet wordt je als bezoeker van een erotische shop geconfronteerd met een berg ranzigheid. Producten die er heel goedkoop uitzien, productomschrijvingen die behoorlijk aan de platte kant zijn. Boem! In your face. :shock: Je zou spontaan alle trek verliezen om iets leuks te bestellen om je partner mee te verrassen.

En dat vond ik jammer. Want er zijn zoveel mooie dingen te krijgen op het gebied van de liefde wat de spanning en de fun in de slaapkamer weer terugbrengt (of versterkt).

Wat als er een online store zou zijn waar alleen kwaliteitsproducten te koop zijn? Laten we zeggen de Bergdorf Goodman van de erotiek. Daar zou ik zelf wel heel blij van worden :D . En zo kwam het dat ik pas geleden een online erotica store ben begonnen.

De dingen die ik zelf niet leuk vindt heb ik geprobeerd te weren uit mijn shop.
Account aanmaken voordat je mag bestellen? Hou ik niet van.
Verzendkosten? Heel logisch, maar vind het altijd weer een dompertje. Hou ik dus ook niet van.
Lang op je bestelling moeten wachten? Gruwelijk.
Onduidelijke contactinformatie als ik een vraag wil stellen? Stom.
Veel gezeur om je geld terug te krijgen als je niet tevreden bent? Vind ik slecht.

Dit probeer ik dus anders te doen. Het moet zo zijn dat ik zelf hartstikke tevreden zou zijn over een aankoop in mijn winkel. En net als iedere andere consument ben ik heel kritisch. Iedere keer als ik mystery shoppertje in mijn eigen winkel speel kom ik allerlei punten tegen die ik wil verbeteren.

Het begin is er, op 15 oktober is de shop (open cart) live gegaan. De to-do-list is nog lang. Het is zowiezo een dagvullende taak om de voorraad goed bij te houden, nieuwe producten te plaatsen, acties te bedenken en de shop verder te verbeteren. Ik ben er nog lang niet en het kan altijd beter. Neem bijvoorbeeld Social Media, daar kan ik voor mijn shop nog veel doen en nog veel verzinnen. Iedere dag een stapje verder, iedere dag bijleren.

Ik kijk er naar uit om via dit forum van gedachten te wisselen met andere webwinkeliers en van elkaar te leren.

Hartelijke groet,
Nancy.
http://www.0pm.nl, high-end erotica store.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Fan van romantiek stelt zich voor

5
libertes schreef:Welkom! De uitstraling doet me denken aan Pinterest. Fijn dat je op dit gebied zo open en persoonlijk bent. Kan denk ik een goede USP vormen voor je shop, mits je dat ook goed naar buiten brengt. Veel succes met de webwinkel.
Bedankt voor je reactie Libertes! Leuk dat je de link legt met Pinterest. Zou zelf graag nog wat willen spelen met grotere productafbeeldingen en andere formaten afbeeldingen om nog meer dat Pinterest gevoel te creëren.

Ik zal erover nadenken of ik de 'over ons' meer mijn persoonlijke verhaal moet meegeven, bedankt. Het is nu wat generiek omschreven en mag misschien best persoonlijker.

Dankjewel!
http://www.0pm.nl, high-end erotica store.