Re: SumoStore introductie

63
Ik heb eerlijk gezegd wel de indruk dat er veel meer werk is besteed aan de admin, dan aan de front end. Veel dingetjes zijn nog niet zo heel lekker afgewerkt. De witruimte aan de linkerkant van de productpagina (links van de afbeelding) is heel vreemd. Ik vind het irritant dat wanneer je een modal window de tekst in 14px staat en de links in 12px. Bij het verlanglijstje modal window geeft dit bijvoorbeeld een heel vreemd effect (GROOT klein GROOT klein GROOT klein). Ondanks dat vind ik het een heel leuk initiatief, en ik wens je heel veel succes!

Verder zou ik trouwens nog wel de z-index van #sumoguard_notifications verhogen, deze valt nu achter de grid van de flot-grafiek.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: SumoStore introductie

67
Omdat ik een beveiliging-issue heb en dus tot morgen moet wachten zit ik wel lekker te snuffelen in de demo! En wat ik nou zo mooi vind is de LOGICA! In de IT draait het vaak om logica, heb het zelf ook gehad, helaas is het bij sommige ontwikkelaars vaak ver te zoeken.
Wat een verademing om gewoon even ja of nee te zeggen:
Reviews inschakelen: Ja Nee
Het toevoegen en weergeven van reviews/recensies
Simpel toch? Wil je dat op de site of niet? En je hoeft ook niet eens zover te zoeken en ik kom zoveel tegen. Echt eigenlijk is dit ook al is het nog BETA, maar het is voor mij een verademing.
Factuur prefix: Factuurnummer prefix, bijvoorbeeld XX-2014-00
Aaaaaah it's like heaven! Voor mij op dit moment erg belangrijk. En in Magento moest je dit via de tabel doen met een query.

En de standaard affiliates wat er in zit is ook erg leuk.

Eigenlijk kan ik wel doorgaan, het is gewoon veel en ben nog niet uitgekeken! :D

Re: SumoStore introductie

69
Is het ook mogelijk om eigen factuur templates te maken? Een beetje zoals Wefact dus? Zelf bepalen waar welke tekst staat, een achtergrond kiezen en klaar?

Oh, en dan bij voorkeur ook verschillende templates, eentje voor printen (op briefpapier, zonder logo) en eentje voor de mail (met logo etc)

Re: SumoStore introductie

71
henk-k schreef:Is het ook mogelijk om eigen factuur templates te maken? Een beetje zoals Wefact dus? Zelf bepalen waar welke tekst staat, een achtergrond kiezen en klaar?

Oh, en dan bij voorkeur ook verschillende templates, eentje voor printen (op briefpapier, zonder logo) en eentje voor de mail (met logo etc)
Simpel: nee en ja

de ja in de zin van, vanaf 15-2-2014 kun je zelf pdf facturen instellen, maar nog "beperkt"

Komt het overige wel: ja :)

wanneer: 15-7-2014 (we zijn al bezig met compleet boekhouding/administratie pakket samen te stellen waarin dat allemaal mogelijk is dat je echt mail/factuur templates per actie/winkel kunt doen inclusief herinnering/aanmaning)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: SumoStore introductie

72
En als we dan toch bezig zijn. Een ideal (of whatever) betaling afronden als de klant de boel perongeluk al gesloten heeft? Dus een link per e-mail bijvoorbeeld?

En Icepay integratie :P

Re: SumoStore introductie

73
Eerste vraag: nee (nog niet, kwestie van gevalletje vergeten ben ik eerlijk in. komt ook)
Tweede vraag: IcePay, zit er in :)

Mijn verzoek, momenteel krijgen we vragen langs alle kanten, zou je hiervoor willen deelnemen voor je vragen op http://forum.sumostore.net :) dan houden we momenteel in de startup in elk geval alles zoveel mogelijk centraal en kunnen collegas me bijspringen met antwoorden ;)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.

Re: SumoStore introductie

74
Nou.... vooruit. :D

Voorlopig gaan we nog niet overstappen hoor, maar een compleet pakket, waar daadwerkelijk over nagedacht is, is wel heel interessant voor in de toekomst (0.5 - 1.5 jaar).