[Specialetraktatie.nl] Feedback op mijn nieuwe webshop?

1
Hallo Allemaal,

Nadat ik lang getwijfeld heb, ben ik kort geleden begonnen met mijn eigen webwinkel.

http://www.specialetraktatie.nl

Ik heb mijn eigen website gemaakt en ben nu aan de slag met Google adwords, linkbuilding, seo, facebook, adverteren dus!

Voor mij is het allemaal helemaal nieuw. Ik kom veel termen tegen waar ik nog nooit van gehoord had, maar ik heb tot nu toe alles zelf gedaan. Ik lees al een tijdje op dit forum mee om zoveel mogelijk te leren en wil jullie nu graag om jullie ongezouten mening vragen over mijn webwinkel.

Sinds een week is 'ie online. Ongeveer 20 bezoekers per dag, maar nog geen bestellingen.

Ik zou heel graag feedback willen hebben over alles wat jullie maar tegenkomen.

Alvast bedankt!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [Specialetraktatie.nl] Feedback op mijn nieuwe webshop?

6
Het ziet er amateuristisch uit, ik zou als webwinkelaar niet snel bij je kopen.
Door je lettertype is je tekst ook heel slecht leesbaar. De tekst uw klant account is door de hoofdletters totaal niet leesbaar, ik heb dit flink moeten vergroten om te kijken wat hier nou stond.
De kaders om je plaatjes zou ik weglaten, net als de roze achtergrond bij de onderste icoontjes.
Is het overigens niet 7 werkdagen zichttermijn in plaats van 7 dagen? Kan me vergissen hoor!

Succes!

Re: [Specialetraktatie.nl] Feedback op mijn nieuwe webshop?

8
SpecialeTraktatie schreef:Kun je ook aangeven wat er aan rammelt?
Ze zijn nagekeken door iemand en hetzelfde als veel van de webwinkels die gelijke producten verkopen.
De algemene voorwaarden zijn niet nagekeken door iemand met juridische kennis, want ze rammelen van alle kanten. Het begint hier al met een fundamentele fout:

“Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging van een door de klant verstrekte opdracht per e-mail is verzonden naar het door de klant opgegeven e-mail adres.”

Dat is het Duitse beginsel van aanbod en acceptie: de koper doet een aanbod en de verkoper accepteert dat met een orderbevestiging.

In Nederland werkt het beginsel van aanbod en acceptatie omgekeerd: de webwinkel is het aanbod van de verkoper en de koper accepteert dat door een order te plaatsen.

Niet hobbyen met juridische teksten. Gewoon de modelvoorwaarden voor webwinkels van de KvK downloaden.