(Magento) webshop in kinderartikelen

1
De webshop is in 2003 opgericht (locatie: Midden-Nederland) en bestaat daarmee dit jaar 10 jaar! Afgelopen 2 jaar zijn de investeringen in marketing door tijdsgebrek (te) beperkt geweest, de website is o.a. aangesloten bij Affiliate Programs en heeft in het verleden zelfs een Thuiswinkel Award gewonnen. Oftewel een webshop die met de nodige (tijds-) investeringen veel potentie heeft. De collecties en productinformatie zijn up-to-date.

Omzet
Bij getoonde interesse en wederzijdse goedbevindingen zal hier inzicht in worden verschaft.

Relaties met leveranciers
Relaties met leveranciers goed. Met volume mogelijkheden voor korting op inkoopsprijzen, contacten goed onderhouden zowel rechtstreeks als op beurzen.

Leveringsvoorwaarden leveranciers
Na eerste grotere order ook afname van kleine hoeveelheden mogelijk. Bij zeker 2/3 van leveranciers dropshipping mogelijk. Bij volume sprake van korting. Levertijden veelal kort, binnen 1-4 werkdagen. Wanneer product niet voldoet of meubel retour komt geld retour.

Techniek
De webshop draait op Magento. Webshop en hosting is volledig ondergebracht bij gerenommeerde partij in Nederland, waarmee we prettig en transparant samenwerken.

Gewenst overname bedrag
Nader overeen te komen (zie: onderdeel 'Omzet')
Voorraadindicatie: zie: onderdeel 'Omzet'

De overname betreft de complete winkeldatabase, url overdracht, logo, templates, (FB & Twitter-account), instructiemap alsmede overdracht van alle (goodwill) leveranciers en (eventueel) de up-to-date voorraad.

Graag alleen serieuze reacties (eventueel met onderbouwing waarom u de webshop zou willen overnemen) in de mail. Bij voorbaat dank.

Re: (Magento) webshop in kinderartikelen

2
Er wordt niet heel veel informatie prijs gegeven, iets meer info zou welkom zijn...

Om een goed beeld te vormen of dit interessant voor iemand is denk ik dat o.a. de branche (kinderartikelen, wat moet ik me daarbij voorstellen?), aantal bezoekers (en daarbij verdeling paid en organic) en toch echt de omzet(-indicatie) een belangrijke maatstaf zal zijn.

Gr,
ES01

Re: (Magento) webshop in kinderartikelen

3
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik ben in zekere zin met u eens, maar zou graag eerst eens polsen of hier (via dit forum) interesse voor is. Wanneer de interesse gewekt is, zou ik graag rechtstreeks met een betreffende partij verder praten. Qua branche zitten wij in de kinder-hardware (0-8 jr.)

Met vriendelijke groet
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!