Nieuw magazine voor en door webwinkels

1
Beste webwinkelier, online retailer,

Al enkele jaren ben ik eigenaar van een webshop en zoek ik steeds naar effectieve manieren om mijn doelgroep te bereiken. Vaak moet dit via media waaraan andere partijen veel geld verdienen, maar waar de exposure niet altijd optimaal is. Daarom heb ik met enkele andere webshops het nieuwe concept Shop Around Magazine opgezet. Wat houdt het in?

- Een tweemaandelijks trendy en attractief shopmagazine met webwinkeltips en actuele trends en ontwikkelingen
- Betaalbaar en laagdrempelig adverteren in een magazine gericht op een duidelijke doelgroep
- Zelf het pocketmagazine (A5) verspreiden onder uw bestellingen
- Daarmee uzelf en andere webwinkeliers exposure geven bij hun doelgroep: mensen die online winkelen
- Een leuke giveaway bieden aan uw trouwe klant

Een hele pagina voor uw bedrijf kost slechts 275 euro, hiermee bereikt u verspreid over 2 maanden gegarandeerd 10.000 actieve webwinkelende Nederlandse consumenten. Medio november verschijnt de eerste uitgave. U kunt meerdere keren per jaar meedoen en adverteren en er ook voor kiezen om het magazine altijd te verspreiden onder klanten, als giveaway. Binnenkort zullen we ook een interactieve website lanceren met diverse exposuremogelijkheden op www.shoparoundmagazine.nl.

Interesse? Stuur een e-mail naar miriam@dressesonly.nl en ik stuur u een dummy van het magazine en de tarievenkaart!

Dressed up greetings,

Miriam - Het Dresses Only Team
miriam@dressesonly.nl
www.dressesonly.nl
013-4687821

2
Je gaat toch op je homepagina je letters wat duidelijker moeten maken, anders haken de mensen al af vanaf het begin.

Lijkt een beetje op flavourites.nl

3
Beste Veke,

Op de homepage staat nu enkel een geplakte pagina voor het geven van de eerste indruk. Logischerwijs wordt dit allemaal uitgewerkt, maar we starten allereerst met het fysieke magazine waarin dat allemaal tot in de puntjes geregeld is.

4
eerste indruk is ook belangrijk ;-)

zal het in het oog houden, effe bij mijn favorieten steken, zal ik wel zien of het naderhand iets is voor mij.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.