Re: graag kritisch naar onze nieuwe website kijken

3
Hallo,

Lekker vrolijke en opvallende website ik heb alleen wel een paar puntjes:

De eerste header die me opvalt is voor 16:00 besteld is morgen in huis. Interessant verkoopargument maar dit zegt niets over je shop zelf en daar zou je altijd mee moeten beginnen.

Daarnaast vind ik uw site heel erg druk. Probeer iets minder verschillende kleuren te gebruiken dat creëert iets meer rust op de pagina.

Succes verder!
http://www.onlineopmaat.nl - Dropshipment webshops en Online verkopen

Re: graag kritisch naar onze nieuwe website kijken

4
Het is inderdaad een erg drukke site. Voor mij schrikt dit af en komt een beetje onprofessioneel over.
De fotografie heb je niet zelf gedaan denk ik? Want er zijn veel verschillende stijlen en hoeken waaruit je fotografeert. Probeer hier 1 lijn in te krijgen.

Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: graag kritisch naar onze nieuwe website kijken

5
Vrolijke site. Ik vind de kopjes bovenin met de uitschuif menu's overzichtelijk en zo kan ik gelijk vinden wat ik zoek.
Wat is aparte hoekje? Ik weet niet zo goed wat ik daarbij zou zoeken. De spelling klopt niet helemaal: 'Het aparte hoekje' of 'Apart hoekje'.

Als ik in de categorie aanbiedingen een product zie waarvan de adviesprijs anders is dan de prijs die jullie aanbieden valt er wat tekst weg onder de aangeboden prijs.

Over spelling: er zitten nogal wat typfouten in. Zo is een hoesje met roosjes een 'Rozen hoesje'. Een 'roze hoesje' doet vermoeden dat het om de kleur roze gaat, terwijl het betreffende item zwart is. Ook wordt er gezegd dat een hoesje beschermd tegen 'duiken'. Ik neem aan dat dit deuken moet zijn. Mijn advies: Laat een bekende even je hele website door kijken op zoek naar dit soort kleine schrijffouten. Ik kan me voorstellen dat jullie het zelf al zo vaak hebben gezien dat je er makkelijk overheen leest.

Tot slot ben ik het eens met bekertje: de vele verschillende stijlen foto's geven een wat chaotische indruk, terwijl de website op zichzelf best goed gestructureerd is. De manier waarop de producten omschreven zijn (eerst een aantal feitelijke punten, daarna een verhaaltje over het product) vind ik erg duidelijk.
http://www.zazuco.nl De leukste Disney gifts en collectibles! Zazuco op facebook