Re: feedback op mijn webshop in handgemaakte sieraden

2
Allereerst de header, deze is volgens mij te vaak bewerkt en dan opgeslagen. Kun je geen .png uploaden bij mijnwebwinkel?

Winkelmandje moet echt op dezelfde site uitkomen, nu wordt er een nieuwe tabblad geopend. Gastenboek idem dito.

Alleen er is wel heel veel wit. Ik zie de border (omlijsting) niet van een dropdownmenu. Ook zou ik dat dus een kleur geven. En probeer meer foto's online te zetten. Een armbandje in verschillende kleuren dan wil je de kleur ook echt zien bij zo'n armbandje. Ik kan de kleur blauw anders zien dan jij.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: feedback op mijn webshop in handgemaakte sieraden

5
je product foto's kunnen best wat beter. en het is ook niet verkeerd om eens 2 foto's van 1 product erbij te zetten. mensen moeten goed kunnen zien wat ze kopen.....

op je hoofdpagina heb ik nu al een aantal producten aan geklikt die net toevalligallemaal uitverkocht waren.... erg vervelend en irritant. voor mij een reden om al weg te gaan.

Ook je "Cal to action" buttons mogen best meer opvallen!
http://www.badsavings.com

Re: feedback op mijn webshop in handgemaakte sieraden

7
Bij veel van je artikelen heb je een artikel naam zoals : 'zilver' of 'creme piece en muntje'
Het zegt erg weinig over wat het product daadwerkelijk is.
Daarnaast is het op deze manier ook moeilijker om in google gevonden te worden. klanten die zoeken naar een oorbel met piece teken zullen ook 'oorbel met piece teken' intikken bij google.
De kleuren en andere specificaties zou je ook bij de beschrijving kunnen vermelden.