Re: Webwinkel overzetten in totaliteit??

2
Mogelijkheid tot cvs exporteren? Hoeveel producten zijn het? Helaas heb ik geen ervaring met een webshop draaien in Joomla, dus weet niet wat je ermee kan. Maar op welke versie Joomla draai je het? 1.5 of 2.5?

Tip voor iedereen voor in de toekomst: blijf van Joomla af! Mijn ervaring is te lang en te negatief helaas.

Re: Webwinkel overzetten in totaliteit??

3
Zyra schreef:Mogelijkheid tot cvs exporteren? Hoeveel producten zijn het? Helaas heb ik geen ervaring met een webshop draaien in Joomla, dus weet niet wat je ermee kan. Maar op welke versie Joomla draai je het? 1.5 of 2.5?

Tip voor iedereen voor in de toekomst: blijf van Joomla af! Mijn ervaring is te lang en te negatief helaas.

1.5 en volgens mij wel te exporteren, 550/750produkten

Re: Webwinkel overzetten in totaliteit??

4
Iets anders opzetten, dan exporteren en dan op het nieuwe systeem importeren. 1.5 is heel erg hack-gevoelig en zeker de plugins die ervoor zijn. Dus overstappen is dan zeker een goede, maak een goede back-up.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel overzetten in totaliteit??

5
Zyra schreef:Iets anders opzetten, dan exporteren en dan op het nieuwe systeem importeren. 1.5 is heel erg hack-gevoelig en zeker de plugins die ervoor zijn. Dus overstappen is dan zeker een goede, maak een goede back-up.

Met dank voor je mail echter waar moet ik dat laten doen, wie kan dit realiseren?
Tips welkom.

Re: Webwinkel overzetten in totaliteit??

8
Rudy schreef:
henk-k schreef:Dat is zoiets als een fiets voorzien van een motor als je eigenlijk een brommer wilt hebben :D
Of een kettingzaag :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=UcLN7V9zC9M[/youtube]

Ik had geen verstand van zaken, en nu nog niet dus!!, en dan doe je dit soort dingen.
Ik ga er normaliter vanuit dat als je iets koopt het ook goed is en niet zo snel verouderd.
En al helemaal niet dat het zo hack gevoelig is, en dat verteld men er natuurlijk ook niet bij!!
Dacht u dat als wij dit van te voren wisten dit hadden gedaan?
Maar oke hier ging mijn vraag niet over, de vraag was, of iemand ons kon helpen of advies had om onze webshop over te zetten naar iets anders zodat ik niet alle produkten er weer met de hand hoef in te zetten.
Is je vraag hiermee een beetje beantwooord/

Re: Webwinkel overzetten in totaliteit??

9
siljan schreef:
Zyra schreef:Iets anders opzetten, dan exporteren en dan op het nieuwe systeem importeren. 1.5 is heel erg hack-gevoelig en zeker de plugins die ervoor zijn. Dus overstappen is dan zeker een goede, maak een goede back-up.

Met dank voor je mail echter waar moet ik dat laten doen, wie kan dit realiseren?
Tips welkom.

Zyra, weet jij ook wie mij hiermee kan helpen, of een bedrijf dit doet?