Klant met te goed laten kopen

1
Hoi allemaal,

Ik ben vrij nieuw hier dus ik hoop niet dat ik een domme vraag stel.

Ik wil een webshop met de mogelijkheid dat een klant kan kopen met een tegoed.
voorbeeld.

Klant "meneer sjaak" heeft een tegoed van 200,= euro hij kan dan een product uitzoeken maar soms is het product 250,= euro. Hij zal dan 50,= bij moeten betalen.

Klant "mevrouw Beppie" heeft een tegoed van 100,= euro en zoek iets uit van 125,= euro en zal dan 25,= bij moeten betalen. (bijvoorbeeld met ideal).

Dus per klant kan het verschillen wat zijn of haar tegoed is. Volgens Magento kan dit dus niet in een doorsnee webshop.

Welke webshop ondersteund dit?

Re: Klant met te goed laten kopen

4
henk-k schreef:Ik snap de vraag niet helemaal. Hoe ken je dit tegoed toe? Je kunt per klant een kortingsbon aanmaken als je wilt.
Oke ik zal het wat beter uitleggen.

Mijn bedrijf repareert onder andere smartphone's voor verzekeringsmaatschappijen. In sommige gevallen wordt een toestel total löss verklaard. De verzekeringsmaatschappij stelt vast dat de verzekerde bv 200,= euro krijg. Wij bieden dan op een (soort) webshop een ander toestel aan aan de verzekerde die een tegoed heeft van 200,= (die wordt naar ons dan overgemaakt door de verzekering) Stel dat de verzekerde een toestel wil kopen van 300,= dan ziet moet hij of zij 100,= bijbetalen.

Wat ik wil is dat een verzekerde inlog met gegevens die wij verstrekken. Daar ziet hij of zij een tegoed staan van bv 200,= euro.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.